Øyh Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Gamer.no anmeldelse på forsiden nå! Lenke til kommentar
Gonzolaz Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Bestilte Special Forces Edition fra Amazon, burde komme i morgen, samt at jeg får min nye pc i morgen Gleder meg veldig til å spille det nye Total War, hoppet over Medieval 2. Lenke til kommentar
Prnkstr_InnleggNO Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Bah...dette tar jo vinter og vår ved å laste ned via steam. Tør vedde på at jeg kunne fått det kjappere via torrents, men siden du må laste ned med steam uansett ser det ut som, er det helt pointless:/ Ser ikke ut som det blir noe spilling på meg i kveld nei:/ Lenke til kommentar
ByS0 Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Bah...dette tar jo vinter og vår ved å laste ned via steam. Tør vedde på at jeg kunne fått det kjappere via torrents, men siden du må laste ned med steam uansett ser det ut som, er det helt pointless:/ Ser ikke ut som det blir noe spilling på meg i kveld nei:/ Laster ned Empire Total War nå. Hadde nedlastingslokasjonen fra Skandinavia til US East Coast, gikk fra 100kbs tl 1mbit Lenke til kommentar
Prnkstr_InnleggNO Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 (endret) Hastigheten er klart et problem her ser jeg, men på toppen av det så stopper nedlastningen uten noen synlig grunn støtt og stadig og tar laaaaang tid før den kommer igang igjen... Edit...køyer, satser på at den er ferdig i morgen...gidder ikke å passe på den lenger.. Endret 3. mars 2009 av Prnkstr Lenke til kommentar
Sgt.T.Grant Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 (endret) Hoho Nå har jeg hatt det kjempe gøy med med dette spillet siden klokka seks xD Som jeg elsker det spillet Endret 3. mars 2009 av Sgt.T.Grant Lenke til kommentar
Termi.-_InnleggNO Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Kjøpte akkurat spillet på steam, 450kr er helt passe:) Er på 32%, stort spill! Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Skal innom byen imorra og se om de har fått det i butikkene. Treningen får vente en dag, jeg vil spille dette spillet. Lenke til kommentar
Termi.-_InnleggNO Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Flere som ikke får starta spillet gjennom steam? Har lasta ned hele spillet, og står nå å oppdaterer. Men står fortsatt å laster ned selv om det står 100%. Lenke til kommentar
GrinderX9 Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Hoho Nå har jeg hatt det kjempe gøy med med dette spillet siden klokka seks xD Som jeg elsker det spillet Kan du dele noen erfaringer med oss andre ? . Det jeg er mest intresert i er hvorordan og hvor mye bedre diplomatiet fungerer. Om Allianser faktisk blir overholdt osv. Samt om Fiendene er mer instilt på å akseptere fred om de får brukbare betingelser. Lenke til kommentar
scuderia Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Fikk spillt noen timer i går.. Litt forvirrende i forhold til tidligere TW spill.. vanskligere å skille land og se hva man faktisk har i de forskjellige byene. Land krig var utfordrende.. jeg vant men tapene ble horrible. Faktisk var det ene sjøslaget veldig spennende.. Møtte en pirat gjeng som angrep meg.. De var overlegne (et stort skip og et lite mot mine tre mindre) men jeg klarte å pepre seilene på det store skipet. Dog mistet jeg raskt to skip mens hans minste sank. Heldigvis var da hovedskipet hans såpass seileudyktig at jeg kunne mer eller mindre seile foran å pepre skipet med min siste båt til han overga seg. Var knapt en levende sjel ombord båten som hadde tre ganger så mange kanoner som min :-) Lenke til kommentar
Chresjan_InnleggNO Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Der henta jeg spillet på Platekompaniet! 399 er en fin pris(sikkert billig pga. jeg forhondsbestillte det)! Så at det kosta 599 på Spaceworld. Mannen bak kassa ga meg en lapp med USS Constitution på. PÅ lappen var det en kode (alla et flax lodd) som man kan skrive inn i Steam for så å unlocke USS Constitution i singleplayer delen. Kult nok det der! Faen jeg gleder meg til jeg skal hjem. Frister å ta noen dager fri fra jobb. Så håper jeg at Daten min holder mål, ellers må jeg nok punge ut med en god del ekstra cash for en ny data. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Så at det kosta 599 på Spaceworld. Blodpris, PC spill skal ligge på 399. Med mindre man får med et miniatyr skip på spaceworld, så bør man holde seg unna den sjappa. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9812374 Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 De fleste oppegående holder seg vel vekk fra Spaceworld. Hvordan den sjappa har overlevd i alle disse år med de blodprisene de har er forbausende. Kjøpte min også til 399,- på Platekompaniet. Lenke til kommentar
JPMi Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Installerte i går kveld, ikke helt uten problemer. Først fant ikke DVD-stasjonen (Optiarc AD-7200S) noe innhold på DVD-platene. Ny firmware løste det problemet. Steam-klienten installeres først dersom den ikke allerede er installert. Jeg hadde allerede Steam-klienten, og installasjonen ble avbrutt fordi den hadde "glemt" passordet. Avbryt eller fortsett installasjonen. Valgte fortsett, og la inn passordet i et pop-up vindu. Installasjonen gikk ikke videre. Nytt forsøk ga samme resultat. Logget på Steam før jeg startet installasjonen, men det hjalp heller ikke. Til slutt avinstallerte jeg Steam, og lot installasjonsprogrammet legge klienten inn på nytt. Deretter gikk det greit. Lenke til kommentar
Sgt.T.Grant Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Hoho Nå har jeg hatt det kjempe gøy med med dette spillet siden klokka seks xD Som jeg elsker det spillet Kan du dele noen erfaringer med oss andre ? . Det jeg er mest intresert i er hvorordan og hvor mye bedre diplomatiet fungerer. Om Allianser faktisk blir overholdt osv. Samt om Fiendene er mer instilt på å akseptere fred om de får brukbare betingelser. Joa Jeg synes allianser funker veldig bra og virker som fiender er mer instilt på å akseptere fred ja Tok over Paris som storbritannia og jeg fikk fred med engang uten problemer Lenke til kommentar
Joakim vas Normandy Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Er det jeg som har misforstått noe eller komme ikke Empire: Total War i butikk før 6 mars? En elkjøp fyr sto hardt på det. Lenke til kommentar
Chresjan_InnleggNO Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Er det jeg som har misforstått noe eller komme ikke Empire: Total War i butikk før 6 mars? En elkjøp fyr sto hardt på det. Det kom i butikken i dag. Lenke til kommentar
oyvindhauge Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Er det noen som har kjøpt special forces over STEAM (eller forsåvidt fra et annet sted)? Er det noe poeng, eller er ikke de 5-6 enhetene du får verdt de 10 ekstra Euroene? Lenke til kommentar
Joakim vas Normandy Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Er det jeg som har misforstått noe eller komme ikke Empire: Total War i butikk før 6 mars? En elkjøp fyr sto hardt på det. Det kom i butikken i dag. Takk, får prøve noen andre butikker da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå