Gå til innhold

Uncharted 2 - Generell diskusjon og informasjon

- FuzioN

Uncharted 2!  

1. 1. Skal du ha spillet?

• Ja, på release date!
      107
    • Ja, etter hvert.
      55
    • Tja, spørs hva annmeldelser sier.
      20
    • NEI!
      12
  2. 2. Tror du spillet blir bra?

• Ja
      165
    • Tja, kanskje
      23
    • Nei
      6
  3. 3. Hva håper du på?

• Lengre spilletid
      98
    • Multiplayer
      22
    • Mer variasjon
      74

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Skal si de fleste PS3 spill bare dør ut med diskusjoner her på forumet i forhold til visse andre diskusjoner..

Men hva level er folket i multiplayeren?

Jeg er ihvertfall i level 40 og er enda ikke lei :D

Uncharted 2 er elskbart fra ene enden til den andre!!

Endret av Toman
Lenke til kommentar

Skytingen virker å være tonet ned.

Det der kan du virkelig ikke mene? Det er betydelig mer skyting i toern!

Tja. Første halvdel av spillet virket det slik for min del. Men skal sies at jeg skrev dette før jeg hadde rundet spillet. Men i ettertid må jeg si at det virket som de økte vanskelighetsgraden fra klosteret og utover ved å dytte fler fiender i hver firefight, noe som ble litt vel enkel løsning synes jeg. Husker spesielt en episode der du hadde så mange snipere på deg at det føltes som du stod plassert midt i en østeuropeisk disco.

Lenke til kommentar

Skytingen virker å være tonet ned.

Det der kan du virkelig ikke mene? Det er betydelig mer skyting i toern!

Tja. Første halvdel av spillet virket det slik for min del. Men skal sies at jeg skrev dette før jeg hadde rundet spillet. Men i ettertid må jeg si at det virket som de økte vanskelighetsgraden fra klosteret og utover ved å dytte fler fiender i hver firefight, noe som ble litt vel enkel løsning synes jeg. Husker spesielt en episode der du hadde så mange snipere på deg at det føltes som du stod plassert midt i en østeuropeisk disco.

Den episoden med alle de sniperene var genial..

Lenke til kommentar

Men ja, jeg føler meg ferdig med uncharted etter 1 gjennomspilling, desverre:/

Er vel gjerne slik med spill som dette, at man blir mett etter en gjennomspilling.

Når jeg kan historien er det liksom ikke så veldig morsomt å spille SP lengre, spesielt når skytingen ikke var spesielt givende for min del :)

MP gadd jeg rett og slett ikke å sette meg inn i fordi at MW2 var rett rundt hjørnet.

Lenke til kommentar

Skulle tro dette spillet ikke ga masse tilbake, ga ihvertfall det til meg med over 130 timer multiplayer allerede og en grafikk som ingen kan slå til nå :)

Gameplayet fikk jeg gåsehud av, akkurat som jeg gjorde med Gears 1 når det kom!!

Jeg har ihvertfall dette spillet som mitt største iår, slår MW2 pga mye lengre singelplayer og mer stabilitet online og toppgrafikk :)

Endret av Toman
Lenke til kommentar

Gleder meg egentlig litt til å sitte på sidelinja ved GOTY-hysteriet som garantert kommer.

Noen vil rope på MW2 heeer, og andre på Uncharted 2 deeer.

Mens Dragon Age: Origins, Assassin's Creed II, Brütal Legend og Left 4 Dead 2 folkene står på sidelinja og tenker "whaaaateeeeveeeer".

Ingen kan vel egentlig ærlig si at Brütal Legend og L4D2 er kandidater til GOTY?

Dragon age: Origins og ACII kan sikkert vinne de og. Ville ikke brydd meg om de gjorde.

Men jeg ville brydd meg om MW2 vant. Helt ærlig så er det ikke et så fantastisk spill som alle skal ha det til.

Lenke til kommentar

Selv om enkelte spill ikke er kandidater til "Den formelle GOTY", så er det fortsatt spill-opplevelser som for noen vil være årets høydare.

Selv om det er to soleklare kandidater til hype-GOTY, så er det mange folk som vil sette spill-opplevelsen fremst, og dermed kåre sine egne vinnere basert på hvor GØY de hadde det da de spilte.

Et godt gjennomført spill hjelper lite om ikke folk har det gøy når de spiller, uansett hvor Messias-aktig spillet måtte virke.

Som for min egen del i 2008, der var Dead Space den soleklare vinneren, mens andre snakket om GTA IV, Little Big Planet, Braid og MGS4.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Syns også hypen dør fort, eneste som ble snakka om i hytt å pine her på forumet sist var vel Metal gear Solid 4!:S

Killzone 2 er jo helt borte og nå uncharted 2. hm

Sa du metal gear solid!? jeg digger den serien bare synd at jeg ikke kan spille det siste ennå ;(

men når jeg kan SKAL jeg ha det. jeg har spillt alle spillene og er spent på hvordan Hideo Kojima har laget det siste spillet. for det var egentlig meningen at nr.3 var det siste spillet men han fikk så mange trusler at han valgte å lage et siste spill. metal gear og cod er de beste spillene jeg veit om også tomb raider serien er dødsbra men det siste tomb raider er litt kjedelig i lengden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...