Paisley Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 (endret) Hallo. Vennelisten min har blitt ganske tom med brukere og personer som ønsker å spille ps3's fantastiske spill: LittleBigPlanet. Ønsker du å ha noen fra forumet, fra Norge til å ta et brett sammen med deg. Skriv opp om du spiller LittleBigPlanet, så kan vi bli flere likesinnede som kan spille sammen! Alle som melder sin interesse blir lagt til i førsteposten! Skriv opp din PSN:ID! Brukere som er med: Forumbruker PSN ID Svinat - Svinat KoffeinKanin- koffeinkanin Armored- ArmoredPSN Paisley- Vrenne Hofer- Hofern Tullsau- Tullsau Endret 4. mai 2009 av Paisley Lenke til kommentar
Svinat_InnleggNO Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Jeg er interessert! Little Big Planet er utrolig morsomt å spille sammen med andre. Er ikke så ofte online nå for tiden grunnet mye arbeid med skole og diverse andre ting, men er nå interessert. PSN:Svinat Lenke til kommentar
Hofer Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Jeg er interessert! Little Big Planet er utrolig morsomt å spille sammen med andre. Er ikke så ofte online nå for tiden grunnet mye arbeid med skole og diverse andre ting, men er nå interessert.PSN:Svinat Samme grunner Men spiller av og til PSN: Hofern Lenke til kommentar
Hofer Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Er det virkelig ikke fler som spiller LBP? :S Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Jeg vil så absolutt spille! PSN: Koffeinkanin Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå