Lycantrophe Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Hvorfor? Flere Saronite på deg. Lenke til kommentar
bear^_InnleggNO Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Mer saronite, mindre titanium. Trenger titanium og. Lenke til kommentar
Matsmeister Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Farmer jeg først etter titanium, så tar jeg alt jeg finner, uansett hva. Lenke til kommentar
bear^_InnleggNO Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Om man skal få titanium er man nødt til det, det er det som gjør meg irritert at de ikke skal bidra til at titanium nodene kommer men kun ta dem, dvs enkelte av oss gjør arbeidet for at de skal få titaniumen. Lenke til kommentar
Matsmeister Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Joda, sant. Men er lite man kan gjøre med det, men skjønner at det er kjipt til tider, selv har jeg ikke merket dette selv . Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Bedre med saronite enn tomme vein-spawns, vel? Lenke til kommentar
bear^_InnleggNO Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Er ikke det som er irritasjonsmomentet heller, ganske enkelt bidrar disse personene ikke til at Titanium nodes spawner i Icecrown, de lar andre gjøre jobben med å plukke saronite ores og så tar de titanium. Vi som miner Saronite gjør oftest dette nettopp for at titanium skal spawne, om ingen tar Saroniten spawner heller ikke titaniumen. Man blir irritert av personer i instanser som ninjaer items, samme tilfelle her. Lenke til kommentar
Ra1dMaX_InnleggNO Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Gidder faktisk ikke gjøre Son's of Hodir dailies lengere heller etter at du kunne levere inn de Ulduar tingene og få rep for dem. Knerter bare noen monster i ny og ne i icecrown for å få reppen jeg trenger. Har irritert meg litt nå over Icecrown og Saronite. Titanium er en rarspawn så den spawner der Saronite spawner. Så når oren spawner er det sjangse for at spawnen blir rich saronite, saronite eller titanium. Dessverre har jeg opplevet at mange forbanna alliance spillere (dessverre er det slik på Bronzebeard) flyver etter de som miner men tar ikke noe saronite selv. De venter heller til de ser en titanium node spawner så tar de den. Dette irriterer meg grenseløst. på Draenor er det heller motsatt her er det horde som ikke miner saronite Lenke til kommentar
faldmo Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 selg saroniten din, kjøp titaniumen dems og fortsatt ha mer gold/saronite igjen???? WINWIN Lenke til kommentar
bear^_InnleggNO Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Hvordan kan jeg som horde kjøpe titaniumet til Alliance? Lenke til kommentar
faldmo Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Tviler på at det er bare horde mot alliance når det gjelder og bare ta titanium, er ikke akkurat som om horde bare tar det ene mens alliance bare tar det andre.... Lenke til kommentar
PSV Skrevet 7. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2009 Har ikke minet en eneste Titanium Deposit på paladinen min ennå, men hva er det egentlig som gjør disse så ''viktige'' ? På min server ligger én Titanium Ore omtrent på verdien med én Saronite Ore. Lenke til kommentar
Matsmeister Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Du kan lage titansteel bar av 3 titantium bars og noen eternals. Selger for en meget pen pris. Lenke til kommentar
johnandre93 Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Vil det være best å selge adamantite og oppover som ore eller bars? Holder på å lvle miningen til DK'en min, så jeg kan få penger til gear, og etter det kjøpe alle mats til 300 bs. Akkurat 300, fordi etter dette punket vil det være lett å farme mats, f.eks så er det STAPPFULLT av fel iron i Hellfire Peninsula. Lenke til kommentar
Sneglen Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Det må du nesten se an selv ved å søke på AH, men Ore har et større potensielt marked. Lenke til kommentar
EagleJin Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 (endret) Ore-krigen tok helt av med wotlk på Khadgar. På horde: Cobalt ore: 30g pr stack Cobalt bar: 35g pr stack Saronite ore: 35g pr stack Saronite bar: 40g pr stack Titanium ore: 100g pr stack Titanium bar: 10-15g pr bar. Titansteel: 175g... pr bar. Jeg selger sjelden bars og ore, men bruker det heller i smithing/engineering. Lager drøssevis av stash og gir til enchanters for disenchanting, slik at jele gildet får noe igjen for det. Engineering ble også veldig bra pengeinnsamler etter Mechano-Hog . 14k g i craftingpris. Tjener dog ikke mer enn 1.5k, men om jeg står for mats tar jeg 18-19k gull. I tillegg har jeg en transmutation master, som stadig gjør 8 saronite bars til tianium bars ^^. Endret 10. februar 2009 av EagleJin Lenke til kommentar
johnandre93 Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Samme her. Bare at cobalt bar går for minst 40g. Titansteel bar har sunket fra 800g til 175 i går.. Har ikke sjekket i dag, siden jeg ikke har logget på enda, så har ikke helt nøyaktige tall. Lenke til kommentar
Matsmeister Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Gikk en titansteel bar for 800g? ;O I starten på Talnivarr, gikk de vel for rundt 300g eller noe sånt, men har sunket til rundt 175 her også nå. Lenke til kommentar
Ra1dMaX_InnleggNO Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Gikk en titansteel bar for 800g? ;O I starten på Talnivarr, gikk de vel for rundt 300g eller noe sånt, men har sunket til rundt 175 her også nå. solgte de for 1200g i starten på draenor nå ligger de på rundt 150g Lenke til kommentar
Matsmeister Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Okei, syke priser. Eller så er det bare billig på Talnivarr. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå