Gå til innhold

Rare røper at spill vil gi klær som belønning. (X360)


MindTooth

Anbefalte innlegg

Stygg feeling på at mange hadde brukt gow eller halo outfit vis det kommer ^_^

Er bra vis man kun kan få de forskjellige klærne vis gjennom acivements.

Da må man på en måte må jobbe litt for de, noe ala doa, sleit fælt der husker jeg :p

Haha, DOAX2 achievementene hadde fått alle til å bli timeglass-damer uten klær! ^_^

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fint steg i riktig retning for MS, men som flere av dere nevner har jeg også savnet en slags belønning for den oppnådde gamerscoren man har. En slags ordning alà den EA Sports har, hvor man kan kjøpe sin egen karakter og kjøpe klær osv for å dresse han opp etterhvert som du oppnår EASPORTS Points, men når de allerede har gjort Avatar-systemet sitt "gratis" blir det feil å gå tilbake på det nå. Da må det finnes på noe nytt. Kreativitet er ikke så forferdelig vanskelig bare man vet hvor man vil, og kjenner sin kundebase - og der har MS og Xbox vært på topp de to-tre siste årene.

 

Jeg mener ikke at MS skal gjøre noen ENORM greie ut av det - og man trenger ikke få noe av fysisk verdi, men det er alltid hyggelig å bli belønnet når man har oppnådd noe, og hvertfall når de legger så til de grader opp til det.

 

Det blir feil å lage et belønningshierarki uten å ha belønning som øverste ledd. Kjøper man et spill blir man belønnet med med muligheten til å kalre achievements, får man mange achivements blir man belønnet med høy gamerscore, får man høy gamerscore.... Har det ingen betydning. Her har MS definitivt en jobb å gjøre, og jeg syntes det er snodig at de ikke har lagt en litt bedre slagplan for hvor de vil med gamerscoren sin. Godt mulig de har en plan med den, men isåfall har de vært veldig dyktige på å holde den skjult for omverdenen :)

Endret av credible
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...