WheelMan Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Jeg må nesten takke L4r5 for godt samarbeid, det var nesten jeg misset det. Men joda, jeg oppnådde bruker nr 1337 - og ja, det er den gode gamle vaskeekte WheelMan! Har dere oppnådd et spesielt brukertall? Noe binært, noe som betyr noe, noe kos? EDIT: Gjerne del med oss hva det betyr for deg, om det.. betyr noe. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Gratulerer, wheelman. Jeg satset på 42 selv, men bommet akkurat. edit: 42 er selvsagt svaret på livet, universet og alt. Lenke til kommentar
Selioks Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Jeg har det beste medlems nr da 666 Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Jeg hater deg mer og mer for hver dag som går! Først juleavatarkonkurransen, så årets bruker konkurransen, så dette! Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 3. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2009 Jeg har det beste medlems nr da 666Nice, den er litt episk den også - på sin måte. La forresten til en liten linje i førstepost - er det noen grunn til at det brukertallet betyr noe for dere? Gjerne fortell og forklar. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 3. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2009 Jeg hater deg mer og mer for hver dag som går! Først juleavatarkonkurransen, så årets bruker konkurransen, så dette! Noen er heldige, andre er ikke B) EDIT: Huff, jeg er for vant med sammenslåingsfunksjonen til diskusjon *rapportere dobbelpost* Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 :o seriøse get's! :S /envy Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Hah, så det var derfor vi ikke har sett noe særlig til deg her inne wheelman! Velkommen skal du være. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 3. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2009 Hehe, ja. Jeg satt på skolen i dag og F5et og F5et, folkene er trege syns jeg - kom ikke frem før nå Takk forresten, Habitats Lenke til kommentar
Selioks Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Det betyr ikke så mye for meg... men for Gaahl så gjør det kanskje det 666 the number of the beast *synge* Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Noen er heldige, andre er ikke B) EDIT: Huff, jeg er for vant med sammenslåingsfunksjonen til diskusjon *rapportere dobbelpost* Heldige? Du sitter en hel dag og F5er, og du kaller det flaks? Jeg kaller det... si det. Skillz? Fritids? Uansett, gratulerer og velkommen! Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 3. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2009 Hel dag og hel dag, måtte få litt oversikten over hvor mange som registrerte seg innen en gitt tid, og dermed bruke min meget awesome hoderegnekapasitet til å finne nøyaktig tidspunkt for å registrere seg. Selvfølgelig failet det, og jeg var heldig som fikk et lite pirk av L4r5, min gode venn, slave, og venstre tommel. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 ... Kult. Ble 47, er rimelig fornøyd, et tall jeg har sansen for. Synes ikke bare tallet er kult, og det er ikke bare lavt, vi har jo Agent 47 (fra Hitman-spillene), AK-47 og i Half-Life 2: Episode 1 starter Gordon Freeman, spillet med 47 HP. + en del annet som ikke har med spill å gjøre. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Velkommen. Fikk 31, som er lykketallet mitt baklengs. Birger Lenke til kommentar
Essem Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Det er litt synd at forumet lager et komma midt i medlemsnummeret. Nevertheless, it's EPIC! Lenke til kommentar
Chamartin Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Jeg bare poster i tråden fordi jeg ikke vet hvilket bruker nr jeg er. Grats med brukker nr 1,337 btw. Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 HAH, Tapere! Sjekk nummerett mitt. Epic Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 3. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2009 Det er litt synd at forumet lager et komma midt i medlemsnummeret. Nevertheless, it's EPIC!Hmm, kan ikke slikt fikses på da? Jeg bare poster i tråden fordi jeg ikke vet hvilket bruker nr jeg er. Grats med brukker nr 1,337 btw. Det står undet bosted o.l. til venstre for posten din [/img]http://slurmed.com/movies/img/futurama_movie_bender_tattoo_binary_code.jpg[/img]Nice one! Da var jo signatur, avatar, og brukerinfo lagt til og greier - er det noen sak. Lenke til kommentar
Brutii Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 788, bomma på 789 Ble vel ratt kompisen min som fikk det nummeret, registrerte seg i hvertfall få sekunder etter meg.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå