Gå til innhold

Uncharted 2 - Generell diskusjon og informasjon

- FuzioN

Uncharted 2!  

1. 1. Skal du ha spillet?

• Ja, på release date!
      107
    • Ja, etter hvert.
      55
    • Tja, spørs hva annmeldelser sier.
      20
    • NEI!
      12
  2. 2. Tror du spillet blir bra?

• Ja
      165
    • Tja, kanskje
      23
    • Nei
      6
  3. 3. Hva håper du på?

• Lengre spilletid
      98
    • Multiplayer
      22
    • Mer variasjon
      74

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kommer til å bli epimagisk! :D

Rune Fjeld Olsen har vel aldri hatt flere superlativer i en anmeldelse som denne; kommer til å stå og vente på at butikken åpner...

Haha, nei, du sier noe. Favorittanmelderen min uten tvil.

Gamer.no er hittil den eneste som har publisert en anmeldelse som viser middels begeistring for Uncharted 2. Må si det er flere hull ved begrunnelsene også. Uansett er det ens egen oppfatning som gjelder, men dette spillet skal anskaffes no matter what! :thumbup:

Lenke til kommentar

Wow, jeg som hadde tenkt til å spare penger. Det nytter ikke nålenger gitt..

Bruk anmeldelsen på gamer.no som utgangspunkt så sparer du kanskje noe kroner. :p

7 av 10 ja. Tyder mer på at de vil skille seg ut basert på at spillet har 98 på metacritics sist jeg sjekket. Skuffende review kun basert på scoren. Gidder ikke lese det før etter jeg har fullført spillet.

Lenke til kommentar

Er så skuffet over at det skal bli en overnaturlig del ved dette spillet også.

Hatet det i FarCry, hatet det i Drake's Frotune, og kommer sikkert til å hate det her og.

Likefullt var enern fantastisk, og trolig den største grunnen til at jeg i forrige uke skaffet meg en PS3.

Av alle anmeldensene jeg har lest hittil (og det begynner å bli en del), så er Gamer.no de eneste som nevner dette på en kritikkverdig måte. Derfor vil jeg ta denne uttalelsen med en stor klype salt.

Ser forøvrig at dette har tatt helt av. Det er fullstendig rage fra en hel haug med lesere nå, og noen i ny og ne som forsvarer anmelderen. Som sagt, syns jeg det var en anmeldelse med mange hull i, men føler det blir trist at Gamer.no blir beskyldt for å bevisst kritisere så langt det lar seg gjøre bare for å få oppmerksomhet.

Endret av Sputnik
La til spoiler i sitat.
Lenke til kommentar

Jeg har hatt et problem med betaen til spillet:( Jeg får spille i ca 5 min også stopper alt, og plutselig så står det "verten avbrøt". . Trodde det først var nettet mitt som var jævlig carp, så fikset meg ny router og alt kjører kjempe fint. Men jeg blir enda kastet ut av beta:( Noen som har opplevd noe lignende eller har en løsning?

Lenke til kommentar

Ville ikke anbefale å se GT-reviewet, inneholdt et par (minst en) major spoiler.

Jeg merket det jeg også. Var spesielt en scene der jeg vil tro ødela en god del. Skulle tro Gmetrailers var mer forsiktig enn som så, men nå er de jo blitt upekt som kjøpte og betalte mS fanboy av folka på N4G fordi de gav det 9,3/10 også da, så det er nok derfor :rolleyes:

Lenke til kommentar

Selv forhåndsbestilte jeg det fra Gamestop for den nette sum av kr 179,-. Kjøp NHL2K7 og Beowulf fra Cdon for 74,50 pr. stk + 29 kr frakt(det står 89, men akkurat disse to spillene får du for 74,50, prisen endres når begge spillene er lagt til i handlekurven). Vent på spillene (2-5 arbeidsdager), og stikke ned på Gamestop og bytt dem i Gamestops forhåndsbestillingstilbud der man bytter inn 2 spill + 1 kr. Stikk så ned på Gamestop og hent Uncharted 2 den 14. oktober!

Merk: Gamestop-tilbudet kan bare benyttes frem til dagen før release (13. oktober), så du kan jo ha skikkelig uflaks og først få dem den 14. Gamestop har også en ekskluderingsliste som de kan endre på, så er du obs på det.

Lenke til kommentar

Dette spillet var ikke noen revolusjon akkurat, eneren var mye bedre, men skal alikevel kjøpe den selv også.

Er sånne innlegg jeg bare klør meg i hodet over. Altså Uncharted 1 var absolutt bra men jeg mener denne oppfølgeren er en liten revolusjon uten noe som helst tvil. Du bør ha solbriller på og sitte i mørket for å ikke klare å se dette.

1. 10x større omgivelser

2. Ubegripelig bra fysikk

3. Du kan klatre hvor du vil omtrent sålenge fysikken tillater det

4. Multiplayer som er bare helt over the TOP bra med filmredigeringsmuligheter realtime

5. CO-OP med egne brett, 3-spillere samtidig som må samarbeide !

Spillet her er så ekstremt bra, totalt enig med Rune fra VG. Dette her er og forblir en sekser. Om dette spillet ikke går inn i spillhistorien vet ikke jeg.

Jeg bruker å være superkritisk til skytespill til konsoll da jeg er født og vokst opp med muser rundt meg. (Ikke tenk koffert)

Men til og med jeg blir frelst av dette her.

Endret av Avean
Lenke til kommentar

Jeg gleder meg helt enormt til dette spillet. Alle anmeldelser jeg har lest sier det er akkurat som 1ern (nest beste PS3-spillet), bare bedre i så godt som alt. Eneste anmeldelsen som faktisk trekker for det er på Gamer.no. På 31 anmeldelser på metacritic er snittet 97, ikke en eneste anmeldelse under 90 :) "If it ain't broke, don't fix it".

Jeg bruker å være superkritisk til skytespill til konsoll da jeg er født og vokst opp med muser rundt meg. (Ikke tenk koffert)

Er det mulig akkurat der? :p

Endret av King of Universe
Lenke til kommentar

Dette spillet var ikke noen revolusjon akkurat, eneren var mye bedre, men skal alikevel kjøpe den selv også.

Er sånne innlegg jeg bare klør meg i hodet over. Altså Uncharted 1 var absolutt bra men jeg mener denne oppfølgeren er en liten revolusjon uten noe som helst tvil. Du bør ha solbriller på og sitte i mørket for å ikke klare å se dette.

1. 10x større omgivelser

2. Ubegripelig bra fysikk

3. Du kan klatre hvor du vil omtrent sålenge fysikken tillater det

4. Multiplayer som er bare helt over the TOP bra med filmredigeringsmuligheter realtime

5. CO-OP med egne brett, 3-spillere samtidig som må samarbeide !

Spillet her er så ekstremt bra, totalt enig med Rune fra VG. Dette her er og forblir en sekser. Om dette spillet ikke går inn i spillhistorien vet ikke jeg.

Men til og med jeg blir frelst av dette her.

Vel, punkt 1 er vel ikke egentlig en revolusjon. CryEngine 2/3 er mer imponerende på det punktet, samme med 2. Og hvis du ser på MP'n i allefall så er i allefall klatringen ganske streamline'a, så der røk 3. Filmredigerning er jo noe vi har sett i så mange spill nå at det er skummelt, ikke det at det er en ny ting, så der røk 4. Og alt du skriver om Coop har jo allerede eksistert en liten stund. Så alt i alt vil jeg si at det ikke er en liten revolusjon, bortsett fra når det kommer til grafikk. Gud bedre spillet er vakkert.

Lenke til kommentar

Ja er nettopp det jeg mener, hjelper fint lite at CryEngine produserer større omgivelser når Uncharted både 1 og 2 ser 50x så bra ut. Rett og slett mer realistisk og fengende.

Uncharted 2 mener jeg er blant det mest interessante spillet jeg har spilt siste 10-årene, og det er MYE kommer fra meg ihvertfall. Jeg hadde egentlig mistet interessen for spill og hatet skytespill på konsoll (Multiplayer) men elsker Uncharted 2.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...