Filamu Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Dette er ganske grusom venting. Kjedelig å sitte med spillet uten å kunne spille... Lenke til kommentar
Bobbylove Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Får ikke spilt før søndag jeg. Irl sucks. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9812374 Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Hva følger med i esken til standard-edition? Har den full manual og technology tree? Steam var billigere enn butikken før, men så ble det dyrere når de konverterte alt til Euroen. Det var surt fordi jeg kjøper ikke like mange spill via Steam som det jeg hadde gjort om det forsatt var i DALLARS. Men nå skal det jo sies Dollaren var jo skrekkelig lav til tider. Noe som sikkert ikke hjalp Steam med deres income. Hva vil betaler for 1 dollar har null å si for Steam. De får 1 dollar uansett om vi betaler 5kr eller 10kr for den her i Norge. Lenke til kommentar
ohboi Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 (endret) Åtte timer til spillet er spillbart ifølge steam... Håper eg får spillet i dag. Må vel begynne å tenke på hvilken faction eg skal starte med ^_^ Endret 3. mars 2009 av tine_yoghurt Lenke til kommentar
bjovas Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Hva følger med i esken til standard-edition? Har den full manual og technology tree? Steam var billigere enn butikken før, men så ble det dyrere når de konverterte alt til Euroen. Det var surt fordi jeg kjøper ikke like mange spill via Steam som det jeg hadde gjort om det forsatt var i DALLARS. Men nå skal det jo sies Dollaren var jo skrekkelig lav til tider. Noe som sikkert ikke hjalp Steam med deres income. Hva vil betaler for 1 dollar har null å si for Steam. De får 1 dollar uansett om vi betaler 5kr eller 10kr for den her i Norge. Men når de prissatte varene i dollar så tok de et tap i kjøpekraft i forhold til euro, forskjellen ble fryktelig stor en stund. Klart dette gjore at flere kjøpte spill, men dette er en vurdering som alle som driver med eksport må gjøre. Lenke til kommentar
Sgt.T.Grant Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Da har jeg fått det i posten Bare å vente til jeg kan aktivere da Lenke til kommentar
pvtstorm Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Surt å kjøpe via Steam for så å oppdage at det ikke går an å preloade. Lenke til kommentar
Richard_InnleggNO Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Da var installasjonen i gang:D Lenke til kommentar
Kohan Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Noen som aner om det blir forandringer på utvikling/bruk av statsoverhode-familier og/eller generaler? Lenke til kommentar
Colossus Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Pokker ta, hva er dette? Hvorfor må jeg nedlaste når jeg har CDene?! Lenke til kommentar
TSP Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Tipper det kan være snakk om lanseringsdagoppdateringen Lenke til kommentar
Pytagoras Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Spillet er nuh ferdig installert fra DVD-ene, men selv dette tok 20 minutter. I tillegg er det en oppdatering som må lastes ned, men den er heldigvis ikke så stor. Lenke til kommentar
LaviX Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 noen som vet om det er noen butikker som har startet å selge eller er det ikke før i morgen? Lenke til kommentar
pvtstorm Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Noen som har fått nedlastinga til å starte? Lenke til kommentar
Amroth_InnleggNO Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Noen som har fått nedlastinga til å starte? Ja, men det går sakte. Stopper også en del opp. Lenke til kommentar
ohboi Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Når spillet endelig er ankommet så sitter eg her og prøver å installere spillet på en lenovo thinkpad.. Skal i det minste prøve Lenke til kommentar
Licht Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 noen som vet om det er noen butikker som har startet å selge eller er det ikke før i morgen? Vanlig retail-release er vel i morgen, så vidt jeg vet. Da blir det bursdagspresang til meg selv. Lenke til kommentar
pvtstorm Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Noen som har fått nedlastinga til å starte? Ja, men det går sakte. Stopper også en del opp. Hvilken region laster du ned fra? (File > settings > downloads) Lenke til kommentar
Amroth_InnleggNO Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Noen som har fått nedlastinga til å starte? Ja, men det går sakte. Stopper også en del opp. Hvilken region laster du ned fra? (File > settings > downloads) Akkurat nå er det Scandinavia. Var faktisk oppe i 1.2 mbs, men nå er det nede i 300-400. Har prøvd US East Coast også, men fikk dårligere hastighet der og flere stopp. Tror jeg skal holde meg til Scan. nå. Lenke til kommentar
Colossus Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 (endret) Endelig skjedde det noe her. Prøvde flere ting, men fant ut til slutt at ved å slette ClientRegistry.blob (Steam folderen. NB! Helst ta en backup) så started nedlastningen. Skjønner ikke hvorfor jeg må nedlaste når jeg har CDene. Er det en patch burde det ha kommet frem ETTER installeringen via CDene. Liker Steam dårlig for øyeblikket. <_< Endret 3. mars 2009 av Colossus Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå