Gå til innhold

Uncharted 2 - Generell diskusjon og informasjon

- FuzioN

Uncharted 2!  

1. 1. Skal du ha spillet?

• Ja, på release date!
      107
    • Ja, etter hvert.
      55
    • Tja, spørs hva annmeldelser sier.
      20
    • NEI!
      12
  2. 2. Tror du spillet blir bra?

• Ja
      165
    • Tja, kanskje
      23
    • Nei
      6
  3. 3. Hva håper du på?

• Lengre spilletid
      98
    • Multiplayer
      22
    • Mer variasjon
      74

Anbefalte innlegg

Etter hva jeg forstod fra intervjuet i Qore denne måneden så er begrunnelsen for 100% utspillene det at de aktivt bruker all prossessorkraft + har fylt opp blue-rayen, så det er ingen ressurser til overs. Men det betyr jo ikke at folk ikke kan finne måter å bruke ressursene mer effektivt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Nja, vil heller tolke det slikt.

De utnytter 100% av konsollen per i dag med det de har lært. Men om et år har de garantert funnet på en smartere måte, enklere og bedre måte og lage spill. Da ser vi vel et nytt hopp.

Var vel en programmere som sa noe slikt for en tid tilbake når Gears Of War var i ilden.

Ja, det er ikke noe i veien for at spill utnytter PS3 100% nå, det betyr ikke at det ikke kan komme spill senere som ser mye bedre ut, det kan skje ved hjelp av bedre kode, som gjør at grafikkmotoren får gjort det samme eller mer enn tidligere med de samme ressursene. Eller andre ting..

Lenke til kommentar

Det er jo berre typisk marketing-snakk, som i dei fleste tilfeller er ekstremt forenkla, overdrive kraftig, unøyaktig eller berre feil. I mange tilfeller er det alle fire :p

Dersom Uncharted 3 skulle dukke opp på PS3 så har dei nok klart å få til enda litt meir. Utnytter dei då til dømes 150% av PS3-en...? Sånne utsagn er berre tåpelege :)

Lenke til kommentar
Dersom Uncharted 3 skulle dukke opp på PS3 så har dei nok klart å få til enda litt meir. Utnytter dei då til dømes 150% av PS3-en...? Sånne utsagn er berre tåpelege :)

Nei, de utnytter bare de 100%ene bedre. Men det er jo helt klart marketing snakk. Nå er PS3en en del mer komplisert å programmere for enn 360en. Dermed kan det være vanskeligere å ta den i bruk 100%. Tviler på Uncharted kun brukte 30% av den, men er ikke sikkert de fikk utnyttet all kraften i den. Dersom Uncharted 2 klarer å utnytte 100% av PS3en er det ikke dermed sagt at de ikke kan utnytte 100% av den på en mer effektiv måte ved neste spill.

Lenke til kommentar
Folk må gå inn å stemme på hva de gleder seg mest til på Uncharted: http://www.naughtydog.com/

Vanskelig å stemme når alle alternativene er gjeldende for min del. :p

Forhåndsbestilt fra gamestop.com nå, så får vi se om det komme noen kode. De som gjør det samme må bare huske å avbestille minst 7 dager før spillet kommer ut (blir sendt), sånn at pengene ikke blir trukket fra konto.

Lenke til kommentar
Er jo ihvertfall den de reklamerer for hos Gamestop, så jeg satser på at man får den når man forhåndsbestiller der..

banner1_ps3.jpg

Man må være tidlig ute i butikken skal man få Limited Edition. Hvertfall den butikken jeg forhåndsbestillte hos sa at man ikke kunne forhåndsbestille Limited Edition. Så kommer til å stå der et kvarter før. Minst!

Har forøvrig bestillte Limited Edition hos den australske butikken også, så er no redda uansett.

Endret av Pesico
Lenke til kommentar
The latest edition of the french PSM3 magazine has published the review of the highly anticipated PS3 exclusive Uncharted 2: Among Thieves. Below will find a scan of the rating the magazine has attributed to the title.

21/20: Monstruous.

The conclusion of the test reads [english translation]:

"Long, visually stunning, deep and explosive, Uncharted 2 combines all the qualities you can find in a videogame, and more! A new milestone has been reached in the videogame history."

Herlig! :D Er nok mange som vil syte over at de ødelegger poengskalaen, men er det et spill som fortjener 105%, så er det Uncharted 2!

Linkylinky

Kjenner det kribler i kroppen av at jeg gleder meg nå..

Lenke til kommentar
Dear Valued Customer,

Thank you for contacting GameStop.com.

Unfortunately, these codes are only offered in our North American stores

as they are region specific. We do apologize for the inconvenience.

If you have any other questions, please feel free to respond to this

email.

Best regards,

Bryce

Customer Service Agent

Hmm, så jeg antar ingen har klart å få noen beta kode fra Gamestop ?

Endret av Ares
Lenke til kommentar
Er jo ihvertfall den de reklamerer for hos Gamestop, så jeg satser på at man får den når man forhåndsbestiller der..

banner1_ps3.jpg

Man må være tidlig ute i butikken skal man få Limited Edition. Hvertfall den butikken jeg forhåndsbestillte hos sa at man ikke kunne forhåndsbestille Limited Edition. Så kommer til å stå der et kvarter før. Minst!

Har forøvrig bestillte Limited Edition hos den australske butikken også, så er no redda uansett.

Helvete heller, har jo skole på den tiden. Kommer meg nok ikke ned dit før i fire-tiden.. :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...