- FuzioN Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 (endret) Jeg kjeder meg en del om dagen og håpte å finne noen å spille GTA IV med her på Innlegg.no. Hvis det kommer nok mennesker inn hit (10-12 folk) tror jeg faktisk jeg lager en turnering. Her skal det diskuteres dato, tid og stats. Endret 15. august 2009 av HCG Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 3. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2009 (endret) PSN: HCGamer97 Alder: 11 Mic: Nei Endret 4. august 2009 av HCG Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Jeg har fått det for meg å være hobby-moderator i fem minutter her nå, men hold ut vær så snill. Det er flere av oss på forumet som føler at en slags standardisering burde skje her inne i denne kategorien, og derfor er det en sticky her som sier litt om hvordan en tråd helst burde se ut. Sticky tråd Utifra det lurer jeg på om du kunne forandret emnetittelen til [PS3] Grand Theft Auto IV, slik at forumet blir ryddigere. Takk Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 4. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2009 (endret) Jeg har fått det for meg å være hobby-moderator i fem minutter her nå, men hold ut vær så snill. Det er flere av oss på forumet som føler at en slags standardisering burde skje her inne i denne kategorien, og derfor er det en sticky her som sier litt om hvordan en tråd helst burde se ut. Sticky tråd Utifra det lurer jeg på om du kunne forandret emnetittelen til [PS3] Grand Theft Auto IV, slik at forumet blir ryddigere. Takk Okey. Endret 20. september 2009 av HCG Lenke til kommentar
KimS Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Jeg har fått det for meg å være hobby-moderator i fem minutter her nå, men hold ut vær så snill. Det er flere av oss på forumet som føler at en slags standardisering burde skje her inne i denne kategorien, og derfor er det en sticky her som sier litt om hvordan en tråd helst burde se ut. Sticky tråd Utifra det lurer jeg på om du kunne forandret emnetittelen til [PS3] Grand Theft Auto IV, slik at forumet blir ryddigere. Takk Raporteringsknappen er for pyser, her tar vi det i egene hender! -_- hehe! Men jeg kan sikkert bli med å ta en online runde i GTAIV en dag, husker ikke gamenick og alt i farta nå, så må nok sjekke opp det neste gang jeg fyrer opp ps3'en. Lenke til kommentar
DaKurlzz Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Hvordan er GTAIV online for tiden? Er det spillere eller har det dødd ut? Lenge siden jeg var online med det (dog med Xbrikken). Kjedelig spill i lengden. :unsure: Lenke til kommentar
KimS Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Har vært en del der inne de få gangene jeg har sjekket i alle fall. Har da hatt det morro, men kan tenke meg det blir mange ganger så morro hvis du spiller med en gjeng som sammarbeider. Ta seg en bil og eie resten av de randomsene som er der inne. Blir liksom litt for tilfeldig alt når du bare går inn å spiller mot helt tilfeldige motspillere. Btw, 400 innlegg du ja. Tempo på tastaturet det Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 WTF!? 400 INLEGG?! Anyways, Heldiggriser som får spille GTA 4 moren min er ett jehovas vitne og jeg er 13 så får ikke lov Ser på YT videoer og drømmer om og spille det Lenke til kommentar
DaKurlzz Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Er ikke SÅ kult da, lolidude. Få en venn til å kjøpe det også gjemmer du det. Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Joa, Men de merker jo att pengen mine er borte Lenke til kommentar
KimS Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 (endret) Hehe, det er ikke alltid lett å være ung. Snik unna litt penger i gangen da, så er det ikke en så stor sum som forsvinner på en gang. Men tilbake til topic. Er det noen andre som har lyst til å bli med å spille gta online på ps3? Endret 5. februar 2009 av KimS Lenke til kommentar
SimenB Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Jeg kommer (helt) sikkert til å gjøre det en gang i fremtiden, da det er en del online-trophies som må hankes inn. Er dog ikke med det første (driver med R2), og tviler på at jeg kommer til å spille så mye annet enn KZ2 når det kommer. Men kommer som sagt til å spille det en eller annen gang i fremtiden Selv om det muligens er >1,5 måned til PSN:KingofUniverse Alder: 17 (sikkert 18 når dette er aktuelt ) Mic: Ja Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 1. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2009 (endret) Hvordan er GTAIV online for tiden? Er det spillere eller har det dødd ut? Lenge siden jeg var online med det (dog med Xbrikken). Kjedelig spill i lengden. :unsure: Gøy online, men hater dumme n00bs der. Endret 20. september 2009 av HCG Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 23. april 2009 Forfatter Del Skrevet 23. april 2009 Flere som blir med? Starter gjerne en turnering? Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 25. april 2009 Forfatter Del Skrevet 25. april 2009 Hehe, det er ikke alltid lett å være ung. Snik unna litt penger i gangen da, så er det ikke en så stor sum som forsvinner på en gang. Men tilbake til topic. Er det noen andre som har lyst til å bli med å spille gta online på ps3? Blir du med da? Lenke til kommentar
Mountainhome Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 (endret) PSN: MrPain94 Alder: 15 Mic: Nei Spiller ikke så ofte (mangel på spillere, spiller også Red Faction og Motorstorm Pacific Rift, bare for å slenge det på) Legg meg gjerne til EDIT: spiller nå også Battlefield: Bad Company Endret 4. august 2009 av Mrpain Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 4. august 2009 Forfatter Del Skrevet 4. august 2009 Legger deg til senere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå