pvtstorm Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Empire Total War PC Gamer review: http://www.twcenter.net/forums/showthread.php?t=223984 Lenke til kommentar
Bobbylove Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Jeg tror jeg aldri har gledet meg så mye til et spill før! Det beste er at jeg VET det ikke blir en flopp og at jeg kommer til å ha så utrolig mange gode timer med dette spillet. For ikke å snakke om mods Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Husker godt fra Rome: Total War hvor jeg tok instant battle og satte igang den hæren mot en gigantisk by. Hadde mye gode stunder med det også. Men er nok Campaign-delen som har gitt meg størst spillglede, håper Empire: Total War lever opp til forventningene og leverer noe som kan måle seg med det, og tilogmed være enda bedre. Nesumar Lenke til kommentar
LaviX Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 (endret) Husker godt fra Rome: Total War hvor jeg tok instant battle og satte igang den hæren mot en gigantisk by.Hadde mye gode stunder med det også. Men er nok Campaign-delen som har gitt meg størst spillglede, håper Empire: Total War lever opp til forventningene og leverer noe som kan måle seg med det, og tilogmed være enda bedre. Nesumar ahh var tider det, spilte Rome på skolen en del når vi ikke hadde noe å gjøre, 200 runder og 2/3 av verden var tatt over B) Endret 7. februar 2009 av LaviX Lenke til kommentar
Myagos_InnleggNO Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Reviews en måned før release? Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Går utifra at de da kommenterer alt som er blitt sagt av utgiverne om dette spillet. Så er det jo ofte at populære spillsider eller magasiner får en sniktitt av spillet, gjerne en demo... før alle andre, slik at de da kan gjøre previews og reviews. Det er hvertfall det jeg tror. Gleder meg mer og mer for dagene som går, året kommer til å bli knall, mange flotte spill som skal utgis. Nesumar Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Hvis jeg bestiller Empire: Total War Special Forces Edition fra absoluttspill, vil jeg få alle de nye unitsene som CDON tilbyr? CDON tilbyr 6 ekstra units, men på absoluttspill står det at man får "en exclusive ingame unit". Dette virker litt merkelig siden spesialverisjonen skal inneholde de nye unitsene allerede. Jeg vet ikke om det er en skrivefeil fra absoluttspill eller om utviklerne bruker samme taktikk som Funcom gjorde med AoC, men ikke faen om jeg gidder å bruke hundre spenn ekstra for å kjøpe cdon verisjonen hvis jeg bare får 5 units mer. 499kr + frakt. https://absoluttspill.no/component/page,sho...emart/Itemid,1/ 599kr http://cdon.no/spill/empire%3a_total_war_s...edition-4069663 Må jo nesten bare tro at det er 6 units i begge pakkene da!! Er jo bare tull å ta 100 kr ekstra for en unit!! Jeg kjøpte min versjon over steam og der sto det at den pakken inneholdt de ekstra unitene! Lenke til kommentar
Anonymbruker321 Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Forsåvidt bare tull å ta 100 kr ekstra for uansett hvor mange spesielle units, ettersom de sannsynligvis vil være nedlastbare dagen spillet kommer ut. Lenke til kommentar
LaviX Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Noen som vet hvordan units man får hvis man kjøper spesial pakken? Lenke til kommentar
Whalecore_InnleggNO Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Tror det var snakk om noen unike skip og slikt. Lenke til kommentar
Chresjan_InnleggNO Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Det kommer ann på hvilken special unit pakke du kjøper. Jeg tror det finns flere. Lenke til kommentar
LaviX Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 (endret) Det kommer ann på hvilken special unit pakke du kjøper. Jeg tror det finns flere. flere, hvor mange er det snakk om? og foresten hvorfor står det på eks platakompaniet at de ikke begynner å selge det før 6/3??? edit: fant ut hvilke units som var med i pakken: http://store.steampowered.com/app/10600/ Endret 9. februar 2009 av LaviX Lenke til kommentar
Chresjan_InnleggNO Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Det er noen Leaka demoer ute å går nå tror jeg. CA prøver å holde det lukket men der var en fra Dubai som hadde lasta ned en SeaBattle demo fra Steam. Tror nok den offisielle Demoen kommer snart også. Lenke til kommentar
Bobbylove Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 (endret) I can now officially say the demo will be released on February 17th! It will be down loadable through Steam. -Thamis Edit; dette var en troll. http://www.twcenter.net/forums/showthread.php?t=225308 Endret 12. februar 2009 av BobbyLove Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 I can now officially say the demo will be released on February 17th! It will be down loadable through Steam. -Thamis Edit; dette var en troll. http://www.twcenter.net/forums/showthread.php?t=225308 Baaah.... Faen da, synd det bare var tull... Har bursdag 17/02... så det hadde jo vært en flott bursdagsgave det der. Men men, da får vi bare smøre oss med mer tålmodighet gutter og jenter Du har ikke hørt noe om en korrekt releasedato av en demo da? Nesumar Lenke til kommentar
Linoran85 Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Hvis demoen ikke kommer denne uken så skal jeg tvinge meg selv til å tro at det ikke finnes en demo Da går det raskere... Lenke til kommentar
TSP Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Jeg vil anbefale alle å lese denne australske IGN-artikkelen om spillet som kom nylig. Australere er morsomme ^_^ http://pc.ign.com/articles/954/954472p1.html Poor, pathetic Total War games up until now. "Ooh, look at us, we're fighting on the land! Weeee!" Whatever, man. That is sooo pre-March 5, 2009. The team is also happy for the community to point out discrepancies. One such community member sent a four page document - with pictures and links - pointing out that the moustaches sported by soldiers in a recently released screenshot weren't historically accurate. Something to do with the wax available at the time... and they got changed. Det mest interessante i artikkelen og noe jeg ikke visste; So, Isaac Newton, eh? Most people remember him as a physicist. Some may remember he was also an alchemist. Once this game streets, however, he'll be known as a gunslinger. Each faction, you see, has two Gentlemen it can use in a number of ways. Say you have ol' Sir Isaac. On the one hand, you can post him in a university to increase the speed with which technology is researched. On the other, you can send him out to challenge other gentlemen to duels! The best part is that he can trot over to a foreign country, slap a dude in the face with his duelling glove (we're assuming he has one), then kill him, and it's not seen as an act of war. Huzzah! HISTORICAL FIGURES GO HEAD TO HEAD, ONE GAME ONLY. Lenke til kommentar
LaviX Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 haha, den artikkelen var noe for seg selv Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå