Gå til innhold

Playstation 3-utgivelser 2009


texzi

Anbefalte innlegg

Vet ikke om det har forandret seg men synes ikke PS2 kontrollen var noe god til FPS spilling, Black f.eks ble en overnevnt kamp mot kontrollen fordi jeg syntes knappene var rart plassert. Siden PS3 har en tilnærmet kontroll som PS2 tipper jeg at det ikke har forandret seg.

 

Men går ikke det ann å bruke mus/Tastatur på PS3en til FPS spilling? Hvis så så er det jo ingen problemer.

Kan bare bruke det på Unreal 3, eneste spillet som støtter det in-game så langt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Vet ikke om det har forandret seg men synes ikke PS2 kontrollen var noe god til FPS spilling, Black f.eks ble en overnevnt kamp mot kontrollen fordi jeg syntes knappene var rart plassert. Siden PS3 har en tilnærmet kontroll som PS2 tipper jeg at det ikke har forandret seg.

 

Men går ikke det ann å bruke mus/Tastatur på PS3en til FPS spilling? Hvis så så er det jo ingen problemer.

Kan bare bruke det på Unreal 3, eneste spillet som støtter det in-game så langt.

Håper det kommer flere :p

 

Killzone 2 :D

Lenke til kommentar
Noen som forøvrig har hørt noe om neste Team Ico spill? Shadow of the Colossus troner galant som en av de mest interesange spill på PS2, lurer fælt på hva de driver med.

 

Akk ja, er så utrolig nysgjerrig på hva utviklerene sitter å ruger på om dagen! Vi krever å få litt info snarrest :p

 

Eg vil nesten si dette er det spillet eg ser mest frem til på PS3, total mangel på info til tross. Ellers vil eg si at PS3 har ein rekke titler med godt potensial utover året.

Lenke til kommentar

Hei!

 

Jeg fikk meg Playstation Network i dag og har lyst på et skytespill som er bra online med aldersgrense 16+ (eller lavere). Har dere noen forslag? Spillene skal først og fremst brukes til online-gaming og det skal helst være ganske nytt. WW2 og nåtid er bra, mens framtidsspill er for duster! Håper på svar! Takker så meget!:D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...