Laland Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Stygg feeling på at mange hadde brukt gow eller halo outfit vis det kommer ^_^Er bra vis man kun kan få de forskjellige klærne vis gjennom acivements. Da må man på en måte må jobbe litt for de, noe ala doa, sleit fælt der husker jeg Haha, DOAX2 achievementene hadde fått alle til å bli timeglass-damer uten klær! ^_^ Lenke til kommentar
DaKurlzz Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Haha, DOAX2 achievementene hadde fått alle til å bli timeglass-damer uten klær! ^_^ Er dette så gale da? ^_^ Lenke til kommentar
lektroluv Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Den hvite armor'en (level 6) til Dead Space fyren :wub: Lenke til kommentar
TearJacK Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 kult. ett skritt videre, nå mangler vi bare og få noe for gamerscore.. Lenke til kommentar
Erik Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 kult. ett skritt videre, nå mangler vi bare og få noe for gamerscore.. Vet faktisk om jeg hadde hatt hjerte til å bruke GS, måtte i såfall fått når du brøt spesifikke grenser. Lenke til kommentar
TearJacK Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 ja, men trenger f.eks ikke og bruke GS til noe, men at man får noe annet enn bare tall, GS er jo totalt ubrukelig slik det er nå, det er bare tall. Lenke til kommentar
Amored Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Blir spennende å se hva som dukker opp etterhvert. Lurer på hvilket spill som blir det første til å utnytte dette. Uansett lukter jeg E3-klær når det starter Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Jeg vil har Gears of War klær! Ivhertfall hjelmen til Carmine Lenke til kommentar
UNSCCapone Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Hadde vært morsomt det, men håper de er i forbindelse med spillet som gir dem som premie. Lenke til kommentar
husgutt Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Jeg vil ha prince of persia suit Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Snålt! Fint at de gir ut noe en faktisk får bruk for, i forhold til gamerpoints. Lenke til kommentar
Sebgun Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Må si at Crackdown uniformen var ganske så snasen den også Lenke til kommentar
Dr3as_InnleggNO Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Premier-klær høres morro ut ja Litt usikker på hva annet enn kjøredrakt man kan få fra f.eks Forza Lenke til kommentar
swikstor Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 F3 Power Armor FTW!!!.. Tenkte på dette tidligere, Avatarfiguren man har skulle vert mulig og knytte mye mer opp mot spillene man har kjøpt og achievments man har fått. Dette er jo et sikkert tegn på at utviklingen går den veien Lenke til kommentar
anolop_InnleggNO Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Halo suite eller noe slikt hadde jo vært det beste. Eller massive Gears costume. Har tenkt på det jeg også ja, at hvis man f.eks runna Gears på Insane uten Co-op kunne man få en Cog drakt i belønning.. Samme greia med Halo og Call of Duty også da i allefall få noe klær som var i tilknytning til spillet Lenke til kommentar
Essem Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 altair suit ? :rolleyes: Det hadde også vært elskverdig. Lenke til kommentar
CREDiiBLE Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 (endret) Fint steg i riktig retning for MS, men som flere av dere nevner har jeg også savnet en slags belønning for den oppnådde gamerscoren man har. En slags ordning alà den EA Sports har, hvor man kan kjøpe sin egen karakter og kjøpe klær osv for å dresse han opp etterhvert som du oppnår EASPORTS Points, men når de allerede har gjort Avatar-systemet sitt "gratis" blir det feil å gå tilbake på det nå. Da må det finnes på noe nytt. Kreativitet er ikke så forferdelig vanskelig bare man vet hvor man vil, og kjenner sin kundebase - og der har MS og Xbox vært på topp de to-tre siste årene. Jeg mener ikke at MS skal gjøre noen ENORM greie ut av det - og man trenger ikke få noe av fysisk verdi, men det er alltid hyggelig å bli belønnet når man har oppnådd noe, og hvertfall når de legger så til de grader opp til det. Det blir feil å lage et belønningshierarki uten å ha belønning som øverste ledd. Kjøper man et spill blir man belønnet med med muligheten til å kalre achievements, får man mange achivements blir man belønnet med høy gamerscore, får man høy gamerscore.... Har det ingen betydning. Her har MS definitivt en jobb å gjøre, og jeg syntes det er snodig at de ikke har lagt en litt bedre slagplan for hvor de vil med gamerscoren sin. Godt mulig de har en plan med den, men isåfall har de vært veldig dyktige på å holde den skjult for omverdenen Endret 4. februar 2009 av credible Lenke til kommentar
simen199 Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 De burde tatt med en gratis måned live hvis en fikk 1000/1000 , og 48timer på arcade spill hvor enn kan max få 200 tror jeg. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Evt. gitt deg hundre MS points per 1000 GS. Da hadde det vært noe, men ikke altfor mye. Hadde fått en 2200MS points da jeg! Lenke til kommentar
DaKurlzz Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 22k poeng du da? Sitter med 4k jeg. =X Nolifere ass. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå