Tygg3n Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Kvifor jukse i eit spel? Halve poenget med sånne spel er jo å bygge seg opp? Men kva folk trur om vidare spel i samme spel-univers?(ikkje standard star wars, men old republic) Liknande spel, men andre typar karakterar? Eit spel der du ikkje var jedi sjølv? Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Som jeg sa.. jeg har allerede runnet det med både dark og light så jeg hadde lyst til å prøve å pwne litt skikkelig.. Lenke til kommentar
Kharan Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Jeg utnyttet en bug i KotOR 2, da jeg spilte en darksider, til å få universets smarteste wookie med på laget. Wookien mistet 2 i Int hver gang jeg kjørte gjennom en viss dialog, og da han kom under 1 gikk han over til 255 Int istedet. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 hehe Men folkens har dere hørt det "nye"???? Det er et MMO av kotor underveis.. Star Wars: The old republic..Dette er noe jeg gleder med skikkelig til.. Vi må nesten lage en ny tråd med det. (noen som gidder å legge den ut?? bare skirve litt om spillet osv...) Alt finner dere på http://www.swtor.com/ En ting til... Hvordan i helsikke greier de å lage et så sinnsykt bra star wars spill i 2003 (2002 til xbox tror jeg) og så etter 5 - 6 år så greier de ikke å lage et som er enda bedre. Det er jo helt utrolig.. Ikke at kotor har dårlig grafikk men tenk om vi hadde et som var like bra som kotor og med nådagens grafikk...DET hadde vært artig!!! Lenke til kommentar
Kharan Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Craxdm: Joda, det har vi visst siden november, og har vært en nyhet på gamer.no tidligere. Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Alt skal jo være MMORPG om dagen, alle seriene man liker. Bare håper ikke all fokus går over til den sjangeren nå, at vi fortsatt kan glede oss over spill ment for Singleplayer, med Mulitplayer-funksjoner. Men jeg skal ikke nekte at et stort Star Wars-univers med flere tusen spillere kunne vært noe for meg. Tenk bare på å bytte ut de vanlige karakterene i et MMORPG... vanlige middelalderske sverd og magi, med lasersverd, laserpistoler og en masse Jedi`s og Sith`s Nesumar Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 What? Man jukser ikke i et slikt spill. Samme hva nå man en har av grunn. Spillet er laget slik det for at man skal nyte originalen. Birger Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Craxdm: Joda, det har vi visst siden november, og har vært en nyhet på gamer.no tidligere. derfor skrev jeg "ny" i anførselstegn Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 (endret) har et problem med spillet. jeg er der du først møter malak og du får vite at DU er revan.. men etter jeg har slåss første gangen så kan jeg ikke bevege meg.. så jeg kommer ikke videre EDIT: La på spoiler tag. -Shicca Endret 12. februar 2009 av Shicca Lenke til kommentar
simenfs Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Kan man laste ned spillet til X360 via Live eller no? Leste over at noen hadde det på X360 (slik jeg forstod) og det hadde vært genialt! Tidenes feteste spill på gamle boxen Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Alt skal jo være MMORPG om dagen, alle seriene man liker.Bare håper ikke all fokus går over til den sjangeren nå, at vi fortsatt kan glede oss over spill ment for Singleplayer, med Mulitplayer-funksjoner. Men jeg skal ikke nekte at et stort Star Wars-univers med flere tusen spillere kunne vært noe for meg. Tenk bare på å bytte ut de vanlige karakterene i et MMORPG... vanlige middelalderske sverd og magi, med lasersverd, laserpistoler og en masse Jedi`s og Sith`s Nesumar Det som er så greit med et mmo at det slutter ikke.. det er jo ikke så mye å gjøre hvis du har runnet begge kotor spillene... Lenke til kommentar
Shicca Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Ryddet opp i litt spoilertag issues. Fjernet innleggende som omtalte dette. Lenke til kommentar
Sgt.T.Grant Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Hmm... Er det noen som vet om et sted man kan kjøpe KotOR 2 i Oslo? Samma om det er til Xbox eller PC. B) Lenke til kommentar
Kharan Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 http://www.spillpriser.no burde gi deg en pekepinn... Lenke til kommentar
Error Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Jeg har aldri spilt Kotor, men siden alle synes det er så bra burde jeg nesten prøve det. Men først: Kan noen være så snille å kort forklare akkurat hva som er bra med det? Lenke til kommentar
RetroTorch Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Jeg har aldri spilt Kotor, men siden alle synes det er så bra burde jeg nesten prøve det. Men først: Kan noen være så snille å kort forklare akkurat hva som er bra med det? Tja, historien, persongalleriet, dialogene, settingen, kampsystemet og sikkert enda flere ting som jeg har glemt Lenke til kommentar
Kharan Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Og det at plottet har en tvist som er utrolig bra utført. Man skal være ganske våken for å se den komme, men etterpå kan man jo rive seg i håret og lure på hvorfor man ikke fikk med seg hintene. Lenke til kommentar
Krøllalfa99 Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 (endret) Genialt spill KOTOR, har ikke spilt 2eren enda, men plot tvisten i eneren er fantastisk. Noen som vet om det er mulig å få kjøpt en pakke med begge spillene? Kunne gjerne tenkt meg å spille igjennom de:) Endret 1. mars 2009 av MathiasFG Lenke til kommentar
Krøllalfa99 Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Genialt spill KOTOR, har ikke spilt 2eren enda, men plot tvisten i eneren er fantastisk. Noen som vet om det er mulig å få kjøpt en pakke med begge spillene? Kunne gjerne tenkt meg å spille igjennom de:) Finner ikke noen butikker i norge jeg kan få kjøpt KOTOR2, noen som har det til PC i god stand som har lyst til å selge det til meg? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå