Gå til innhold

Den kjære gull-tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Egentlig synes jeg priser på mining stacks er helt uhørt. Så utrolig dyrt, mens miners kan godte seg med tusenvis av G i timen <_<

Indeed. En kompis av meg spilte fra release, og tjente over rundt 28 000 gold på de første ukene ved å mine bare det han fant når han levelet og det solgte på AH... Det er sykt!

Endret av Nesumar
Lenke til kommentar
Egentlig synes jeg priser på mining stacks er helt uhørt. Så utrolig dyrt, mens miners kan godte seg med tusenvis av G i timen <_<

Indeed. En kompis av meg spilte fra release, og tjente over rundt 28 000 gold på de første ukene ved å mine bare det han fant når han levelet og det solgte på AH... Det er sykt!

tusenvis av G i timen var det kun i starten og da var alt skyhigh... tjente vel ca 12-13k i begynnelsen selv om jeg ikke fikk min plate før 3 dager etter release men dog stoppa jeg lvling for 3 dager for å farme sholazar basin så jeg hadde gold for ei stund

på min server er det hvertfall snakk om minst 4-6 timer med mining for å tjene rundt 2k gull på en god dag kansje 3-4 timer men da er man faenmeg lucky alt for mange idioter som kun farmer titaniumen og ikke hjelper til med å få dem til å spawne

Lenke til kommentar

JC er faen meg den mest chille måten å tjene cash på, tar litt tid å få solgt alt men krever ikke at du bruker mye tid.

Kjøpte 10 Scarlet Ruby for 60g stykke, cuttet de og solgte de for 100g stykket. Ikke akkurat en formue men greit med 400g av å trykke på en knapp.

Lenke til kommentar

på gamle serveren min går de fortsatt for 100-150g men jeg spiller på den dårligste serveren i hele verden for alliance (må være det!) og prisene på AH er helt latterlige ;<

Nesten så jeg gleder meg til jeg skal xfere tilbake, kan sikkert tjene 20k gull bare på å kjøpe på dentarg og selge på stormrage =P

Lenke til kommentar

Kjøper du gull har du tapt spillet :)

Ser ikke vitsen til å spille siden farminga faktisk er en del av selve spillet og ikke noe bare noen spillere fant opp.... tror Blizzard mente det fra begynnelsen av at man måtte farme items og selge for å ha økonomien i boks.

Er min mening ihvertfall

Endret av Nesumar
Lenke til kommentar

Tror ikke alt det der kan være Lockpicking loot da?

Vet ikke, har aldri hatt en rouge, så kan godt hende det er sant :)

Vet bare at man tjener sykt mye penger av drops fra mobs nå, alt fra grå til grønne items.

Når jeg levlet min DK, prøvde jeg å bruke minst mulig penger (Repair, Food osv.) og bare med questmoney og drops fra 55 til 70 hadde jeg allerede 3-4k Gold.

Er neppe den letteste, morsomste eller minst tidskrevende måten å tjene gull på, men det er nå en måte uansett :)

Er bare å levle en hær med Death Knights, så blir du til slutt rik hehe.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9
Er bare å levle en hær med Death Knights, så blir du til slutt rik hehe.

Kan max ha en DK per server, tror jeg, så bedre å si kjøp RAF. :D

Endret av Slettet-3t93k9
Lenke til kommentar

Enda et tips for enchanters: Det er veldig vanlig at folk powerlevler tailoring/LW/BS, og smeller ut lassevis av greens på AH til gibortpriser. De siste to dagene har jeg kjøpt absolutt alle 73-79-greens som har dukket opp til mindre enn 20g, og tjent over 300 gull. Nå er dette ikke all verden, men med tanke på at jeg har brukt til sammen ca 10 minutter ekstra når jeg uansett har vært inne for å laste opp egne varer, ser jeg ingen grunn til å la være. :)

Lenke til kommentar

letteste måten å tjene penger for meg på:

Kjøp ALT av greens fra 75-80 for under 15g, bid etc..

vent te det regner inn, evt hold bidsa oppe, disenchante alt, unload @ ah, ei uke uten å selge matsa på ah, så tok jeg 2 dager:

Farma ALLE DAILIES

Gjorde AH hele tida

Tømte ALT

7k på 3 dager.

ok det tok noen dager å bygge opp den enchanting mats mengden, men å gå på ah og bidde på alt under 15g tar 10-15 min hver time jeg løp fra BG´master te ah, og voila =)

epic flier zeh quick way =)

Shichibukai på Tarren Mill, 80 lock =)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...