Gå til innhold

Uncharted 2 - Generell diskusjon og informasjon

- FuzioN

Uncharted 2!  

1. 1. Skal du ha spillet?

• Ja, på release date!
      107
    • Ja, etter hvert.
      55
    • Tja, spørs hva annmeldelser sier.
      20
    • NEI!
      12
  2. 2. Tror du spillet blir bra?

• Ja
      165
    • Tja, kanskje
      23
    • Nei
      6
  3. 3. Hva håper du på?

• Lengre spilletid
      98
    • Multiplayer
      22
    • Mer variasjon
      74

Anbefalte innlegg

Kode gitt vekk!

Har en ubrukt Uncharted 2 beta kode som jeg vil gi ut, men noen regler må følges.

Krav:

Må ha Platinum i Uncharted: Drake's Fortune

Må være 18 år (for at koden skal virke)

Må ha en EU PlayStation store konto (de fleste her har norsk konto så det holder)

Skulle det være noe uavklart vil min avgjørelse telle

Instruksjoner:

1. Må svare på spørsmålet nederst i denne posten og svaret må sendes fra PS3en din til mitt nick (Pesico) som vanlig melding (ikke friend request). De som svarer i tråden her eller via privat melding her på forumet får IKKE kode.

2. Svaret på spørsmålet er et navn på et trofe i Uncharted: Drake's Fortune. Dette må være på engelsk og helt riktig stavet.

3. Den første som svarer riktig og inkluderer brukernavnet sitt her på gamer.no og oppfyller kravene vil få tilsendt kode vi en privat melding her på forumet.

Spørsmål:

Hvilket trofe i Uncharted: Drake's Fortune har dette kravet?

"Kill three enemies with one explosion five times"

Endret av Pesico
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Dritbra at ho dama fra Drake's Fortune også er der. Btw, når jeg spille på betaen, ser jeg en ukjent fyr i ''Helter''-delen. Så ganske så mystisk ut.

Han med hatten?

Og vis dere ser Drake med Naughty Dog logoen eller en pirat med Naughty Dog logoen er det en av utviklerne.

Lenke til kommentar

Hadde nettopp en utrolig Plunder match. Skjermen svartnet ganske tidlig på stillingen 0-0. Når bildet kom tilbake hadde alle untatt meg forsvunnet fra mitt lag og det var to igjen på det andre laget. Likevel presterte jeg å vinne 5-3. Skjelver enda jeg. Trodde knapt hva jeg så:p

Lenke til kommentar
Nice. Må får spillt litt mer. Gratulerer forresten.

Ja det må du.

For dere som ikke har lastet ned patchen så er den litt spesiell. Anbefaler dere å trykke som bare det på x helt til du får opp at den patches.

Lenke til kommentar

Til dere som har betaen, er det bra grafikk til å være en beta?

Av den traileren dem viste på E3 09 så ble jeg helt blown away når dem viste scenen der Drake ble jaget av det helikopteret :D

Beste grafikken i et spill jeg har sett denne generasjonen omtrent!! Og det er uten å spilt spillet på min egen FULLHD :D...

Dumt jeg ikke fikk tak i kode men da får jeg heller vente til jeg har spillet!!

Endret av Toman
Lenke til kommentar

Det er ganske mye problemer med å dele denne betaen, om noen andre laster den ned fra din bruker kan dere få diverse problemer, blandt annet at man må vente 24 timer med å spille den om en annen (som har lastet den ned fra din bruker) har spilt. Dette har nok Sony gjort fordi de vil at denne betaen skal være litt eksklusiv. Jeg anbefaler derfor folk å ikke dele denne betaen..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...