Ragequit Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 (endret) Mitt navn på EA Online er "pedeX". Hva er deres? Del gjerne hva favorittlaget- og banen deres der. Folk å spille med: pedeX Roborawrosaurus sidiousno Endret 6. februar 2009 av Peder Lenke til kommentar
RoboRawroSaurus Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Roborawrosaurus er mitt online EA nick! Jeg spiller så å si bare Soviet, og yndligsbanen er Hostile Hotel (2v2) Spill med meg! : D Lenke til kommentar
Sidious_InnleggNO Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 (endret) Kan dere anbefale nettsider der man kan laste ned custom maps til RA 3? Forresten går jeg under navnet sidiousno online. Endret 4. februar 2009 av Sidious Lenke til kommentar
RoboRawroSaurus Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Det har nå kommet en mapmaker generator tilgjengelig for alle! Sjekk ut hele nyheten på www.redalert3.com Lenke til kommentar
Beethoven Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Kaller meg: IQfighter Og taper stort sett døgnet rundt . Lenke til kommentar
Soiarn Skrevet 2. mai 2013 Del Skrevet 2. mai 2013 Soiarn Skype: Soiarn Steam: Soiarn Favorittmappet mitt er et map der det er kongen av mitten, og du får tildelt noen få bygninger og kan kun kjøpe menn. Noe ala en balanding av "Kongen av mitten" og "Footmen Frenzy". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå