Gjest Bruker-127711 Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Jeg raner deg, hvordan skal du få spill da? Jeg har lyst til å flytte NÅ! Lenke til kommentar
Tangeter Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Du flytter på gata, du er tvunget til å se på uteliggere masturbere i buskene resten av livet. Jeg ønsker meg en jobb etter endt lærlingtid. Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 (endret) du får en god jobb, men overbelaster deg og må slutte. jeg ønsker meg en ost. Endret 8. februar 2009 av Såpe Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 (endret) Du får en muggen, rar, fransk "delikatesse"-ost av verste sorten Skulle ønske det ikke gikk ann å bli fyllesyk. Spoiler er relatert til ønsket mitt -_- Skjul Det blir fred, og jorden går under pga. overbefolkning. Jeg håper festen jeg skal på nå blir KNALL! Endret 8. februar 2009 av Adversary Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 det utvikles et stoff som du kan ha i drikken for å unngå å bli fyllesjuk, men det er så dyrt at du aldri får kjøpt det. jeg ønsker meg call of duty 3. Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Du får call of duty 3 men du har ingenting å spille det på Jeg ønsker at alle gamere får uendelig med penger å kjøpe spill for inkludert meg selv! Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 JEg sier nei, det får du ikke. Jeg vil ha vinterferie som varer til sommeren! Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 det får du, men vinterferien begynner samtidig som sommeren. jeg ønsker meg noe å spille call of duty 3 på. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Utsolgt. Jeg vil slippe å støvsuge. Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 du slipper, men må slikke opp støvet i stedet, jeg ønsker at det ikke er utsolgt. Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 dem er ikke utsolgt lengere, men du (eller noen av oss andre) har ikke penger til å kjøpe noe å spille på Jeg ønsker at alle ingrediensene til chili con carne plutselig dukker opp rett foran meg slik at jeg slipper å gå ut å kjøpe dem! Lenke til kommentar
Gcduden Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Oppfylt, men du blir dødssyk av maten Jeg ønsker meg en ny data Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Jeg gir det godteri istedenfor. Jeg vil ha kake! Lenke til kommentar
Obi von Knobi Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 The kake is a lie Jeg har lyst på en save/load funksjon IRL Lenke til kommentar
Tangeter Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 (endret) Det får du, men på grunn av en bug korrupteres all data. Support er underbetalt så de reikarnerer deg som en punglus. Jeg ønsker jeg kunne fly. Endret 8. februar 2009 av ghost_ronin Lenke til kommentar
Robopope Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Du kan nå fly, men du blir skutt på av anti luftvern som tror du er en alien som invaderer verden. Jeg ønsker meg nye dekk til Ladaen. Lenke til kommentar
Gcduden Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Det får du, men det er ikke vinterdekk og du sklir utfor en skråning og DØR! Jeg ønsker meg en stor lastebil Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 (endret) Det skal du få... oppå deg! Jeg ønsker at ingen ødelegger mine ønsker. EDIT: Leif Endret 8. februar 2009 av Mokko Lenke til kommentar
Gcduden Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Det får du, men du stopper opp emnet Jeg ønsker meg masse penger Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Det får du men du må gifte deg med en mann:-) Ønsker meg en motorsykkel laget av snøballer og evig vinter! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå