Faydedar Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Jeg lurer på om de gamle Star Wars spillene Knights of the Old Republic 1 og 2 kan spilles på 360. Jeg spiller nå Fable 2 og ser at Fable 1 finnes på nedlasting for points. Finnes det samme for nevnte star wars spill? Lenke til kommentar
CREDiiBLE Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Xbox 360 er bakoverkompatibel på så godt som alle Xbox Originalspill, også de to du nevner. Her ser du en full liste. Dessverre kan de ikke lastes ned via Xbox Live . Kun 13 av disse orginale titlene er gitt ut på Xbox Live Originals, og hele listen finner du her. Enden på visa er at hvis du vil spille disse spillene på Xbox 360 blir du pent nødt til å kjøpe orginalene Lenke til kommentar
Kamizage Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Mener å huske at jeg har gjort det, så ja. Her finner du en finfin liste: LINK Lenke til kommentar
Faydedar Skrevet 3. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2009 Tusen takk for raske svar Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Har selv spilt begge, og funker utmerket på Xbox 360. Birger Lenke til kommentar
JoanTheMan Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 Husk at du må ha tilgang til nett for å få spilt originale xbox spill på 360 da, må laste ned noe greier først Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 trenger ikke nett på 360.... Bare brenner en cd med xbox 1 oppdatering og putter den i 360 Lenke til kommentar
JoanTheMan Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 trenger ikke nett på 360.... Bare brenner en cd med xbox 1 oppdatering og putter den i 360 ahh ok, det visste jeg ikke, fikk vite at jeg måtte ha nett når jeg kjøpte min 360 ved release, men kan jo godt hende det har skjedd mye som jeg ikke vet om Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå