Gå til innhold

[LØST]Spoiler som skjuler innholdet, ikke mørklegger det

Gjest Slettet+981287349

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+981287349

Litt kjipt når man har ekstremt lange poster, og ikke kan putte i spoiler.

F.eks spoiler under:

I stedet for å dra markøren over, hvorfor ikke legge det i en boks ?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Her er koden jeg brukte:

<div style="margin:20px; margin-top:5px">
<div class="smallfont" style="margin-bottom:2px"><b>Spoiler</b> <input type="button" value="Show" style="width:45px;font-size:10px;margin:0px;padding:0px;" onClick="if (this.parentNode.parentNode.getElementsByTagName('div')[1].getElementsByTagName('div')[0].style.display != '') { this.parentNode.parentNode.getElementsByTagName('div')[1].getElementsByTagName('div')[0].style.display = ''; this.innerText = ''; this.value = 'Hide'; } else { this.parentNode.parentNode.getElementsByTagName('div')[1].getElementsByTagName('div')[0].style.display = 'none'; this.innerText = ''; this.value = 'Show'; }">
</div>
<div class="alt2" style="margin: 0px; padding: 6px; border: 1px inset;">
<div style="display: none;">
{content}
</div>
</div>
</div>

Den lager en enkel lukke/åpne spoiler.

Birger :)

Lenke til kommentar

Den nye spoileren ser ut til å ha et maks antall tegn den vil godta eller noe lignende,

I tråden min Gears of War Kafèen vil ikke en hel del av teksten om multiplayermodusene inkluderes i spoileren.

Om noen kunne undersøkt litt hadde det vært flott.

Jeg har nemlig basert resten av Xbox 360 Informasjonstråden på en fungerende spoilerfunksjon, og har neppe lyst til å skrive om alt.

Edit: Nå ble hele førstepost raser, men jeg aner ikke hvorfor. Jaja.

Lenke til kommentar
Den nye spoileren ser ut til å ha et maks antall tegn den vil godta eller noe lignende,

I tråden min Gears of War Kafèen vil ikke en hel del av teksten om multiplayermodusene inkluderes i spoileren.

Om noen kunne undersøkt litt hadde det vært flott.

Jeg har nemlig basert resten av Xbox 360 Informasjonstråden på en fungerende spoilerfunksjon, og har neppe lyst til å skrive om alt.

Edit: Nå ble hele førstepost raser, men jeg aner ikke hvorfor. Jaja.

Var det slik at du fikk løst dette problemet Lakus?
Lenke til kommentar
Skjul
Dette er en test.

logo4.gif

Mere BBCode

Skjult tekst over her håper jeg.

Bruk [skjul ]

Takk for koden Mindtooth ;)

Endrer du

<input type="button" value="Show" style="width:45px;font-size:10px;margin:0px;padding:0px;" onClick="if (this.parentNode.parentNode.getElementsByTagName('div')[1].getElementsByTagName('div')[0].style.display != '') { this.parentNode.parentNode.getElementsByTagName('div')[1].getElementsByTagName('div')[0].style.display = ''; this.innerText = ''; this.value = 'Hide'; } else { this.parentNode.parentNode.getElementsByTagName('div')[1].getElementsByTagName('div')[0].style.display = 'none'; this.innerText = ''; this.value = 'Show'; }">

til

<input type="button" value="Vis" style="width:45px;font-size:10px;margin:0px;padding:0px;" onClick="if (this.parentNode.parentNode.getElementsByTagName('div')[1].getElementsByTagName('div')[0].style.display != '') { this.parentNode.parentNode.getElementsByTagName('div')[1].getElementsByTagName('div')[0].style.display = ''; this.innerText = ''; this.value = 'Hide'; } else { this.parentNode.parentNode.getElementsByTagName('div')[1].getElementsByTagName('div')[0].style.display = 'none'; this.innerText = ''; this.value = 'Show'; }">

...?

Skjul | Vis ser bedre ut enn Skjul | Show. ;)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...