Laland Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 Dead Space til Xbox 360 Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 Bestilte The Simpsons Game på fredag. Trenger noe å spille mellom GTA og tiden forhåndsbestillingene mine kommer. Blir spennende å se om spillet er noe bra. Kritikkene det har fått har hvertfal vært ganske greie. Lenke til kommentar
Gjest member-97590 Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Kjøpte meg nettop en subscription til Eve Online. Skal bli spennende, og mest sannsynelig meget utfordrende. Kjøpt hos Eve-Online.com. Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Final Fantasy VII og Resident Evil 5 til PS3. Lenke til kommentar
the mobile king;o) Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Batman: Arkham Asylum Lenke til kommentar
Kenichi-san Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 (endret) Her var tråden jeg lette etter igår :o Mente jeg hadde skrevet her for noen mnd siden, men fant ut at det var på gamle gamer.no sitt forum (nåværende spillverket) jaja, poster innlegget mitt derifra som viser siste 4 mnd kjøp PS3: RE 5, Tom Clancy: Double Agent, Batman: Arkham Asylum, Ratchet & Clank: Tools of Destruction, BlazBlue: Calamity Trigger X360: Mass Effect, Tales of Vesperia Kjøpte PS2 forrige fredag, hittil har jeg skaffet meg: Gran Turismo 3 A-Spec, Fahrenheit, The Bouncer, Devil May Cry 1, 2 og 3, Persona 3 og 4, Zone of The Enders, FF XII Wii: Wii Sports Resort inkl MotionPlus, Virtual Console - The Legend of Zelda (NES), The Legend of Zelda: A Link To The Past (SNES), Super Metroid (SNES) Alle PS2 spillene er kjøpt brukt på Gamestop (minus Persona 3 & 4), alle andre er kjøpt nye fra Gamezone.no & Absoluttspill.no Husker ikke pris på noen av de =P Leste i førsteposten at man skulle skrive hva man syns om spillene, men som du ser (mange spill), så ender jeg opp med å skrive en bok Endret 2. september 2009 av Kenichi-san Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Guitar Hero 5, får det i posten i morra eller fredag. Bestilt fra canada. Arcade-spill kjøpt i siste: Hexic 2 Mad Tracks Shadow Complex DLC kjøpt: Rockband: Talking Heads - Once In A Lifetime Rockband: Talking Heads - Take Me To The River Rockband: Disturbed - Inside The Fire Lenke til kommentar
Error Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Har forhåndsbestilt Heroes of Newerth (et tilbud for folk som er med i betaen.) Lenke til kommentar
Laland Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Dead Space og Batman: Arkham Asylum til Xbox 360. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Kjøpte nylig: Skate (PS3) Jade Empire (Xbox) Might and Magic IX (PC) Samt The Longest Journey (PC) på eBay. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 (endret) Typ... Counter strike, noen år sia, Team fortress2 når betaen kom ut.. Ellers koser jeg meg :> EDIT: Det stemmer jo ikke, kjøpte Guitar Hero i sommer til Wii Endret 3. september 2009 av Slettet-3t93k9 Lenke til kommentar
Licht Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Dawn of War 2 til PC. Retailversjon, that is. Ble rimelig forelsket i gamle Dawn of War etter at jeg impulskjøpte det på Steam for nesten ingenting som en weekend deal, og det jeg fikk høre om DoW2 - hvordan de hadde byttet ut basebygging med lette RPG-elementer og fokuserte enda mer på RTT - gjorde at jeg ikke engang klarte å vente til jeg hadde fullført det første spillet. Fremdeles forelsket! 8D Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Jeg har nettopp kjøpt Assassin's Creed 2 Black Edition, FFX-2, FF: Dissidia (det fulgte med en poster) og Valkyrie Profile 2. Lenke til kommentar
hvo91 Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Spill som er kjøpt nylig er vel: Batman: Arkham Asylum Assassin's Creed 2: Black Edition Uncharted 2: Among Thieves Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 (endret) Demon's Soul Deluxe Edition og Muramasa: The Demon Blade og Kingdom Hearts 358/2 Days. Edit: Grunnet elendig kundeservice hos Gamestop får jeg ikke disse spillene allikevel... Faen... Edit: Nå har jeg endelig funnet en side som vil sende meg Demon's Soul Deluxe Edition. De to andre får jeg vente til de kommer til Europa. Også har jeg kjøpt Eternal Sonata til PS3. Endret 8. september 2009 av Cloudemyx Lenke til kommentar
Laland Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Rock Band full band kit Rock Band 2 Guitar Hero: World Tour Nintendo DSi Pokémon Platinum Edition Fifa 09 Spore Creatures Jeg tok litt av på EB Games ^_^ Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Forhåndsbestilte og betalte for Batman: Arkham Asylum på gamestop i forrige uke. Lenke til kommentar
Erik Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Rock Band full band kit Guitar Hero: World Tour Rock Band: AC/DC Live track pack Lenke til kommentar
the mobile king;o) Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Fifa Street 3 (89,-) Call of Duty 5: World at War (249,-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå