Keylar Skrevet 24. juli 2009 Del Skrevet 24. juli 2009 Street Fighter IV Trine Call of Juarez Ble endel morro der Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 25. juli 2009 Del Skrevet 25. juli 2009 Sitter å kjøper Men of war og Railroad tycoon 3 akkurat nå:-) Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 26. juli 2009 Del Skrevet 26. juli 2009 De siste spillene jeg har kjøpt er; Call of Juarez 2: Bound in Blood (PS3) Fallout 3 (PS3) Worms (PSN) Er ikke så mye å si om disse kjøpene egentlig... Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 26. juli 2009 Del Skrevet 26. juli 2009 Gamestop tilbud i sverige, og kjøpte LOTR Conquest for 98 SEK. Så ca. 90 norske Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 28. juli 2009 Del Skrevet 28. juli 2009 Kjøpte meg Ghostbusters til 360 for to dager sida, fikk det i dag. Får prøve det i morra eller torsdag, avhengig av jobb. Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 6. august 2009 Forfatter Del Skrevet 6. august 2009 Kjøpte meg [Prototype] her i går. Utroooolig fett spill selv om det blir en bitteliten smule repeterende når man spiller det fra 9 om kvelden til 4 på morran. Kommer til å benytte meg at 10dagers åpent kjøp som GAME opererer med. Ergo hvis spiller var kjedelig iløpet av 10 dager kan jeg bytte det i et annet spill med tilsvarende pris. Og da blir det nok Red Faction Guerilla Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Kjøpte meg [Prototype] her i går. Utroooolig fett spill selv om det blir en bitteliten smule repeterende når man spiller det fra 9 om kvelden til 4 på morran. Kommer til å benytte meg at 10dagers åpent kjøp som GAME opererer med. Ergo hvis spiller var kjedelig iløpet av 10 dager kan jeg bytte det i et annet spill med tilsvarende pris. Og da blir det nok Red Faction Guerilla Funker det paa Gamestop ogsaa? Lenke til kommentar
the mobile king;o) Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Banjo-Kazooie: Nut's & Bolt's, 199,- Lost 99,- Begge til Xbox 360. Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 6. august 2009 Forfatter Del Skrevet 6. august 2009 Kjøpte meg [Prototype] her i går. Utroooolig fett spill selv om det blir en bitteliten smule repeterende når man spiller det fra 9 om kvelden til 4 på morran. Kommer til å benytte meg at 10dagers åpent kjøp som GAME opererer med. Ergo hvis spiller var kjedelig iløpet av 10 dager kan jeg bytte det i et annet spill med tilsvarende pris. Og da blir det nok Red Faction Guerilla Funker det paa Gamestop ogsaa? Det skal jeg ikke si sikkert, men kan ikke huske å ha blitt fortalt om noe lignende tilbud de gangene jeg har handlet spill der. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 La inn forhåndsbestilling og betalte 1kr + 2 gamle PS3-spill pr. spill i dag. Endte til slutt opp med Brütal Legend, Assassin's Creed II, Ratchet and Clank: A Crack in Time og Dragon Age: Origins. Går en spennende høst/vinter i møte hvertfall =P Lenke til kommentar
cavumo Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 Beowuld (wtf?) og Surf's Up (wtf?) til 79.- kroner på Platekompaniet. Disse skal sporenstreks til GameStop for å byttes mot noe bedre som kommer i høst. Lenke til kommentar
Joananas Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 Prototype i Juni... :o Gleder meg til spillhøst/vinter nå. Lenke til kommentar
texzi Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 Burnout paradise city ultimate box Battlefield Bad Company Mirrors Edge 2 uker siden Lenke til kommentar
worthy Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 Skate 2, ca 2 uker siden, hadde ikke så veldig lyst å betale fullpris for det men 200kr er det absolutt verdt! Pluss at madammen spiller det også. Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 modern warfare 2. Lenke til kommentar
Riboflavin' Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Flatout 2 på steam. Hadde nettopp kjøpt StreetFighter 4 og en xbox-kontroller for å slippe å spille det med keyboard. Fant ut at jeg ville ha et bilspill (ganske utypisk til å være meg) for å få enda mer konsoll-feeling nå som jeg hadde gamepad, og visste at Flatout 2 var et spill jeg syntes var underholdende.. (Prøvd det før.) 10 Euro er jo ikke allverdens heller.. Lenke til kommentar
the mobile king;o) Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Pro Evolution Soccer 2009 og Splosion Man Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 Mothership Zeta til Fallout 3, om plug-ins teller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå