peasandpeace Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 (endret) Det er ingen håndfast informasjon om Half-Life 2: Episode 3 der ute ennå, bare at det er under produksjon. Til vi vet mer, er dette emnet opprettet for å diskutere rykter og si sin mening om spillet. Emnet vil bli oppdatert, når det først kommer noe håndfast informasjon! Diskutér! Endret 21. februar 2011 av peasandpeace Lenke til kommentar
miceiken Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Hellu! Hvis du allerede er inne på tråden, er du nok, som meg, en stor fan av Half-Life sagaen. Half-Life er episk, Half-Life 2 var nesten mer episk, og episodene lever opp til forventningene. Jeg har beklageligvis ingen informasjon om Episode 3, hvis det var det du var på utkikk etter, men det er derfor jeg opprettet emnet. Hvis du har hørt noe om den avsluttende episoden (sansnyligvis) så si ifra. Uansett om det er et rykte eller ei, så hadde det vært greit å få høre noe. Diskutér, planlegg, og si hva du mener om den neste episoden. Forventninger, mistenksomheter og selvfølgelig, hva den skal handle om i det hele tatt. Hva tror du? Jeg gjennomførte nylig HL2 og begge episodene, noe av de bedre spillene. Gleder meg helt sinnsykt til fortsettelsen, om den i det hele tatt kommer. Lenke til kommentar
madscientist Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Episode 3 kommer nok, bare vent å se. Nå skal ikke jeg komme her med lurefakta, siden jeg tross alt ikke vet så altfor mye (har dessuten ingen fancy linker å vise til)... Men tviler på at Valve er typen som lover et spill uten å levere - heller typen som lover et spill ALTFOR tidlig i forhold til noe som kan nærme seg realistisk... du skjønner hva jeg mener. Tror vel vi får en liten visitt av "Aperture Science" (hvis det var det de het), som mest sannsynlig har et utrolig hat mot alle menn, og kanskje et gjensyn med "da portal gun"? Synes jeg husker noe snakk om et skip i en eller annen ishule av noe slag i Episode 2, men kan ta helt feil... uansett, satser på at Episode 3 blir bra. Sikkert altfor kort, men fortsatt bra. Meget bra! -madscientist Lenke til kommentar
Rompetaske_InnleggNO Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Satser på en sen 2009 eller tidlig 2010 release men blir sikkert senere enn det med Valve tiden :/ Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Tviler sterkt på at den kommer i 2009, heller 2010 andrekvartal eller noe lignende. Uansett så gleder jeg meg som en unge!!! Lenke til kommentar
DaKurlzz Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Lurer på hvorfor de tar så lang tid mellom episodene? Episode 3 er vel siste før HL3 regner jeg med? Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Har faktisk ikke fått spil noen HL-spill før Spill på PC'en gidder jeg ikke kjøpe og på Xbox kan jeg ikke kjøpe det uten å få med 4 andre spill. Lenke til kommentar
Tomne Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 (endret) Har faktisk ikke fått spil noen HL-spill før Spill på PC'en gidder jeg ikke kjøpe og på Xbox kan jeg ikke kjøpe det uten å få med 4 andre spill. De spillene du får med i Orange box er jo Halflife 2, halflife 2: episode 1 og halflife 2 episode 2. Disse tre spillene er jo noe du må få med deg uansett hvis du skal spille HL- serien. Så egentlig kjøper du tre halflife spill (og får i tillegg med Portal og team- fortress) for prisen av et spill. Så jeg synes ikke det at du "får med 4 andre spill" burde hindre deg fra et kjøp OT: Ser også veldig frem til episode 3, og håper virkelig Valve ikke drøyer så sinnsykt lenge denne gangen... Endret 4. februar 2009 av Tomner Lenke til kommentar
DaKurlzz Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Enig med Tomner her. Alle spillene er gøye og innholdsrike spill. Anbefales sterkt å kjøpe den største pakken . Lenke til kommentar
cavumo Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 (endret) Jepp, og når det koster 200kr i tillegg er det bare å kjøpe . Gleder meg til episode 3, men jeg sitter ikke akkurat å venter. Valve er som kjent svært så kjent for å ta seg god tid. Og da mener jeg god. Endret 4. februar 2009 av nypis Lenke til kommentar
Macisum Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Har spillt HL2 så uttalige mange ganger, er uten tvil det jeg setter som nummer 1 på listen min! Gleder meg som en liten unge på julaften til ep.3 og Portal 2, at det tar litt tid med valve gjør meg ikke så mye. Siden kvaliteten er så mye bedre enn hvis de skulle rusha seg gjennom og fått utgitt spillet fort, som Funcom gjorde med AoC. Lenke til kommentar
DaKurlzz Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Noen andre som håper på mer ny og god musikk i Episode 3? Lenke til kommentar
Hofer Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Bare vent til TCi kommer og sjekker ut denne topicen Lenke til kommentar
Toroto92 Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Grunnen til at episodene tar så sen tid er at Valve tar seg veldig god tid til spillene de lager. De har jo allerede holdt på med Episode 3 et par år om jeg husker korrekt. Det blir nok ikke før neste år før vi får se Mr. Freeman bryne seg løs på et nytt eventyr, og gud hva jeg gleder meg! ^_^ Lenke til kommentar
DaKurlzz Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Kunne sikkert laget 3 nye HL spill. HL 3, 4 og 5. >_> Lenke til kommentar
Stereohode Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 (endret) HL2:Episode 3 og SC2 er de spillene jeg gleder meg mest til. Jeg spiller ikke så mye ellers, men Episode 3 SKAL jeg få med meg! Utviklerne hos Valve har også sagt at de jobber med helt nye spill-elementer (ala Portal-gun i Portal) til Episode 3, noe som ikke akkurat bidrar til å senke forventningene! Jeg leste et sted at Valve skulle komme med "noe" (teaser/bilder elns) fra Episode 3 før nyttår, men siden det ikke skjedde betyr det nok at de ikke er klare for å frigi noe informasjon ennå. De tar seg nok god tid som vanlig, men jeg håper vi får se Episode 3 i løpet av året. Ellers er vel historie-forløpet helt åpent ennå, men episk er jeg rimelig sikker på at det blir Endret 5. februar 2009 av Stereo Lenke til kommentar
Macisum Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Noen andre som håper på mer ny og god musikk i Episode 3? Ikke egentlig, musikken i HL er eksemplarisk, passer alltid til stemninga. Setter bare på litt musikk i bakrunnen når det bli action, hater når musikken tar overhand i spill. Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Jeg vet at alle spillene er knallgode og er verdt mer enn 299,- Men når jeg kjøper et spill vil jeg ikke ha 5 spill men 1. Mange syns kanskje det er litt rart men så er jeg litt av en kontrollfrik da. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 (endret) Jeg leste for en stund siden at episodene er hva som skjer i Half-Life universet mellom Half-Life 2 og Half-Life 3. Så når episodene er ferdige, kommer altså Half-Life 3 som en slags main story tilbake. Har prøvd å google etter kilder, men fant ingen. Men dette kan jo være verdt en titt http://www.videogamesblogger.com/2008/02/0...aundry-list.htm Edit: Leif. Endret 7. februar 2009 av AltF4 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå