Josef-Nastra Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Dette skal jeg nok ha ja. Sitter i blandt og spiller Medieval 2: Total War med Stainless Steel 6.1 modden for tiden også. Nå interesserer jeg meg mer for middelalderkrig men det skal bli spennende med litt variasjon fra det vanlige. Lenke til kommentar
Macisum Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Gleder meg så jeg tisser på meg snart! Har brukt en del timer på Total War serien ja, og de var ikke waste of time for å si det sånn Lenke til kommentar
Bobbylove Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Håper på et eget TW forum Tenk når empire kommer med MP. Så spennende når 2 forum medlemmer spiller mot hverandre på campaign å tar bilder og holder oss oppdatert! Lenke til kommentar
Brutii Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Det vil være mulig å spille campaign mot hverandre over nett altså? Det hadde faktisk gått meg hus forbi. Nå gleder jeg meg i hvertfall ikke mindre! Lenke til kommentar
Bobbylove Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Kommer men ingen vet når. Blir beta etter empire release. Lenke til kommentar
Brutii Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Åja. Uansett var det en gledelig overraskelse Lenke til kommentar
LaviX Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 stort spill å glede seg til dette her, blir glad av å bare se på screnshotsa. trur jeg kommer til å skaffe meg spesial pakken. Fire uker igjen idag Gleder meg vilt ^_^ TAKK hadde jeg helt glemt. Gleder meg no vilt Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Dagene går sykt fort nå, så de fire ukene vil bare rase bort og før du vet ordet av det ligger spillet i hyllene i din nærmeste spillbutikk! Viste faktisk ikke at det bare var fire uker til, skikkelig godnyhet:) Bare å telle ned på kalenderen. Nesumar Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 er det ikke slik da at når du bestiller på steam så får du spillet et døgn tidligere, hvis du er i US? Lenke til kommentar
Juggel Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Ja, nå er det kort tid igjen. Og jeg håper og tror det kommer til å leve opp til forventningene. De andre spillene har det, så dette kommer ikke til å svikte Lenke til kommentar
Sgt.T.Grant Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 If you have purchased Empire as a digital download...You will be able to activate your digital copy and play Empire on Tuesday 3rd March from 18:00 CET / 09:00 PST. Pre-load will begin 48 hours prior to this time and date, where available. Tror man kan spille det en dag tidligere vis man bestiller fra Steam ja Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Håper på et eget TW forum Det får dere nok ganske garantert. Spesielt med TSP i adminstaben Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Var vel slikt at hvis det ble laget mange poster om en spillserie, i dette tilfellet Total War, så vil det bli laget et eget underforum for det. Så post ivei folkens, ikke bli sjenerte Nesumar Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Var vel slikt at hvis det ble laget mange poster om en spillserie, i dette tilfellet Total War, så vil det bli laget et eget underforum for det.Så post ivei folkens, ikke bli sjenerte Total War er mer eller mindre garantert en plass uansett da det er et veldig omfattende spill med mange forskjellige aspekter. Ett spill som Gears of War osv vil trenge ekstremt mange poster for å få egen kategori, men Total War er så omfattende at en kategori sannsynligvis vil bli opprettet for å "hjelpe til" med diskusjoneringen (fant på nytt ord, Copyright, Lakus) Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 (endret) Hørtes rett ut det Eget forum eller ikke, hva betyr vel det. Tror spillet blir en knakende suksess uansett, og poster om det vil komme flyvende inn som The Millennium Falcon (Så en SW-film nylig, beklager... ) når det er release. Gratulerer med oppfinnelsen av et nytt ord ! How does it make you feel? Nesumar Endret 4. februar 2009 av Nesumar Lenke til kommentar
KimS Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 (endret) Var vel slikt at hvis det ble laget mange poster om en spillserie, i dette tilfellet Total War, så vil det bli laget et eget underforum for det.Så post ivei folkens, ikke bli sjenerte Total War er mer eller mindre garantert en plass uansett da det er et veldig omfattende spill med mange forskjellige aspekter. Ett spill som Gears of War osv vil trenge ekstremt mange poster for å få egen kategori, men Total War er så omfattende at en kategori sannsynligvis vil bli opprettet for å "hjelpe til" med diskusjoneringen (fant på nytt ord, Copyright, Lakus) Og når vi tar med TSP i regnestykket er saken i boks Endret 4. februar 2009 av KimS Lenke til kommentar
Frederick_ Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Gleder meg, skal iallefall utvikle en sjø nasjon Lenke til kommentar
Sgt.T.Grant Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Jeg skal være Storbritannia og eie havet Lenke til kommentar
Bobbylove Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Skal spille Austria eller Prussia siden jeg er en landkrabbe ingame. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå