TMB Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Hei.. Har et 4-5 år gammelt Logitech-webcam som er laget for Windows XP. Det funker ikke i Vista eller Windows 7. Det jeg lurer på er om jeg på noen måte kan jukse litt for å få det til å funke? Har prøvd å installere driverne i kompitabliitetsmodus for XP, uten hell. Er ikke sikker på hva det heter (har kasta esken for leeeeeeeeeeeeeeeeeeeeenge siden).Det ser sånn her ut: På en lapp på ledningen står det P/N: 861092-0020 S/N: LZE44007979 Håper noen kan hjelpe, glad i dette webcammet Lenke til kommentar
-ErlendA- Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Finn drivere til XP, og prøv å sett Compatibility Mode for Windows XP (Service Pack 2) Det er den eneste muligheten eg kan komme på i farten. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Ohh, det kameraet hadde jeg en gang i tiden. Har et annet, generisk webkamera her, og Win7 har drivere til det. Vista derimot, finner ikke Lenke til kommentar
DaKurlzz Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Siden du lagde tråden så har jeg dratt fram gamle webkameraet mitt. Liker ikke den medfølgende, innebygde fordi jeg ikke liker å bli glodd direkte fra toppen. På tide å få den til å virke i Win7. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 3. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2009 Finn drivere til XP, og prøv å sett Compatibility Mode for Windows XP (Service Pack 2) Det er den eneste muligheten eg kan komme på i farten. Var jo selvfølgelig det jeg mente at jeg hadde gjort Lenke til kommentar
-ErlendA- Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Ja, haha. Nå var eg litt kjapp. Da har eg ingen andre forslag Lenke til kommentar
-ErlendA- Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Kanskje du kan prøve å mase på Logitech. Eg sendte en melding til dem om aat driveren til Logitech G11 ikkje virket med W7. Noen dager etterpå virket det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå