connect Skrevet 16. juli 2003 Del Skrevet 16. juli 2003 Hei, jeg har endelig fått meg nytt trådløst tastatur med sånne multimedie-knapper... Jeg får til å benytte dem med acme som var med fra instalasjonen av SlackW. 9.. Nå kommer spørsmålet: hvordan endre det som skjer når jeg trykker knappene... jeg får bare til å binde dem til forhåndsdefinerte handlinger.... Noen som vet? Lenke til kommentar
GNUfan Skrevet 16. juli 2003 Del Skrevet 16. juli 2003 Hei, jeg har endelig fått meg nytt trådløst tastatur med sånne multimedie-knapper... Jeg får til å benytte dem med acme som var med fra instalasjonen av SlackW. 9.. Nå kommer spørsmålet: hvordan endre det som skjer når jeg trykker knappene... jeg får bare til å binde dem til forhåndsdefinerte handlinger.... Noen som vet? Hvilken windowmanager bruker du? Lenke til kommentar
Langbein Skrevet 16. juli 2003 Del Skrevet 16. juli 2003 Hvilken windowmanager bruker du? Han bruker sikkert Gnome 2.x som er default i Slackware. Prøvde acme selv men den virket litt begrenset. Ta en titt på denne tråden, står noe om et annet (og forhåpentligvis bedre) program: http://forum.hardware.no/viewtopic.php?t=1...103297ffe1be2f2 Lenke til kommentar
connect Skrevet 16. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2003 Hvilken windowmanager bruker du? Han bruker sikkert Gnome 2.x som er default i Slackware. Prøvde acme selv men den virket litt begrenset. Ta en titt på denne tråden, står noe om et annet (og forhåpentligvis bedre) program: http://forum.hardware.no/viewtopic.php?t=125017&highlight=&sid=f53b11ca040aa9557103297ffe1be2f2 Stemmer,bruker Gnome 2.0... Prøvde å kompilere lineak som edt stod om i den tråden men, det gikk ikke... så jeg prøver litt til... å finne noe annet, eller å få lineak kompilert Lenke til kommentar
connect Skrevet 16. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2003 Prøver å kompilere, men dette er resultatet; root@connect:~/dls/tast/lineakd_cpp# ./configure loading cache ./config.cache checking host system type... i686-pc-linux-gnu checking target system type... i686-pc-linux-gnu checking build system type... i686-pc-linux-gnu checking for a BSD compatible install... /usr/bin/ginstall -c checking for -p flag to install... yes checking whether build environment is sane... configure: error: ls -t appears to fail. Make sure there is not a broken alias in your environment configure: error: newly created file is older than distributed files! Check your system clock oppdaterte klokken med ntpdate i dag, så klokken er rett Lenke til kommentar
connect Skrevet 17. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2003 Da er lineak inne... Men hvordan kan jeg få fram,tilbake,stop,oppdater knappene til å fungere i mozilla? Jeg får bare til å binde de til et program.... En mulighet er kanskje å finne et program som sender ut "tastetrykk"... finnes det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå