Gå til innhold

Playstation 3-utgivelser 2009


texzi

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Litt tynn liste, få Ps3 titler som jeg er ute etter og en del multiplatform titler jeg likevel kan få på X360en, som f.eks Mafia 2. Heavy rain og God of war 3 er dog 2 titler jeg ser frem til og vil gjerne investere i en PS3 til men ellers er det vel lite å skryte av for min del.

 

Egentlig bare fint, får vente med PS3 kjøp til høsten og heller la litt av feriepengene ligge til overs for dette :)

Lenke til kommentar
Litt tynn liste, få Ps3 titler som jeg er ute etter og en del multiplatform titler jeg likevel kan få på X360en, som f.eks Mafia 2. Heavy rain og God of war 3 er dog 2 titler jeg ser frem til og vil gjerne investere i en PS3 til men ellers er det vel lite å skryte av for min del.

 

Egentlig bare fint, får vente med PS3 kjøp til høsten og heller la litt av feriepengene ligge til overs for dette :)

 

Det finnes mange PS-juveler - :rolleyes:

Lenke til kommentar
Litt tynn liste, få Ps3 titler som jeg er ute etter og en del multiplatform titler jeg likevel kan få på X360en, som f.eks Mafia 2. Heavy rain og God of war 3 er dog 2 titler jeg ser frem til og vil gjerne investere i en PS3 til men ellers er det vel lite å skryte av for min del.

 

Egentlig bare fint, får vente med PS3 kjøp til høsten og heller la litt av feriepengene ligge til overs for dette :)

 

Det finnes mange PS-juveler - :rolleyes:

 

Mange, ufattelig mange. Sitter å koser meg gjennom Syphon Filter nå for tiden, vet ikke om hvor mange som har hørt om det men koser meg like fult med det. Eller Rayman. Har alltid vært glad i platform spill så Rayman og Adventure of Lomax er 2 spill det har gått mye på hos meg.

 

Men har en PS2 så får både PS1 og PS2 titler i rike mon, så til nå har jeg ingen stor grunn til å investere i PS3.

Lenke til kommentar

Faktisk enig med bjørnen, det har ikke kommet så veldig mange må ha spill som forsvarer ett kjøp av PS3. Uncharted var ett overanske friskt pust, Resistance I og II var gode titler fordi som liker fps. Ratchet & Clank var en selfølge kvaltet og en grunn til att jeg skaffet PS3. Mange hadde hypet LBP til å bli den store konsollselgeren Sony og dens fanskare håpet på men failet. Skal bli intressant og se om Killzone2 lider samme skjebne. MGS har jo også kommet men dette er mere ett spill for fans og ikke noen gullkanta konsollselger selv om PS3 fikk en oppsving når dette ble slept.

 

Men nok om hva som har kommet, hva er det som kommer i 2009 som kan pushe konsoller for Sony. Uncharted II er en sikker vinner, utrolig lovende grafikk og jeg like veldig godt Uncharted. Killzone 2 er allerede nevnt men vill fps skaren som ser til å holde til på 360 til å hoppe over til PS3, neppe. Heavy Rain ser okey ut men neppe noe pusher når det gjelder salg av konsoller. Prototype kan bli ett godt spill selv om jeg ser mange parareller til Crackdown som kom på rivalen. GOW 3 ett must spør du meg og kan veldig godt bli det spillet som får fart i konsollsalget.

 

Jeg lar være å nevne det spillet jeg tror kunne satt skikkelig fortgang i PS3 salget fordi jeg tviler på att dette får se dagens lys på PS3 anno domino 2009. Jeg snakker selfølgelig om Gran Tourisimo 5 og da har vell jeg nevnt hvilke titler som jeg skal ha på PS3 i løpet av 2009. Blir ikke så dyrt da multispill blir kjøpt inn på rivalen som jeg syntes har en bedre opplevelse live.

Lenke til kommentar

Vet ikke om det har forandret seg men synes ikke PS2 kontrollen var noe god til FPS spilling, Black f.eks ble en overnevnt kamp mot kontrollen fordi jeg syntes knappene var rart plassert. Siden PS3 har en tilnærmet kontroll som PS2 tipper jeg at det ikke har forandret seg.

 

Men går ikke det ann å bruke mus/Tastatur på PS3en til FPS spilling? Hvis så så er det jo ingen problemer.

Lenke til kommentar
Vet ikke om det har forandret seg men synes ikke PS2 kontrollen var noe god til FPS spilling, Black f.eks ble en overnevnt kamp mot kontrollen fordi jeg syntes knappene var rart plassert. Siden PS3 har en tilnærmet kontroll som PS2 tipper jeg at det ikke har forandret seg.

 

Men går ikke det ann å bruke mus/Tastatur på PS3en til FPS spilling? Hvis så så er det jo ingen problemer.

 

Noen som husker FragFX-annonsen på gamle gamer.no?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...