EpicNerd Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Selv har jeg fjortissdunk som en liten hobby ^^ http://www.youtube.com/user/brQdfrQd Lenke til kommentar
Mikejensen Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 En hiphop ting jeg og en kompis mekket i fjor Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 En hiphop ting jeg og en kompis mekket i fjor When whe booring. ? Lenke til kommentar
bas Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 En hiphop ting jeg og en kompis mekket i fjor Hip Hop ? Mer Elevator Trance eller noe i den dur, men gudskjelov uten døll norsk tekst og vokal. Lenke til kommentar
ohboi Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Spiller litt gitar da men... Har noe som eg har tatt opp her Er ikke eg som spiller gitaren da men, måtte ta meg av vokalen. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 En hiphop ting jeg og en kompis mekket i fjor Langt unna hip hop det der, likte uansett det der veldig godt. Lenke til kommentar
texzi Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Spiller gitar, så blir litt gitarpro mekking i ny og ne men det er jo kjekt det da. Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Har smått begynt å lære å spille trommer av en kamerat. Det er veldig morosamt. Ellers går det i litt sånn harry dunking og en del piano-låter. Det er altså snakk om remixer av Commodore-64 låter og Amiga låter: Link til C64 remixer Lenke til kommentar
Melfacion Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Lager og lager... tja... spiller da i alle fall. Swing low, sweet chariot. Her prøver jeg meg på vaskebrett, som er et vanlig syn i bluegrass-miljøet. Har ikke helt fått til den karakteristiske lyden enda, så det blir nok investering i fingerbøl / fingerplekter etterhvert Våren kommer nå. Her er det trekkspill det går i, men jeg gjemmer meg ganske godt i bakkant, siden jeg løp litt frem og tilbake for å ordne med opptak og sånt Lenke til kommentar
Maister_InnleggNO Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Har en del låter liggende på http://uhort.no/artist/zoned http://www.animeremix.org/remix/88/ og Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Er det noen av dere som lager noe innen metall? Lenke til kommentar
Toroto92 Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Jeg komponerer noen piano sanger en gang i blant. Skal se om jeg kan få lastet en opp. Lenke til kommentar
DisplayName123 Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 (endret) ... Endret 25. april 2009 av Inxs Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 En liten WIP jeg snekra i hop i dag. Liljedahl is God.mp3 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8974asdfnb Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 (endret) Likte Liljedahl is God. Kanskje littegrann ensformig, men skikkelig kul uansett Får minner om et eller annet Retro-spill, men kommer ikke på hva det kan være... Hva er en WIP egentlig? Her er uansett noe jeg lagde som prosjekt på musikklinja VG1: NewAudio2.MP3 Endret 27. februar 2009 av Slettet+8974asdfnb Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Hva er en WIP egentlig? Det er en "Work In Progress". Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Siste låta mi. http://www.youtube.com/watch?v=TUO2dMMVN2Y&fmt=18 Trance for de som liker det. Lenke til kommentar
Toroto92 Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 (endret) Her er en sang jeg laget en gang på et prosjekt. Jeg har laget melodien selv og spiller også pianoet. Jentene har tatt seg av teksten, og de er selv enige at de ikke er så flinke å synge! Waiting Endret 2. mars 2009 av Genetics Lenke til kommentar
Kurvstol Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Spiller trommer i et band. Spilte inn en EP i høst. Kan høre det på: myspace.com/infinityonreplay Innspilt på to dager, så lyden er litt bobbobbobbobbobbobbob Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå