Gå til innhold

[PS3] Grand Theft Auto IV


- FuzioN

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har fått det for meg å være hobby-moderator i fem minutter her nå, men hold ut vær så snill. Det er flere av oss på forumet som føler at en slags standardisering burde skje her inne i denne kategorien, og derfor er det en sticky her som sier litt om hvordan en tråd helst burde se ut.

 

Sticky tråd

 

Utifra det lurer jeg på om du kunne forandret emnetittelen til [PS3] Grand Theft Auto IV, slik at forumet blir ryddigere.

 

Takk :)

Lenke til kommentar
Jeg har fått det for meg å være hobby-moderator i fem minutter her nå, men hold ut vær så snill. Det er flere av oss på forumet som føler at en slags standardisering burde skje her inne i denne kategorien, og derfor er det en sticky her som sier litt om hvordan en tråd helst burde se ut.

 

Sticky tråd

 

Utifra det lurer jeg på om du kunne forandret emnetittelen til [PS3] Grand Theft Auto IV, slik at forumet blir ryddigere.

 

Takk :)

 

Okey. :D

Endret av HCG
Lenke til kommentar
Jeg har fått det for meg å være hobby-moderator i fem minutter her nå, men hold ut vær så snill. Det er flere av oss på forumet som føler at en slags standardisering burde skje her inne i denne kategorien, og derfor er det en sticky her som sier litt om hvordan en tråd helst burde se ut.

 

Sticky tråd

 

Utifra det lurer jeg på om du kunne forandret emnetittelen til [PS3] Grand Theft Auto IV, slik at forumet blir ryddigere.

 

Takk :)

Raporteringsknappen er for pyser, her tar vi det i egene hender! -_- hehe!

 

Men jeg kan sikkert bli med å ta en online runde i GTAIV en dag, husker ikke gamenick og alt i farta nå, så må nok sjekke opp det neste gang jeg fyrer opp ps3'en. :)

Lenke til kommentar

Har vært en del der inne de få gangene jeg har sjekket i alle fall. Har da hatt det morro, men kan tenke meg det blir mange ganger så morro hvis du spiller med en gjeng som sammarbeider. Ta seg en bil og eie resten av de randomsene som er der inne. Blir liksom litt for tilfeldig alt når du bare går inn å spiller mot helt tilfeldige motspillere.

 

Btw, 400 innlegg du ja. Tempo på tastaturet det ;)

Lenke til kommentar

Hehe, det er ikke alltid lett å være ung. Snik unna litt penger i gangen da, så er det ikke en så stor sum som forsvinner på en gang.

 

Men tilbake til topic. Er det noen andre som har lyst til å bli med å spille gta online på ps3?

Endret av KimS
Lenke til kommentar

Jeg kommer (helt) sikkert til å gjøre det en gang i fremtiden, da det er en del online-trophies som må hankes inn. Er dog ikke med det første (driver med R2), og tviler på at jeg kommer til å spille så mye annet enn KZ2 når det kommer. Men kommer som sagt til å spille det en eller annen gang i fremtiden :) Selv om det muligens er >1,5 måned til

 

PSN:KingofUniverse

Alder: 17 (sikkert 18 når dette er aktuelt :p)

Mic: Ja

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 1 måned senere...
  • 3 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...