texzi Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 (endret) Kommende spill 2009 FEBRUAR 2009 12.02 Flower 13.02 F.E.A.R. 2 Project Origin Battle Fantasia Destroy All Humans! Path of the Furon SOCOM: Confrontation 20.02 Street Fighter IV The Wheelman 50 Cent Blood on the Sand 25.02 Killzone 2 27.02 Sega MegaDrive Ultimate Collection Silent Hill: Homecoming Tom Clancy's H.A.W.X. Ikke annonsert dato Flock! MARS 2009 13.03 Resident Evil 5 20.03 Chronicles of Riddick: Assault on Dark Athena WWE Legends of WrestleMania 24.03 Stormrise 27.03 Dynasty Warriors Gundam 2 29.03 Guitar Hero: Metallica Ikke annonsert dato Damnation Dynasty Warriors 6: Empires Hail to the Chimp X Blades Første Kvartal 2009 ingen annonsert dato Bionic Commando Lumines SuperNova PowerUp Forever Rapala Fishing Frenzy Sacred 2: Fallen Angel Super Street Fighter II Turbo HD Remix Mai 2009 ikke annonsert dato Harry Potter and the Half Blood Prince Dark Void Juni 2009 19.06 Ghostbusters The Video Game Andre Kvartal 2009 ikke annonsert dato Darksiders: Wrath of War Godfather 2[/color] I Am Alive Infamous MAG (Massive Action Game) Outrun Online Arcade Prototype gamer.no Red Faction Guerrilla This is Vegas UFC 2009 Undisputed Heroes over Europe Fjerde Kvartal 2009 Ikke annonsert dato Avatar EyePet God of War 3 L.A. Noire Yakuza 3 I løpet av 2009 Afro Samurai Alien: Colonial Marines Alien RPG Alpha Protocol Avalon Batman: Arkham Asylum Bayonetta Beyond Good & Evil 2 Borderlands Cipher Complex Dark Cloud 3 DC Universe Online Dirty Harry Fear and Respect Fifth Phantom Saga Fight Night Round 4 Final Fantasy XIII Diskusjons tråd Gran Turismo 5 Heavy Rain Hei$t Indiana Jones Infraworld Interstellar Marines Just Cause 2 King of Fighters: Maximum Impact 3 Mafia 2 Metro 2033: The Last Refuge Omikron Karma Overlord II Project Psychic Psychopath Ratchet & Clank Project 3 Rogue Warrior ShadowClan Tekken 6 The Agency[/url The City of Metronome The Darkness 2 The Mighty Thor The Outsider The Wall TimeSplitters 4 Trivial Pursuit Untitled Project War Devil World in Conflict: Soviet Assault Xtreme Kilder: http://www.futuregamez.net/previews/ps3coming.html http://ps3.gamespy.com/index/release.html Datoene er utifra release i Europa, dermed kan enkelte datoer være feilaktige. Endret 4. februar 2009 av texzi Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Synes det ble litt vel rotete med alle disse "Q'4 2009 Pre-Order" ol. Kanskje du skal redigere til litt før du Copy/Paster fra et engelsk nettsted? Lenke til kommentar
texzi Skrevet 3. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2009 Holdt på å gjøre det da jeg skulle trykke prøve se, så trykket jeg feil ^^ holder på å fikse nå Lenke til kommentar
lrims Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Tror nok PS3 har en nokså lys fremtid i møte, ja :rolleyes: Killzone 2 og God of War 3 er vel noen av høydepunktene. Ellers så skal vel Guitar Hero Metallica plasseres under Mars? Lenke til kommentar
texzi Skrevet 3. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2009 fikset metallica vil fortsette å dobbelsjekke listen, men gi en lyd om dere ser noe feil Lenke til kommentar
Walts Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 en ganske stor feil "Palystation 3 utgivelser 2009, Liste over kommende spill etc." er vel Playstation, hehe Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Håper Batman blir bra Ser morsomt ut. Lenke til kommentar
texzi Skrevet 3. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2009 en ganske stor feil "Palystation 3 utgivelser 2009, Liste over kommende spill etc." er vel Playstation, hehe hahaha FAIL!! Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 en ganske stor feil "Palystation 3 utgivelser 2009, Liste over kommende spill etc." er vel Playstation, hehe Har du ikke hørt det...? Vidundermaskinen skiftet i forrige uke navn til Palystation UnoDosTrezz. Neida, men til "guiden": Hva med å merke alle eksklusive PS3-spill? Lenke til kommentar
texzi Skrevet 3. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2009 Har du ikke hørt det...? Vidundermaskinen skiftet i forrige uke navn til Palystation UnoDosTrezz. Neida, men til "guiden": Hva med å merke alle eksklusive PS3-spill? I'll paint em ^^ men en moderator må editere topic, for det får ikke jeg tilgang til =/ Gi en lyd om jeg ikke har markert et "hot" spill. Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Jeg anbefaler deg å gjøre det noe slikt som jeg gjorde på diskusjon.no. Slik så min tråd ut, og jeg fikk mange positive tilbakemeldinger når den så slik ut. Bare å bruke bilder og ta spillinfo! Link! Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Litt bilder og mer info hadde ikke vært dumt, men legg det i spoiler eller link til det, synes det blir mer oversiktlig da. Synes også du skal ha noen avsnitt på logiske steder i "I løpet av 2009", ha gjerne avsnitt mellom hver nye forbokstav. Eks: # Omikron Karma # Overlord II # Project Psychic # Psychopath # Ratchet & Clank Project 3 # Rogue Warrior # ShadowClan # Tekken 6 # The Agency # The City of Metronome Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Hvis det blir litt mye å gjøre, og det blir det med oppdatering (tro meg, har selv hatt en lignende tråd) så er det mye enklere å ta en og en måne, eller ta 2 måneder om gangen! Lenke til kommentar
AniMaX_InnleggNO Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Hawx, Killzone 2, FFXIII, Heavy Rain er et par av de jeg kommer til å kjøpe i år. Skal også kjøpe en del til PC og Dæven blir søren meg ikke et billig spill år for meg i år heller Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Killzone 2, Stormrise, Heavy Rain, God of War III, Tekken 6 og Gran Turismo 5 (håpe håpe!) er bankersene her i gården, ihvertfall. Lenke til kommentar
Chresjan_InnleggNO Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Jeg tror IL-2 Sturmovik: Birds of Prey har en release Q2 2009. Det ser decent ut imo. Lenke til kommentar
Frozt Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 0.0 kommer hawx dene måneden 0.0 trodde den kom i mars jeg Lenke til kommentar
KimS Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Er jo noen titler å se frem til dette. Gods of War 3, Gran Tourismo 5 og I am Alive ser jeg frem til i alle fall. Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Eg håpar verkeleg GT5 kjem ut i år, men den gjengen der tar jaggu tiden sin...! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå