Gal_ape Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Hvis det tillates da, en tråd hvor vi poster de siste spillene vi har kjøpt, eventuelt hva vi syns om dem etter ca 1 times spilletid. Kan være med på å gi andre gamere en liten pekepinn på hvordan spillet er! Jeg begynner: Call of Duty 3, brukt fra gamestop. Poster førsteintrykk senere i kveld Lenke til kommentar
Bobbylove Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Red alert 3. Helt greit men klarer ikke få tilbake følelsen fra red alert 1 Lenke til kommentar
pål johan Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 siste spill jeg har kjøpt er vel wow (måtte kjøpe på nytt siden jeg skulle ha en dobbel account ) Lenke til kommentar
Walts Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Det må vel være Valkyria Chronicles. Et av de beste spillkjøpene på lenge, et fantastisk Taktisk RPG spill Lenke til kommentar
Laland Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Kjøpte King Kong og Kameo(igjen) til Xboxen nå nylig, og Kameo er bare herlig! Fantastisk nostalgi fra for tre år siden, og absolutt imponerende iforhold til at det var et launch-spill! Gleder meg til jeg kommer meg skikkelig inn i kontrollene igjen! Måtte bytte det bort høsten 2007 for å ta i bruk EBGames' byttetilbud for å få tak i en Elite. Lenke til kommentar
codex83 Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 siste spillet mitt var Fallout 3 til pc selv om jeg har spilt det en stund før jeg kjøpte det :-p Fant fort ut at det spillet var verdt penga og fant det billigt på ei nettsjappe Fantastisk spill, overasker stadig Lenke til kommentar
magnusalex Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Bestilte Wall.E i dag Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Baldur's Gate, samlepakken. ^^ Lenke til kommentar
Mathias_InnleggNO Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Red Alert 3/PC eller Guitar Hero World Tour/PS3. Kjøpte begge i romhjula for en billig penge, vet ikke hvilken som ble kjøpt først. Begge er strålende spill! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Siste kjøpte spill her er Fallout 3. På steam. And I knooooow. Steam = bad(!) akkurat nå, men jeg bare måtte ha det så snart den nye maskina var på plass. Sue me! Lenke til kommentar
Joy Division Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 James Bond: Quantum of Solace til mine kjære Playstation 3. Beste film til spill-spillet jeg har prøvd. Lenke til kommentar
Bilael_InnleggNO Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Ble overbevist om og kjøpe Saints Row2 (var egentlig skeptisk pga hele gangstafoeshowmanizzle stilen). Nettop startet og spille det og første intrykket er veldig bra (til min store overaskelse). Lenke til kommentar
quakie Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Call of Duty 4 dumpet ned i posten i dag! Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Det siste spillet jeg kjøpte var Lego: Star Wars til PS3, men det har jeg ikke orket å pakke ut av plastikken enda engang. Det har vel samlet støv i 2-3-4 uker nå. De siste spillet jeg kjøpte før det og som jeg har spilt var Little Big Planet til PS3. Har ikke spilt det så veldig mye, men kjøpte det hovedsaklig til kjæresten min slik at hun også skulle ha noe å spille. Men jeg skjønner allerede nå at spillet høstet toppkarakterer over alt Lenke til kommentar
Mikejensen Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Sist kjøpte var Mirror's Edge Stor førnøyd, men har satt meg litt fast! Lenke til kommentar
CREDiiBLE Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Gears of War 2 Fantastisk. Et av de få spillene jeg ikke klarer å finne noen store svakheter ved. Rett og slett episk og ekstremt gjennomført. Lenke til kommentar
Rompetaske_InnleggNO Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Dead Space - Fin historie og grafikk, absolutt et bra kjøp Lenke til kommentar
Agres Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Ser ut til å bli en typisk telletråd. Flyttes til Småprat. Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Kjøpte Burnout paradise til 360, den 3. Juledag etter at jeg kjeda meg i juleferien. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå