Gå til innhold

Uncharted 2 - Generell diskusjon og informasjon

- FuzioN

Uncharted 2!  

1. 1. Skal du ha spillet?

• Ja, på release date!
      107
    • Ja, etter hvert.
      55
    • Tja, spørs hva annmeldelser sier.
      20
    • NEI!
      12
  2. 2. Tror du spillet blir bra?

• Ja
      165
    • Tja, kanskje
      23
    • Nei
      6
  3. 3. Hva håper du på?

• Lengre spilletid
      98
    • Multiplayer
      22
    • Mer variasjon
      74

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Blir en travel høst dette. Bioshock 2, Modern Warfare 2, Assassins creed 2, Mass Effect 2 og Uncharted 2

Bare 2 av dem kommer ut iår og det er Uncharted 2 og MW2, resten tror jeg ikke ser 2009 release.

Er AC2 utsatt til 2010? :(

On-topic:

Reknar ikkje med det er kome noko info om kva pre-order og/eller special/limited editions av Uncharted 2 vil inneholde her i Noreg? I USA er det tre eller fire forskjellige, avhengig av kva kjede ein forhåndsbestiller hos (http://kotaku.com/5319113/uncharted-2-rele...oodies-revealed).

Lenke til kommentar
Er det bekreftet fra Naughty Dog HQ at det kommer i oktober her i Europa?

Viss ikke Uncharted 2 kommer i år så er dette et gørrkjedeligt spillår, da hadde jeg bare hatt Killzone 2 og Infamous som mine favorittspill i dette året :p

Kan ikke tenke meg noe annet. Var en fra Naughty Dog som sa på twitter at det kommer 23. oktober i europa. Så hvertfall sånn halvoffisielt så blir det vel 23. oktober.

Lenke til kommentar
Er det bekreftet fra Naughty Dog HQ at det kommer i oktober her i Europa?

Viss ikke Uncharted 2 kommer i år så er dette et gørrkjedeligt spillår, da hadde jeg bare hatt Killzone 2 og Infamous som mine favorittspill i dette året :p

Med kun KZ2 i år, som var et godt spill med grei enspiller del og en etter min mening, en altfor tynn online del, hadde det vert ett tragisk år ja :p

Infamous er av null intresse, men det er slike open-world spill generellt for min del. Men med Heavy Rain, GOW3 og Bioshock 2 som skyves ut neste år blir det jo noen få titler mindre å glede seg til.

Heldigvis har vi COD4 og Uncharted 2 :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...