Paisley Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 (endret) Hallo! Tenkte det kunne vært morsomt å se hvordan dere andre folkene ser ut. Dere som vi diskuterer og krangler med hver eneste bidige dag her på dette forumet. Så post gjerne et bilde av deg selv, hvordan du ser ut, hvis du vil, for dette er valgfritt! Om du vil linke til et bilde på f.eks bildr.no eller om du vil legge ut rett i tråden, det er opp til deg, men sistnevnte er kanskje like greit, siden sikker mange har oppe nok faner som det er?. Dette er selvfølgelig valgfritt, men hadde det ikke vært morro? Det er nå slik at det må være bilde i poster! De uten bilde blir slettet og ikke quote bilder! Legger selv ut et bilde av meg selv: Bare å legge ut! Endret 8. februar 2009 av Paisley Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Nå skal jeg toppe alle fremtidige poster; alle bilder jeg har på pcen som er av meg selv! Ihvertfall fra det siste halvår. 1 Lenke til kommentar
Laland Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Har ett i profilen. Er generelt ikke fan av å ha "den type bilder" av meg, men Gamer er Gamer! Lenke til kommentar
Mikejensen Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Ferie i Estland... Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Vel dette er meg da... ca 2 år gammelt bilde:-) hehe fant ikke noe bedre! Lenke til kommentar
DaKurlzz Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Huff, har enda ikke fått Tenerifebildene enda, så blir bilder fra i fjor. Ikke drep meg. =X Lenke til kommentar
Pixl. Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Meeee i while back Der kom ett i hvertfall. . 3_p__rad.zip Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 KoffeinKanin: Oi, trodde du var en mann i 20 årene, som satt med barn og bart og briller jeg! Han har jo tusjbarten sin, da... Lenke til kommentar
DaKurlzz Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Han har jo tusjbarten sin, da... Zing! Artige bilder da. Ingen jenter enda? Har vi jaget dem vekk? :unsure: Lenke til kommentar
Odesseiron Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Her sexer jeg noen opp med øynene mine. Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Er vel nesten ingen jenter her, enda? Men nå er vel kanskje ikke gaming det jenter driver mest med heller da? Edit: Nei, dere får ikke se noen bilder av meg. Jeg er nok alt for kul for dere B) Lenke til kommentar
Brutii Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 er ett eller annet godteri tror jeg ? Setter pengene mine på salte pinner. Lenke til kommentar
Odesseiron Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Én unødvendig kommentar og en påfølgende kommentar av den er fjernet. Vær snille nå, gutter Lenke til kommentar
anolop_InnleggNO Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Denne er fra hybelen i fjor... Er bedre i år med det bordet mot en vegg og surround anlegg! Meg i litt mer naturlige omgivelser B) Lenke til kommentar
DaKurlzz Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Dere lekte GEoW i skogen altså? Lenke til kommentar
Odesseiron Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Ta klesdiskusjoner i en annen tråd, er dere snille. Fem innlegg har blitt fjernet. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Jeg perler Mario-stuff. :') Og må bare skryte av A Softer World t-skjorten min. Lenke til kommentar
Hawko Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Elsker den åpenbare fråtsingen av narsissisme ved emner som dette. Av hard ufortjent erfaring, så kommer sikkert emnet til å vare hele forumets livstid, så man får vel bare skaffe seg en tidlig plass. Thumbnail-time! PS. Props til håret ditt, Eplefe. Ganske awesome. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg