Colossus Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 (endret) Fikk spillet i dag. Sykt plagsomt at man må vent på at Steam skal åpne dørene før du kan installere PS: Annonserte factions hittil:France Sweden The Ottoman Empire Great Britain United Provinces Russia Spain Prussia Poland-Lithuania Austria Jeg antar den ene som ikke er på listen er USA, men hva er den siste? Endret 1. mars 2009 av Colossus Lenke til kommentar
Bobbylove Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Har også masse spill på steam og syntes det er et kjempe program utenom euro/dollar saken. Men tingen er det ar jeg tror(jeg mener) at det er veldig velig velig irriterende å plutselig ikke ha nett en uke å du dermed går til innkjøp av et singelplayer spill, også kan du fremdeles ikke spille før du har nett. Lenke til kommentar
Drakhoran Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 De to siste fraksjonene er USA og Mahratariket. Lenke til kommentar
Amroth_InnleggNO Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 NowGamer review 10/10 Lenke til kommentar
Tå. Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Noen som har fått med seg den begredlige anmeldelsen til spillmagasinet? De gir spillet terningkast 6, noe jeg mistenker også er alderen til han som har skrevet anmeldelsen. Lenke til kommentar
Slu Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Er det noen online-muligheter? Samarbeid i Campaign over LAN-server eller noe? ;D Hadde vært snasent. Lenke til kommentar
Bobbylove Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Noen som har fått med seg den begredlige anmeldelsen til spillmagasinet? De gir spillet terningkast 6, noe jeg mistenker også er alderen til han som har skrevet anmeldelsen. Virker ikke som de har spilt fullversjonen engang. Skal vedde på at de bare har spilt demo som resten av oss. Fy faen for en dårlig anmeldelse. Lenke til kommentar
Stifi Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Må si sea oppdraget var veldig avansert. Lenke til kommentar
ohboi Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Ser ut til at spillet blir bra, ut i fra anmeldelsene. Spillmagasinet sitt var kanskje ikke den beste anmeldelsen eg har lest da men. Er det noen online-muligheter? Samarbeid i Campaign over LAN-server eller noe? ;D Hadde vært snasent. 2 player campaign skal komme men blir patchet inn etter at selve spillet blir utgitt. Selve 1vs1 slagene online skal visstnok være forbedret også. Lenke til kommentar
Filamu Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 2 player campaign skal komme men blir patchet inn etter at selve spillet blir utgitt. Selve 1vs1 slagene online skal visstnok være forbedret også. Det høres flott ut. Håper man kan velge om man kan spille slag mot AI og den andre spilleren, en av delene eller ingen av delene. Litt kjedelig å bare kunne spille campaign. Sitter her selv med spillet, men det er litt merkelig at steam ikke sier hvorfor jeg ikke kan spille når jeg prøver å installere. Steam bare slår seg av når jeg prøver å aktivere... Lenke til kommentar
TSP Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Det vil være muligheter for å bli enige om det når flerspillerkampanjen blir satt opp. Begge trenger heller ikke være pålogget samtidig for å spille kampanjen, det lagrer seg på Steam så man kan fortsette når det passer deg etter at motspilleren har utført sine trekk. Du kan og velge maksimaltid for hvor lenge den andre kan holde på før den må gi deg kommandoen osv. Lenke til kommentar
birdy113 Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 No Apache indianere? noen indianere i det hele tatt? Lenke til kommentar
Linoran85 Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 No Apache indianere? noen indianere i det hele tatt? Ja, det vil være indianere, men de vil være non-playable faction. Men tror det er en mulighet for å låse de opp vha modding. Lenke til kommentar
Chresjan_InnleggNO Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Jeg kjøpte spillet for 399 på Platekomapniet. (eller forhåndsbestillte) Mener det er en rimelig grei pris. Siden den Norske Krona står greit i forhold til Euroen nå er det ikke SÅ stort problem å handle på Steam lenger. Det var værre når Euroen kosta opp mot 10 Kroner. Lenke til kommentar
Shicca Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Wheeee! Fått bekrefta at spillet er sendt i posten. Skal bli kos med ei intens uke med Total War når kjerring og unge er ute av huset Lenke til kommentar
