Gå til innhold

Uncharted 2 - Generell diskusjon og informasjon

- FuzioN

Uncharted 2!  

1. 1. Skal du ha spillet?

• Ja, på release date!
      107
    • Ja, etter hvert.
      55
    • Tja, spørs hva annmeldelser sier.
      20
    • NEI!
      12
  2. 2. Tror du spillet blir bra?

• Ja
      165
    • Tja, kanskje
      23
    • Nei
      6
  3. 3. Hva håper du på?

• Lengre spilletid
      98
    • Multiplayer
      22
    • Mer variasjon
      74

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Flott å se at elkjøp og lefdal selger limited editions av denne utgaven på sine nettbutikker. Takk til den som tipset om det bak i tråden, gull verdt og spillet er allerede bestilt!

Rakk også å få spille noen få runder online på isbanen som var utrolig morsomt! Litt rart med kontrollen, men det funket bra og var utrolig gøy! Men er det mulig å løpe fortere, en slags sprint? :)

Lenke til kommentar

Må vere den beste Uncharted 2 traileren jeg har sett ;o

Minnet meg fantastisk mye om det flashbacket de har på slutten av filmer etter at helten i filmen har forsvunnet på slutten og alle tror han er død, mens han egentlig sitter i et helt annet land og snakker med en helt random gammel dame. Men det er bare epic så dette ser bra ut.

Lenke til kommentar
Hva somler gamer med da :D ??

Jeg håper de ikke forhaster seg som alle andre gjør. Spillet kommer ikke ut før om to uker. Kommer nok til helgen eller etter. Det blir den eneste anmeldelsen jeg kommer til å lese.

Må vere den beste Uncharted 2 traileren jeg har sett ;o

Den er god, men mangler det lille ekstra på slutten. Godt musikkvalg, kameravinkler og tempo.

Lenke til kommentar

Fantastisk trailer, virkelig rørende. Den gav meg det lille puffet til å glede meg enda mer til uncharted 2! Nå forstår jeg hva uncharted 2 handler om og det virker mye mer personelig! Glad jeg har bestilt Limited edition, lenge siden jeg har gledet meg så mye til et spill.

Mer uncharted på vei om vi skal tro Naughty Dogs mann:

I et intervju med kreativ sjef Amy Henning i Naughty Dog på den offisielle amerikanske Playstation-bloggen, røper hun at Naughty Dog ønsker å fortsette å lage spill med eventyreren Nathan Drake. Ifølge Henning ender ikke historien om Nathans eventyr med Uncharted 2.

- Våre forventninger med Uncharted er at det kan være en pågående franchise så lenge folk vil ha mer. Alle historiene er selvstendige. Du trenger ikke å ha spilt det foregående spillet før du spiller det nye, men du får mer utav spillet om du gjør det, forteller Henning i bloggen, og avslutter med å si at Drake kommer til å få flere eventyr.

link

Da var Uncharted 2 bestilt :p

Bestilte selv limited editon fra lefdal.com til 599, samme pris som for den vanlige versjonen...

Lenke til kommentar

Kan ikke si at jeg gleder meg til gamer.no anmeldelsen, finner alltid noe å pirke på synes jeg... Skal sikkert skille seg ut fra mengden ved å gi Uncharted 2 7/10 eller noe. Holder meg til Gamereactor, Gametrailers, IGN og Eurogamer jeg!

Skal på Gamestop i dag for å forhåndsbestille det, bytter inn Lost: The Videogame og Resistance (som jeg totalt betalte 200kr på ebay :) )

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...