Gjest Slettet+981287349 Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Litt kjipt når man har ekstremt lange poster, og ikke kan putte i spoiler. F.eks spoiler under: I stedet for å dra markøren over, hvorfor ikke legge det i en boks ? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Det må nok litt koding til og jeg tviler på at det er det viktigste helt enda, men i utgangspunktet er jeg helt enig med deg. Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Større problem med bilder: Jeg spoiler både bildet og tekst. Men bilder blir ikke skjult. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Her er koden jeg brukte: <div style="margin:20px; margin-top:5px"> <div class="smallfont" style="margin-bottom:2px"><b>Spoiler</b> <input type="button" value="Show" style="width:45px;font-size:10px;margin:0px;padding:0px;" onClick="if (this.parentNode.parentNode.getElementsByTagName('div')[1].getElementsByTagName('div')[0].style.display != '') { this.parentNode.parentNode.getElementsByTagName('div')[1].getElementsByTagName('div')[0].style.display = ''; this.innerText = ''; this.value = 'Hide'; } else { this.parentNode.parentNode.getElementsByTagName('div')[1].getElementsByTagName('div')[0].style.display = 'none'; this.innerText = ''; this.value = 'Show'; }"> </div> <div class="alt2" style="margin: 0px; padding: 6px; border: 1px inset;"> <div style="display: none;"> {content} </div> </div> </div> Den lager en enkel lukke/åpne spoiler. Birger Lenke til kommentar
TSP Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Skjul Dette er en test.Mere BBCode Skjult tekst over her håper jeg.Bruk [skjul ]Takk for koden Mindtooth Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Flott TSP, da kan jeg oppdatere postene mine til å bli så lange som de i utgangspunktet skulle bli Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Bare hyggelig det vettu. Men vil bare vise denne som et eksempel på hvordan det kan se ut. Birger Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Skjul Dette er en test. Mere BBCode Skjult tekst over her håper jeg. Bruk [skjul ] Takk for koden Mindtooth Haha! Dette var jo berre lekkert! Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Herlig, takk for kjapp implementering! Lenke til kommentar
DaKurlzz Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Første fiks for oss små vanlige brukere av TSP? Lenke til kommentar
TSP Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Bare hyggelig det vettu. Men vil bare vise denne som et eksempel på hvordan det kan se ut. Birger Vi får se på bedre design senere om det er nødvendig, det viktige nå er at vi har fått det Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Litt kjipt når man har ekstremt lange poster, og ikke kan putte i spoiler. F.eks spoiler under: I stedet for å dra markøren over, hvorfor ikke legge det i en boks ? Det er vel standard i IPB? Som dere sikkert har lagt merke til, TSP og MindTooth ordner opp! Lenke til kommentar
Essem Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Nydelig! Jeg har en liten forkjærlighet for skjul-tagger. Lenke til kommentar
Odesseiron Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Åpnes på grunn av et rapportert problem med funksjonen som diskuteres her. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Den nye spoileren ser ut til å ha et maks antall tegn den vil godta eller noe lignende, I tråden min Gears of War Kafèen vil ikke en hel del av teksten om multiplayermodusene inkluderes i spoileren. Om noen kunne undersøkt litt hadde det vært flott. Jeg har nemlig basert resten av Xbox 360 Informasjonstråden på en fungerende spoilerfunksjon, og har neppe lyst til å skrive om alt. Edit: Nå ble hele førstepost raser, men jeg aner ikke hvorfor. Jaja. Lenke til kommentar
Erik Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Skjul Funker den? Skjul Ja det gjorde den! Lenke til kommentar
Odesseiron Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Vi har et eget testforum for slike ting, Erik Lenke til kommentar
TSP Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Den nye spoileren ser ut til å ha et maks antall tegn den vil godta eller noe lignende, I tråden min Gears of War Kafèen vil ikke en hel del av teksten om multiplayermodusene inkluderes i spoileren. Om noen kunne undersøkt litt hadde det vært flott. Jeg har nemlig basert resten av Xbox 360 Informasjonstråden på en fungerende spoilerfunksjon, og har neppe lyst til å skrive om alt. Edit: Nå ble hele førstepost raser, men jeg aner ikke hvorfor. Jaja. Var det slik at du fikk løst dette problemet Lakus? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Det jeg lurte på løste seg ganske enkelt, så da var jeg "ferdig" Lenke til kommentar
Peppep_InnleggNO Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Skjul Dette er en test. Mere BBCode Skjult tekst over her håper jeg. Bruk [skjul ] Takk for koden Mindtooth Endrer du <input type="button" value="Show" style="width:45px;font-size:10px;margin:0px;padding:0px;" onClick="if (this.parentNode.parentNode.getElementsByTagName('div')[1].getElementsByTagName('div')[0].style.display != '') { this.parentNode.parentNode.getElementsByTagName('div')[1].getElementsByTagName('div')[0].style.display = ''; this.innerText = ''; this.value = 'Hide'; } else { this.parentNode.parentNode.getElementsByTagName('div')[1].getElementsByTagName('div')[0].style.display = 'none'; this.innerText = ''; this.value = 'Show'; }"> til <input type="button" value="Vis" style="width:45px;font-size:10px;margin:0px;padding:0px;" onClick="if (this.parentNode.parentNode.getElementsByTagName('div')[1].getElementsByTagName('div')[0].style.display != '') { this.parentNode.parentNode.getElementsByTagName('div')[1].getElementsByTagName('div')[0].style.display = ''; this.innerText = ''; this.value = 'Hide'; } else { this.parentNode.parentNode.getElementsByTagName('div')[1].getElementsByTagName('div')[0].style.display = 'none'; this.innerText = ''; this.value = 'Show'; }"> ...? Skjul | Vis ser bedre ut enn Skjul | Show. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg