HerrGhost Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Vet ikke om det har forandret seg men synes ikke PS2 kontrollen var noe god til FPS spilling, Black f.eks ble en overnevnt kamp mot kontrollen fordi jeg syntes knappene var rart plassert. Siden PS3 har en tilnærmet kontroll som PS2 tipper jeg at det ikke har forandret seg. Men går ikke det ann å bruke mus/Tastatur på PS3en til FPS spilling? Hvis så så er det jo ingen problemer. Kan bare bruke det på Unreal 3, eneste spillet som støtter det in-game så langt. Lenke til kommentar
bear^_InnleggNO Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Ah det var litt crap da Noen som forøvrig har hørt noe om neste Team Ico spill? Shadow of the Colossus troner galant som en av de mest interesange spill på PS2, lurer fælt på hva de driver med. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Vet ikke om det har forandret seg men synes ikke PS2 kontrollen var noe god til FPS spilling, Black f.eks ble en overnevnt kamp mot kontrollen fordi jeg syntes knappene var rart plassert. Siden PS3 har en tilnærmet kontroll som PS2 tipper jeg at det ikke har forandret seg. Men går ikke det ann å bruke mus/Tastatur på PS3en til FPS spilling? Hvis så så er det jo ingen problemer. Kan bare bruke det på Unreal 3, eneste spillet som støtter det in-game så langt. Håper det kommer flere Killzone 2 Lenke til kommentar
nub_nutz Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Noen som forøvrig har hørt noe om neste Team Ico spill? Shadow of the Colossus troner galant som en av de mest interesange spill på PS2, lurer fælt på hva de driver med. Akk ja, er så utrolig nysgjerrig på hva utviklerene sitter å ruger på om dagen! Vi krever å få litt info snarrest Eg vil nesten si dette er det spillet eg ser mest frem til på PS3, total mangel på info til tross. Ellers vil eg si at PS3 har ein rekke titler med godt potensial utover året. Lenke til kommentar
bear^_InnleggNO Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Huff ja, mer info trenges, om så bare et lite hint. Er faktisk bra gjort at et uannonsert spill blir det man ser mest frem til av PS3 spillene Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Team ICO's neste prosjekt er det jeg gleder meg mest til. Og som du sier Bear^, så er det bra gjort at et spill vi ikke har fått noen info om, bortsett fra et bildet under, klarer å toppe ønskelistene våre =) Virker som de holder på stilarten fra ICO og SotC. Skjul Lenke til kommentar
Kristi1408 Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Hei! Jeg fikk meg Playstation Network i dag og har lyst på et skytespill som er bra online med aldersgrense 16+ (eller lavere). Har dere noen forslag? Spillene skal først og fremst brukes til online-gaming og det skal helst være ganske nytt. WW2 og nåtid er bra, mens framtidsspill er for duster! Håper på svar! Takker så meget! Lenke til kommentar
dimdal Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Godfather 2 kommer 5. mars i følge http://www.eanorge.no/games/15973,pcdvd/ Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Litt Off Topic, men er det noen butikker som fremdeles selger Shadow of the Colossus? Jeg har ikke min kopi lenger og jeg skulle gjerne fullført det, og siden dere allerede snakker om det så spør jeg her Lenke til kommentar
DeRuste Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Jeg tror du får kjøpt Shadow of Collosus på enkelte nettsider, ellers så kan du vel lete i noen spillebutikker, jeg har ikke sett det i noen butikk, men tror ikke det er så vanskelig å skaffe det bare jeg leter litt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå