Gå til innhold

Uncharted 2 - Generell diskusjon og informasjon

- FuzioN

Uncharted 2!  

1. 1. Skal du ha spillet?

• Ja, på release date!
      107
    • Ja, etter hvert.
      55
    • Tja, spørs hva annmeldelser sier.
      20
    • NEI!
      12
  2. 2. Tror du spillet blir bra?

• Ja
      165
    • Tja, kanskje
      23
    • Nei
      6
  3. 3. Hva håper du på?

• Lengre spilletid
      98
    • Multiplayer
      22
    • Mer variasjon
      74

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Til dere som har spilt betaen til detta herre her; var det noe bra i coop? Jeg sitter å spiller Uncharted for første gang og er litt redd for at andre spillere midt inne i denne verdenen kan ta bort mye av fokuset. Det er flere ganger jeg har tenkt både wow, shit og WOW gjennom timene så langt og jeg er ikke helt sikker på om jeg liker det at noen andre gjerne kan ødelegge det.

Lenke til kommentar
Til dere som har spilt betaen til detta herre her; var det noe bra i coop? Jeg sitter å spiller Uncharted for første gang og er litt redd for at andre spillere midt inne i denne verdenen kan ta bort mye av fokuset. Det er flere ganger jeg har tenkt både wow, shit og WOW gjennom timene så langt og jeg er ikke helt sikker på om jeg liker det at noen andre gjerne kan ødelegge det.

Da trenger du ikke å bekymre deg. Single-player delen er kun single-player. Co-op er en egen onlinemodus som ikke har noe med singleplayeren å gjøre. Eneste likheten er lokasjonene. Og jeg syns co-op var bra laget. Så single-player delen blir laget kun med tanke på single-player og co-op blir laget med tanke på det. Så her blir det det beste fra to verdener, i min mening hvertfall.

Lenke til kommentar

Ja jeg må si at det virkelig er noe for seg selv. En spennende historie, troverdige karakterer og en verden som er både vakker og realistisk. Det har vært mer enn en gang jeg har tenkt at jeg nå går der ingen andre har gått på flere hundre år før jeg tenker over at spillet kom ut for bare litt siden :p

Lenke til kommentar
Blir en travel høst dette. Bioshock 2, Modern Warfare 2, Assassins creed 2, Mass Effect 2 og Uncharted 2

Bioshock 2 kommer jo ikke før til neste år da. Ble utsatt. Men det klarer jeg meg fint uten. Ble skuffa av Bioshock.

Lenke til kommentar

Husker de nevnte noe om det, men har ikke hørt noe i ettertid.

Vi får krysse fingrene for at det blir noen goodies på oss her i europa også. Men ikke bestill fra de som har med gratis kart over skattene. Skal lage videoer til de som trenger det:P

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...