iNeo Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Hei. Tar meg den frihet til å lage en samle tråd for "must have"-mods for Fallout 3. Skal legge til mer informasjon senere når jeg har tid. En god side å starte er www.fallout3nexus.com. Alt av hjelp osv. finner du der. (skal skrive Norsk tutorial snart) Du kan også poste her hvis du trenger hjelpe til mod-relaterte ting i Fallout 3. Hilsen Neo (iNeo på diskusjon.no) Mods som "tomf" anbefaler Mods som jeg anbefaler (og bruker):Marts Mutant Mod - Mer varierte og bedre monstre. Ultimate Perk Pack - Legger til en drøss med gode perks. Weapon Mod Kits - Våpenmodding! Repair Retought - Bedre og mer logisk reparering. Bruk scrap metal, tin cans og mere til å reparere ditt utstyr. Level Cap Increaser - Navnet snakker for seg selv. Anbefaler å bruke Level Cap Increaser Skill Workaround og Wasteland Mastery sammen med denne. Lenke til kommentar
TOMF_InnleggNO Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Mods som jeg anbefaler (og bruker): Marts Mutant Mod - Mer varierte og bedre monstre. Ultimate Perk Pack - Legger til en drøss med gode perks. Weapon Mod Kits - Våpenmodding! Repair Retought - Bedre og mer logisk reparering. Bruk scrap metal, tin cans og mere til å reparere ditt utstyr. Level Cap Increaser - Navnet snakker for seg selv. Anbefaler å bruke Level Cap Increaser Skill Workaround og Wasteland Mastery sammen med denne. (Copypaste fra min post i F3 tråden.) Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Bruker selv MMM, men skal skaffe meg Repair Retought når du nevner det Takk for god tråd! Lenke til kommentar
Laland Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Hmm.. GECK, som man skal kunne bruke til å lage egne quests etc, får jeg ikke til å funke under Vista 64.. Er det et vanlig problem? Har sett litt rundt men har ikke funnet så mye om det! Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 3. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2009 Hmm.. GECK, som man skal kunne bruke til å lage egne quests etc, får jeg ikke til å funke under Vista 64.. Er det et vanlig problem? Har sett litt rundt men har ikke funnet så mye om det! Har ikke så veldig mye erfaring med GECK så jeg vet ikke. Har du prøvd å kjøre det i kompabilitetsmodus? Lenke til kommentar
shabador Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Har oppdatert Pointiac nå, så får vel reklamere for den mod'en: http://www.bethsoft.com/bgsforums/index.php?showtopic=917453 Lenke til kommentar
nih Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 XFO denne modden er rimelig grei, balanserer spillet endel, funker utmerket sammen med MMM. Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Har noen gode mods for å oppdatere grafikken? Ser at det finnes en del mods som gjør oppløsningen på teksturer langt høyere, men dette er ikke alltid en god ting.. Ofte blir det seende helt rart ut med slike mods. Mer ekstrem bumpmapping er ikke alltid en god ting! Prøver Janus sin overhaul pack nå for å se hvordan den er. Samtidig virker også sprint-modden temmelig fin Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå