Gå til innhold

Hvilken server spiller du på?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Spilte på fury når jeg spilte for ca et år siden. Kom meg opp til 72 og når det da kun var et sted å reise for å lvl'e opp til 80 (ialfall som jeg fant) gadd jeg ikke mer :p

Ble konstant ganket av hele grupper som bare fløy rundt og ganket til de ble blå.

Men da må jeg spørre, er det blitt noe bedre? Age of conan altså?

Er det verdt å prøve seg igjen? Syntes det var veldig moro når jeg drev med det, men ble en del frustrerende tider ;)

Lenke til kommentar
Nei, funcom har svart i går (6 dager etter jeg lagde sak), der dem sier at de arbeider med å ordne en ordning for folk som transfer'a feil. Men tør ikke tippe på hvor lenge det varer.

Herregud, en som spurte om jeg ville "leke" med han går.

Og du sa ja til å "leke" antar jeg? :p

Får håpe de fikser det snart før du tørner helt. :D

Lenke til kommentar
Nei, funcom har svart i går (6 dager etter jeg lagde sak), der dem sier at de arbeider med å ordne en ordning for folk som transfer'a feil. Men tør ikke tippe på hvor lenge det varer.

Herregud, en som spurte om jeg ville "leke" med han går.

Og du sa ja til å "leke" antar jeg? :p

Får håpe de fikser det snart før du tørner helt. :D

Haha håper jeg også. Forstår ikke dette roleplayer greiene, prøver å akseptere det men blir bare til at jeg blir sittende å tenke " ja men for faen, dette er et spill - dere er sjuke i huet! :/ Heldigvis er guilden min en fin balanse. De er seriøse og veldig hjelpsomme, og ser ut til å leve etter "alt du vil at andre skal gjøre mot deg skal du også gjøre mot dem" holdningen. Og det passer meg svært bra :) Er ingenting kalt med Rp folk, er bare det at jeg synes det blir så veldig rart, når jeg ellers er vandt til å le og peke på folk som tar'-an helt ud :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...