ludobadger Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Jeg kjøpte spillet for 399 på Platekomapniet. (eller forhåndsbestillte) Mener det er en rimelig grei pris. Siden den Norske Krona står greit i forhold til Euroen nå er det ikke SÅ stort problem å handle på Steam lenger. Det var værre når Euroen kosta opp mot 10 Kroner. Vel euroen koster i skrivende stund 9,04 kr noe som gir en Steam pris på 451,90kr. Jeg tror dette er nok til at folk tar turen til platekompaniet og handler for 399 eller ser etter en annen internett distributør ala Steam. Jeg ser ikke helt grunnen til at Steam skal være dyrere enn det en liten norsk kiosk er. Det irriterer. Videre så er jo hele vitsen med Steam at man da kanskje skal slippe å løpe ned på Platekompaniet. Videre så er jeg jo ikke videre hypp å å installere enda en sånn "steamplatform" om jeg skulle velge en annen internettdistributør. Jeg mener; hvis jeg stadig må koble meg opp til nye løsninger når jeg kjøper spill så må jeg jo før jeg vet ordet av det forholde meg til ørten sånne idiotiske løsninger hvis design delvis er utformet for at du skal holde deg eksklusivt til dem som leverandør av nevnte tjeneste. Det er også irriterende, og ikke forbrukervennlig. Jaja, nå er det heldigvis en Platekompaniet 100 meter fra der jeg jobber så dette ordner seg vel uten for mye stress men jeg mener dønn ærlig at sånn overprising fra steam sin side bidrar heftig til trengselen som vill oppstår i en viss piratbukt når dette spillet dukker opp der eller rettere sagt, lenken til dette spiller dukker opp der. Skulle ikke forundre meg om Steam hadde tjent mer på hele greia om de hadde kuttet prisen til tja kanskje 34,99 euro. Jeg kommer ihvertfall ikke til å handle noe mere der før de er betraktelig billigere enn feks Platekompaniet, det finnes ingen grunn til at de ikke skulle være det. Lenke til kommentar
Chresjan_InnleggNO Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Vel euroen koster i skrivende stund 9,04 kr noe som gir en Steam pris på 451,90kr. Jeg tror dette er nok til at folk tar turen til platekompaniet og handler for 399 eller ser etter en annen internett distributør ala Steam. Jeg ser ikke helt grunnen til at Steam skal være dyrere enn det en liten norsk kiosk er. Det irriterer. Videre så er jo hele vitsen med Steam at man da kanskje skal slippe å løpe ned på Platekompaniet. Videre så er jeg jo ikke videre hypp å å installere enda en sånn "steamplatform" om jeg skulle velge en annen internettdistributør. Jeg mener; hvis jeg stadig må koble meg opp til nye løsninger når jeg kjøper spill så må jeg jo før jeg vet ordet av det forholde meg til ørten sånne idiotiske løsninger hvis design delvis er utformet for at du skal holde deg eksklusivt til dem som leverandør av nevnte tjeneste. Det er også irriterende, og ikke forbrukervennlig. Jaja, nå er det heldigvis en Platekompaniet 100 meter fra der jeg jobber så dette ordner seg vel uten for mye stress men jeg mener dønn ærlig at sånn overprising fra steam sin side bidrar heftig til trengselen som vill oppstår i en viss piratbukt når dette spillet dukker opp der eller rettere sagt, lenken til dette spiller dukker opp der. Skulle ikke forundre meg om Steam hadde tjent mer på hele greia om de hadde kuttet prisen til tja kanskje 34,99 euro. Jeg kommer ihvertfall ikke til å handle noe mere der før de er betraktelig billigere enn feks Platekompaniet, det finnes ingen grunn til at de ikke skulle være det. Jeg skal ikke si meg uenig der nei. Steam begynner å finne ut at det lønner seg å selge spillene billig. Som for eksempel her med Left 4 Dead (Left 4 Dead Sales Figures) hvor salget økte med 3000% når de hadde en 50% off weekend for en liten måned siden (jeg kjøpte det blandt annet). Steam var billigere enn butikken før, men så ble det dyrere når de konverterte alt til Euroen. Det var surt fordi jeg kjøper ikke like mange spill via Steam som det jeg hadde gjort om det forsatt var i DALLARS. Men nå skal det jo sies Dollaren var jo skrekkelig lav til tider. Noe som sikkert ikke hjalp Steam med deres income. Håper Steam lærer noe av dette å faktisk setter ned prisene overall. Om de markedsfører dette bra så kan de tjene store penger på det. De må aktivt jobbe mot ryktet de har at de er så dyre. Lenke til kommentar
Crispin_InnleggNO Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Fikk mail i dag fra absoluttspill.no at de har sendt spillet i dag, veeel da er det vel framme den 5 mars, litt dumt. Lenke til kommentar
ohboi Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 (endret) Pleier selv å få spill fra absoluttspill dagen etter de blir send t. Er vel derfor eg bestiller fra de. Men hvilken dag er det en kan låse opp spillet en får i posten? Har hørt noen si den 3 og andre den 4. Edit: stod visst på steam: This game will unlock in approximately 1 day and 13 hours <_< Endret 2. mars 2009 av tine_yoghurt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå