Orange_InnleggNO Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Jeg skulle ønske det kunne være mulig å fravelge alle nyheter om spill til konsoller jeg ikke har. Jeg er f.eks kun interessert i PC spill, og kunne godt tenke meg å filtrere bort det meste av nyheter om spill på Wii, X360 og P3. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Dette er nok en feature IP.Board ikke kan skryte av å ha. Men om de evt. la til en mod, kunne dette være mulig. Birger Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Jeg tror kanskje han peker til artiklene hos gamer.no. Og dette vil antageligvis komme etterhvert. Hell, de mekka' sia på 2 dager jo! Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Tror ikke det er topp prioritert akuratt i disse dager hos gamer. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Jeg tror kanskje han peker til artiklene hos gamer.no. Og dette vil antageligvis komme etterhvert. Hell, de mekka' sia på 2 dager jo! Om det stemmer, beklager jeg. Trodde du mente forumet. Birger Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå