Gjest Slettet+130498 Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Er det noen som har kjøpt special forces over STEAM (eller forsåvidt fra et annet sted)? Er det noe poeng, eller er ikke de 5-6 enhetene du får verdt de 10 ekstra Euroene? noen som vet hvordan man får de? har kjøpt spesial forces men kan ikke finne unitsa Lenke til kommentar
GrinderX9 Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Er det jeg som har misforstått noe eller komme ikke Empire: Total War i butikk før 6 mars? En elkjøp fyr sto hardt på det. Opplevde det samme, de hadde det i butikken, men kunne på død og liv ikke selge det til meg. Ok, det var deres tap, alle andre butikker selger det jo så... Hehe var rimelig irritert på elkjøp i dag, var første sted jeg sjekka, så trodde først jeg måtte vente to dager Lenke til kommentar
Joakim vas Normandy Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 De hadde det på Gamestop! Synd det, Elkjøp. Lenke til kommentar
Chresjan_InnleggNO Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Det finnes vel mer eller mindre over allt. (bortsett fra Elkjøp) Lenke til kommentar
GrinderX9 Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 De hadde det på Gamestop! Synd det, Elkjøp. Var på gamestop jeg kjøpte det også . Driver og innstalerer spillet nå . Er litt spent på hvor bra det går på pcn min. Har bare singel prosessor. Men demoen syntes jeg gikk helt ok på Medium innstillinger. Så regner med det er spillbart. Kjøpte Special forces versonen, fikk også med et kort med en ekstra enhet. Dahomey Amazones, hehe Afrikanske kvinnelige amazon krigere. Lenke til kommentar
Mildir_InnleggNO Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Er det bare jeg som er blind, eller er ikke special forces å kjøpe på steam idag? Finner bare den vanlige versjonen.. Lenke til kommentar
Panzerbamsen Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 <_< empire total war ble sendt 27 fra cdon, men jeg har ikke fått det ennå argh...........skulle ha bestillt spillet et annet sted. Noen som vet hvor lang tid leveranser fra cdon bruker å ta? Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 (endret) Joakim_B: Det står på hjemmesiden til Elkjøp at det ikke var til salgs før 6.mars, men jeg fikk kjøpt det på min lokale Elkjøp idag. Kanskje bare jeg som var heldig da Installerer det nå, og jeg gleder meg Endret 4. mars 2009 av Villanden Lenke til kommentar
Suder Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Synes egentlig det er bra at empire er på steam fordi det å spille over internett ble lett som bare det. Multiplayeren var dritmorro, tror det er her jeg kommer til å bruke mest tid. Her har vi ikke klage på dum AI vertfall:) Lenke til kommentar
Crispin_InnleggNO Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Heeeey! Dahomey Amazones?! Så det er forskjellige spesial enheter for hvert kort? Irriterende så det holder, jeg leita rundt etter slik info. Jeg fikk et kjedelig kort med to britiske spesial enheter, england er jo bare sååååå hat! Lenke til kommentar
Bobbylove Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Da hadde jeg endelig installert det ferdig (kjøpte på steam i går) også starter jeg det. Kommer bare til den aller første skjermen med no tekst å der stopper det. Spillet klikker... SUG MEG STEAM! Pcn går, demoen funka fint. Lenke til kommentar
GrinderX9 Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Da hadde jeg endelig installert det ferdig (kjøpte på steam i går) også starter jeg det. Kommer bare til den aller første skjermen med no tekst å der stopper det. Spillet klikker... SUG MEG STEAM! Pcn går, demoen funka fint. Er du helt sikker på at det har klikka? Den sto stille på den skjermen i noen minutter hos meg også, men slik var demoen også så jeg lot den bare stå. Starta etter ca 3 min eller noe. Driver nå og spiller på den america delen. Spillet krever mer enn hva demoen gjorde. Første slaget hakka noe fælst selv om det var veldig få enheter. Men tror det var noe med scriptinga til første oppdraget eller noe. gikk bedre etter det. Men må desverre spille med nesten alt på low. Ser innmari stygt ut. Men spillet virker artig det . Men gleder meg meget til jeg har penger til en ny pc Lenke til kommentar
Licht Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Regner med alle spiller for harde livet, så stille som det er her? Da er iallefall Special Forces Edition sikret, og snart klar til spilling. Lenke til kommentar
Morten Porten Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 (endret) Jeg skal kjøpe dette spillet punktum EDIT: jeg har også planer om å kjøpe Total War spill helt til dem kommer til Irakian Invasion ekspansjonen.. der sier jeg stopp! Endret 4. mars 2009 av Shoberg Lenke til kommentar
pvtstorm Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 (endret) Har nå testa i 3-4 timer med England. Er godt fornøyd så langt. Mange, mange, mange menyer å finne ut av sånn i starten. Koser meg med å langsomt utforske herligheten. Edit: En negativ ting er at fonten er så liten. Må sitte helt oppe i skjermen for å lese. Endret 4. mars 2009 av Thor_F Lenke til kommentar
Suder Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Har nå testa i 3-4 timer med England. Er godt fornøyd så langt. Mange, mange, mange menyer å finne ut av sånn i starten. Koser meg med å langsomt utforske herligheten. Edit: En negativ ting er at fonten er så liten. Må sitte helt oppe i skjermen for å lese. Helt enig. teksten i spillet er ekstremt liten. Selv om jeg spiller på 40 tommer, må jeg bøye meg fram når jeg skal lese. Lenke til kommentar
Grosy Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Innstalasjonen gikk fint for meg . Spilt noen timer nå med Sverige, tatt over blant annet Norge og Danmar også driver jeg på med å ta over en russisk by . Men nå er det legge tid på meg, skal jobbe 17 timer i morgen . Lenke til kommentar
GrinderX9 Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Ok, spilt i noen timer nå. Spillet blir bare bedre og bedre . Men nå klikka det for første gang, så måtte restarte pc'n . Hehe å nå som jeg akkurat var i ferd med å vinne det store sjø slaget, mine to 5 rate mot en fransk Sloop Lenke til kommentar
Slu Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Spillet er topp! Spiller med det høyeste og ingen problemer, unntatt et: har et irriterende problem; det hacker / screen-tearer ofte på campaign-mappet?! Når jeg zoomer inn og ut og beveger meg rundt omkring på mappet screen-tearer det, og det er plagsomt. Jeg har 2 GB RAM, GeForce 8800 Ultra osv osv. Egentlig har jeg 4 GB RAM, men siden jeg bare har 32. bit-versjonen av Vista, så blir det 3, 25 GB RAM, noe som jeg har opplevd problemer med i fortiden. Er ikke helt sikker på om det var akkurat det med RAMmen min ble forkortet som var problemet, men jeg fikk dritmange blue-screens og shit, hele tiden. Nå når jeg har tatt ut den ene minnebrikka, har det ikke skjedd noen alvorlige problemer med PCen på lenge. Skal jeg putte minnebrikka oppi igjen? Eller...? Hva skal jeg gjøre? Er det mangelen på RAM som fører til at det skjer screen-tearing på campaign-mappet? Lenke til kommentar
Grosy Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Er det noen som har kjøpt special forces over STEAM (eller forsåvidt fra et annet sted)? Er det noe poeng, eller er ikke de 5-6 enhetene du får verdt de 10 ekstra Euroene? noen som vet hvordan man får de? har kjøpt spesial forces men kan ikke finne unitsa Du må aktivere de . Er en egen lapp til det . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå