Gå til innhold

Empire: Total War - Generell diskusjon og informasjon

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Bah...dette tar jo vinter og vår ved å laste ned via steam. Tør vedde på at jeg kunne fått det kjappere via torrents, men siden du må laste ned med steam uansett ser det ut som, er det helt pointless:/ Ser ikke ut som det blir noe spilling på meg i kveld nei:/

Laster ned Empire Total War nå. Hadde nedlastingslokasjonen fra Skandinavia til US East Coast, gikk fra 100kbs tl 1mbit

Lenke til kommentar

Hastigheten er klart et problem her ser jeg, men på toppen av det så stopper nedlastningen uten noen synlig grunn støtt og stadig og tar laaaaang tid før den kommer igang igjen...

Edit...køyer, satser på at den er ferdig i morgen...gidder ikke å passe på den lenger..

Endret av Prnkstr
Lenke til kommentar
Hoho :D

Nå har jeg hatt det kjempe gøy med med dette spillet siden klokka seks xD

Som jeg elsker det spillet :love:

Kan du dele noen erfaringer med oss andre :) ? . Det jeg er mest intresert i er hvorordan og hvor mye bedre diplomatiet fungerer. Om Allianser faktisk blir overholdt osv. Samt om Fiendene er mer instilt på å akseptere fred om de får brukbare betingelser.

Lenke til kommentar

Fikk spillt noen timer i går..

Litt forvirrende i forhold til tidligere TW spill.. vanskligere å skille land og se hva man faktisk har i de forskjellige byene.

Land krig var utfordrende.. jeg vant men tapene ble horrible. Faktisk var det ene sjøslaget veldig spennende.. Møtte en pirat gjeng som angrep meg.. De var overlegne (et stort skip og et lite mot mine tre mindre) men jeg klarte å pepre seilene på det store skipet. Dog mistet jeg raskt to skip mens hans minste sank. Heldigvis var da hovedskipet hans såpass seileudyktig at jeg kunne mer eller mindre seile foran å pepre skipet med min siste båt til han overga seg. Var knapt en levende sjel ombord båten som hadde tre ganger så mange kanoner som min :-)

Lenke til kommentar

Der henta jeg spillet på Platekompaniet! 399 er en fin pris(sikkert billig pga. jeg forhondsbestillte det)! Så at det kosta 599 på Spaceworld.

Mannen bak kassa ga meg en lapp med USS Constitution på. PÅ lappen var det en kode (alla et flax lodd) som man kan skrive inn i Steam for så å unlocke USS Constitution i singleplayer delen. Kult nok det der!

Faen jeg gleder meg til jeg skal hjem. Frister å ta noen dager fri fra jobb.

Så håper jeg at Daten min holder mål, ellers må jeg nok punge ut med en god del ekstra cash for en ny data.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9812374

De fleste oppegående holder seg vel vekk fra Spaceworld. Hvordan den sjappa har overlevd i alle disse år med de blodprisene de har er forbausende. Kjøpte min også til 399,- på Platekompaniet.

Lenke til kommentar

Installerte i går kveld, ikke helt uten problemer.

Først fant ikke DVD-stasjonen (Optiarc AD-7200S) noe innhold på DVD-platene. Ny firmware løste det problemet.

Steam-klienten installeres først dersom den ikke allerede er installert.

Jeg hadde allerede Steam-klienten, og installasjonen ble avbrutt fordi den hadde "glemt" passordet.

Avbryt eller fortsett installasjonen. Valgte fortsett, og la inn passordet i et pop-up vindu. Installasjonen gikk ikke videre. Nytt forsøk ga samme resultat.

Logget på Steam før jeg startet installasjonen, men det hjalp heller ikke.

Til slutt avinstallerte jeg Steam, og lot installasjonsprogrammet legge klienten inn på nytt.

Deretter gikk det greit.

Lenke til kommentar
Hoho :D

Nå har jeg hatt det kjempe gøy med med dette spillet siden klokka seks xD

Som jeg elsker det spillet :love:

Kan du dele noen erfaringer med oss andre :) ? . Det jeg er mest intresert i er hvorordan og hvor mye bedre diplomatiet fungerer. Om Allianser faktisk blir overholdt osv. Samt om Fiendene er mer instilt på å akseptere fred om de får brukbare betingelser.

Joa :p

Jeg synes allianser funker veldig bra og virker som fiender er mer instilt på å akseptere fred ja :)

Tok over Paris som storbritannia og jeg fikk fred med engang uten problemer :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...