Gå til innhold

Uncharted 2 - Generell diskusjon og informasjon

- FuzioN

Uncharted 2!  

1. 1. Skal du ha spillet?

• Ja, på release date!
      107
    • Ja, etter hvert.
      55
    • Tja, spørs hva annmeldelser sier.
      20
    • NEI!
      12
  2. 2. Tror du spillet blir bra?

• Ja
      165
    • Tja, kanskje
      23
    • Nei
      6
  3. 3. Hva håper du på?

• Lengre spilletid
      98
    • Multiplayer
      22
    • Mer variasjon
      74

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Helvete heller, har jo skole på den tiden. Kommer meg nok ikke ned dit før i fire-tiden.. :(

Vi snakker om Uncharted 2 her. Sånnt skulker man for:p

Nesten så jeg er enig i det, men jeg kan vel muligens få en av mine foreldre til å hente det. Hvordan gjør jeg det da om jeg har registrert det i mitt navn? Har ikke forhåndsbestilt enda, så kan vel registrere i en av mine foreldres navn om det er nødvendig..

Lenke til kommentar
Nesten så jeg er enig i det, men jeg kan vel muligens få en av mine foreldre til å hente det. Hvordan gjør jeg det da om jeg har registrert det i mitt navn? Har ikke forhåndsbestilt enda, så kan vel registrere i en av mine foreldres navn om det er nødvendig..

Vis du ikke har forhåndsbestillt enda kan du jo gjøre det i navnet til den som skal hente det. Men tar du med kvittering vil jeg ANTA at det går bra uansett. Sier anta siden jeg ikke har erfaring med forhåndsbestillinger hos dem fra før av.

Lenke til kommentar

Viss ikke Uncharted 2 får over 90% i snitt så feiler det noen anmeldere mye, når eneren burde ha hatt det mener jeg... Ser på andre plattformer spill får alltid mye bedre scores en PS3 spill, skulle tro noen er kjøpt og betalt...

Men legge vekk hat for anmeldere og noen gamere vekk så gleder jeg meg sykt til spillet

GOTY stemmen fra meg går til dette ;)

Endret av Toman
Lenke til kommentar
Får min PS3 Slim på torsdag, så jeg dedikerer helgen til en Uncharted gjennomspilling eller to. Har fått veldig sansen for det utifra de timene jeg har hatt med det hittil så gleder meg til å sette igang med resten! :)

Da anbefaler jeg deg å vente med å oppdatere slimen til 3.0 til du er ferdig med Uncharted. FW 3.0 har skapt problemer med å spille Uncharted for mange.

Lenke til kommentar
Sitti en stund på betaen i dag og det lever virkelig opp til forventningene !

Dette gjøre bare vente tiden på selve spillet enda lenger ... utrolig bra coop modus (riktig nok 3 spillere da ) skal bli morsomt og spille mer av dette når selve spillet kommer ! :D

Gleder meg til resten :cry:

Hvor fikk du kode til betaen? Har fortsatt ikke fått min fra Gamestop og er forbanna!!!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...