MindTooth Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Gamer.no Forum Spill Generell spilldiskusjon Konsoll (felles) Microsoft Nintendo Sony PC-spill Populære spill Age of Conan Battlefield Counter-Strike Half-Life The Elder Scroll World of Warcraft Retro Spillutstyr og maskinvare Brukerbidrag Lesernes spillnyheter Leseranmeldelser Modifikasjoner og spillutvikling Visuel skryt og moro (?) Community Gamer.no servere LAN Parties Spille sammen -Helt andre ting eller Annet Småprat +++ +++ -Gamer.no eller Ord fra ledelsen Diskutér artikler Forumkunngjøringer Tilbakemeldinger til Gamer.no Hva tror folk om denne? Føler selv den er bedre enn den som er idag. Men mangler noen elementer før den er komplett. Birger Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Jeg ser du har med mitt Community-forslag og da er jeg solgt. Men litt mer seriøst så vil vi trenge en bedre oppdeling enn det som er her nå og dette er nok det desidert beste jeg har sett så langt. Alle kategoriene ligger på logiske plasser og det er ikke vanskelig å finne frem. Det vi da mangler er spesifikke regler for de stedene som trenger det. Lenke til kommentar
TCi_InnleggNO Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Syns den ser meget bra ut. Har ikke noe spesielt å kommentere bortsett fra navnet på backpage news. Må vel fornorske den til noe. Edit: Hva med "Lesernes spillnyheter" Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Om jeg forstod dette rett, så vil Back Page News, Leseranmeldelser osv fremdeles vises på forsiden, men med en overskrift. Og ikke som at Spill, Community osv er det eneste som står på forsiden, og at en kommer inn på underkategoriene ved å trykke på de. Æsj, vanskelig å forklare. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 3. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2009 Spill, brukerbidrag, er kategorier, mens back page news, leseranmeldelser, osv. er forumet. Får det akkurat som det er nå, men med en bedre inndeling. U c? Birger Lenke til kommentar
Essem Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Hvis man skal være veldig pirkete er det litt misvisende at det er en kategori som heter "spill", siden flere av de andre kategoriene også handler om spill. Likevel er dette mer oversiktelig og bedre enn sånn det er nå. Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Siden jeg suger i å forklare og ikke klarer å gjøre meg forstått... Så satt jeg det opp i PS Det var slik jeg mente. Altså, at "spill" og "community" står som overskrifter på en måte. Fortsatt kategorier, men at når du kommer på forsiden så er de liksom "pakket ut". Syntes det er mye lettere å holde styr på alt på denne måten. Blir mer oversiktlig, ettersom en ikke trenger å fysisk gå inn i hver kategori for å se etter nye poster/oppdateringer eller kategorier i det hele tatt. My 2 cents. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 3. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2009 Tror vi snakker om samme ting. @drugiS: Derfor det var et forslag. Valgte spill bare fordi det var det første jeg kom på Kom gjerne med et bedre alternativ. Birger Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Heftig. En annen ting er at jeg ser du renamet "konsollspill" til konsoll. Slik at den omhandler diskusjoner rundt konsollene generelt, og ikke bare spillene. Støtter denne fult ut. As we speak har ikke konsollene noen generell kategori. Mye bedre å slenge alt om xbox i en feks. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 3. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2009 Heftig. En annen ting er at jeg ser du renamet "konsollspill" til konsoll. Slik at den omhandler diskusjoner rundt konsollene generelt, og ikke bare spillene. Støtter denne fult ut. As we speak har ikke konsollene noen generell kategori. Mye bedre å slenge alt om xbox i en feks. De har de, og den heter Felles. Birger Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 De har de, og den heter Felles. Birger Nå misforstod du meg litt tror jeg. Mente at "microsoft" kategorien kun omhandler spill til xbox akkurat nå, men slik som du har satt det opp, så omhandler den alt om xbox. Og jeg mener at sistnevnte (altså, ditt forslag) er en bedre løsning. Det var alt. edit; Jeg oppdaget nå at det faktisk står "Spørsmål og diskusjon om konsoller fra Microsoft, og spill til disse." Så never mind det jeg prøvde å få frem. De har visst gjort det allerede. Støtter uansett ditt forslag ! Lenke til kommentar
Shicca Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Slettet en post som ikke hadde noe med emne å gjøre. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 3. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2009 At det står (felles) bak Konsoll, var ment som at man ikke hadde en egen forum for felles, men at Microsoft, Nintendo og Sony var subkategorier av felles. Birger Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Savner en kategori for kreative bidrag under brukerbidrag. Jeg må jo ha en kategori å poste innspillinger av Zelda-sanger på piano må vite. Dessuten er det sikkert en del brukere som er flink å tegne eller modelere i 3D. Så en egen kategori for kreative bidrag ville vært fint. Lenke til kommentar
DaKurlzz Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Jeg ser du har med mitt Community-forslag og da er jeg solgt. Men litt mer seriøst så vil vi trenge en bedre oppdeling enn det som er her nå og dette er nok det desidert beste jeg har sett så langt. Alle kategoriene ligger på logiske plasser og det er ikke vanskelig å finne frem. Det vi da mangler er spesifikke regler for de stedene som trenger det. Enig med Steinasus her. Slik det er nå så må jeg skrolle biiittelitt, og jeg sitter på 24" 1200px høyde. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 3. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2009 Savner en kategori for kreative bidrag under brukerbidrag. Jeg må jo ha en kategori å poste innspillinger av Zelda-sanger på piano må vite. Dessuten er det sikkert en del brukere som er flink å tegne eller modelere i 3D. Så en egen kategori for kreative bidrag ville vært fint. Hva med å ha den sammen med visuel og moro? Eller skal man splitte visuele og audiofile bidrag? Birger Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Tja, det var et godt spørsmål. Man bør ikke ha for mange kategorier. På en annen side kan det bli tunvindt å flytte en masse tråder om man en gang føler at man trenger å splitte dem. :\ Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Likte oppdelingen, støtter den Er litt rotete slik det er nå. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Enig med Steinasus her. Slik det er nå så må jeg skrolle biiittelitt, og jeg sitter på 24" 1200px høyde. Her sitter man på 30", og det er noe stort innenfor kategoriene (der trådene befinner seg), men veldig behagelig på forsiden bl.a. Mulig dette hører hjemme et annet sted, men ligger det planer for å utvikle et nytt skin? Tror det hadde hjulpet mye på leseligheten i kategoriene, slik det er nå er skriften noe stor, og litt trykt inn i venstre side bl.a. EDIT: Forøvrig støtter jeg inndelingen, en meget god start - hvor det ligger rom for videre utvidelser uten å måtte rokkere om brutalt. ^_^ Lenke til kommentar
DaKurlzz Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Whellman flaunting his 30" JUST 'cause he's #1337. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg