lektroluv Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Nå har Wii'en min stått og støvet ned i endel måneder, men etter at jeg så et par gameplay filmer fra House of the Dead: Overkill, så har jeg fått ny tiltro til den. Dagbladet ga det ganske bra karakter. http://www.dagbladet.no/2009/01/30/kultur/...e_dead/4614793/ Også finnes det flere klipp her: http://www.gametrailers.com/game/10126.html Lenke til kommentar
rbr Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 skal ha dette ja venter bare på at det kan bestilles fra cdon. på tide med et blodig spill til wiien. skal også ha madworld og dead rising. Lenke til kommentar
Satori Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Jeg liker at spillet skal fremstille seg som en grindhouse movie. Det gir utrolig kul steming. Føles ut som en b-movie. 4'er fra DB er ikke dårlig, skal vente på flere reviews fra andre kilder. Men ser frem til denne uten tvil. Wii trenger dette spillet. Lenke til kommentar
lrims Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 (endret) Venter nok til jeg får se noen flere tilbakemeldinger på det. Slike spill(eller så å si alle Nintendospill FOR TIDEN) har lett for bli en "fiasko" Endret 4. februar 2009 av Nacky Lenke til kommentar
Tveitebassen Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Venter nok til jeg får se noen flere tilbakemeldinger på det. Slike spill(eller så å si alle Nintendospill FOR TIDEN) har lett for bli en "fiasko" Dette blir nok et kjøp ja, blir som å spille en gindhouse splatter film Eurogamer ( som vanligvis er temmelig strenge) ga spillet en sterk 8/10 http://www.eurogamer.net/articles/the-hous...overkill-review Lenke til kommentar
PureChaos Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Det ser veldig interessant ut. En tittel som jeg til nå har oversett. Får se om lommebok og timeplan får presset det inn. Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Har det 16 eller 18 år grense? Lenke til kommentar
Fauskeguten_InnleggNO Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Nå har IGN.com anmeldt det:D Link: http://wii.ign.com/dor/objects/14274937/th...idrev_0205.html Lenke til kommentar
the mobile king;o) Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Virket jo faktisk veldig lovende Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Lovende karakterer til nå. 8/10 fra Eurogamer er slett ikke dårlig. Snittet kommer sikkert til å synke etter hvert som flere anmeldelser kommer online, men det er tydelig at Sega og Headstrong Games har lagd et bra spill. Lenke til kommentar
Matsini Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Hmmm, trodde faktiskt at denne tittelen ville falle i samme spor som sine forgjengere, som personlig ikke falt i smak. Men etter å ha lest den omtalen, ser det faktiskt lovendes ut. Matsini Lenke til kommentar
romanc Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Er ikke så veldig begeistret for on-rail spill, men denne ser ut som den har litt stemning. Kommer nok til å skaffe meg den.. Lenke til kommentar
rbr Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 da er spillet bestillt fra cdon. håper det kommer til helgen. Lenke til kommentar
lektroluv Skrevet 12. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2009 Launch Trailer Lenke til kommentar
denniswerth Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 finnes det en eneste spillbutikk i dette landet online eller offline som har dette spillet? :s har trålet webbet og byen for det men nei.. jeg er SÅÅÅ nærme å bestille collectors fra play.com og heller betale ekstra for å få det inn i landet. Lenke til kommentar
lektroluv Skrevet 14. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2009 finnes det en eneste spillbutikk i dette landet online eller offline som har dette spillet? :s har trålet webbet og byen for det men nei.. jeg er SÅÅÅ nærme å bestille collectors fra play.com og heller betale ekstra for å få det inn i landet. Godt spørsmål. Jeg har faktisk ikke vært og sett i Oslo enda. Finner det heller ikke på noen onlinebutikker.. Absoluttspill sier at det slippes 20 feb. Lenke til kommentar
Matsini Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Ingen som har prøvd det enda? Lenke til kommentar
denniswerth Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 vel. da bestilte jeg collectors fra play.com gidder ikke lete meg ihjel i dette landet når fine fine butikken i england har det inne så får jeg heller betale litt toll hvis det blir stoppet Lenke til kommentar
rbr Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 virker som om det er blitt forsinket. <_< håper det blir tilgjengelig i denne uka. Lenke til kommentar
denniswerth Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 jeg fikk bekreftet fra play.com at collectors er på vei 350 + toll (hvis det blir stoppet) gleder meg som en feit unge i kakebutikken Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå