Gå til innhold

Bilde av deg selv!

Paisley

Anbefalte innlegg

Hehe ok.

I dag har jeg vært snekkerassistent. Søstra mi og familien har kjøpt nytt hus, og da må de pusse opp det de har nå - første steg var å montere nye vindskier på taket.

4519027536_fca04ab9d4_b.jpg

Jeg må vel bare innse at mitt hår ser ut som slitne musefletter og at det er på tide å klippe seg.4518393363_9039883865_b.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tatt for 5 minutter siden, og markerer med stor sannsynlighet siste dagen med dette håret. Og skjegget vil nok få en aldri så liten moderering også.

Og så rett kan man ha. Nå er det ubønnhørlig slutt, og jeg skal aldri spare til langt hår noe mer. Får ikke slik sveis jeg ønsker meg uansett.

4531831727_eb3c33e2ac_b.jpg

Lenke til kommentar

Det var kort ja. Den følelsen fra langt hår til så kort må ha vært deilig. Jeg blir helt gal når håret blir langt.

Bildet av meg er tatt for noen år tilbake. Da hadde jeg mer slankere ansikt enn det jeg har nå. Nå har jeg en tendens til å ha litt bolleansikt, noe jeg er svært misfornøyd med. Jeg var tynnere da enn nå. Frisyren var også litt kulere ser jeg.

Endret av Cloudemyx
Lenke til kommentar

Guess what folkens! Jeg har greid å grave opp enda et togbilde! Kan tro livet mitt går på skinner.

631035.jpeg

Akkurat når bildet er tatt er jeg usikker på, er vel ca. 2 år siden. Etter håndtakene utenfor å dømme er i hvert fall toget på Kløfta stasjon.

Endret av AltF4
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...