anolop_InnleggNO Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 (endret) Jeg ønsker jeg var verdens smarteste uten noen bakdeler. Oppfylt, du er verdens smarteste uten rumpe... @ Melfacion: Oppfylt, kalles høytrykksvasker... Jeg ønsker meg lengre dager (sollys)! Endret 5. februar 2009 av anolop Lenke til kommentar
Brutii Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Oppfylt, men du blir satt i isolasjonscelle og får ikke se sollyset. Jeg ønsker meg mer energi! Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Oppfylt, men du får kun 0.2nW. Jeg ønsker meg en bror som ikke er TF2-hekta! Lenke til kommentar
J0den Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 (endret) Tf2 blir forbudt. Jeg ønsker at brukreren under elsker meg av hele sitt hjerte uten ulemper Endret 5. februar 2009 av McLovin2k3k Lenke til kommentar
texzi Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Forstod ikke greien med "gjerte"... Kunne ønske jeg hadde lappen Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Du får lappen, men blir forbudt å bruke all kjøretøy. Skulle ønske jeg hadde helg. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Oppfylt, men det er mandag i morgen. Skulle ønske jeg hadde en hamburger fra Zita gatekjøkken... Lenke til kommentar
Robopope Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Det får du, men den var fylt med avføringsmiddel. Du blir sittende på potta i 3 dager. Jeg kunne godt tenkt meg en gammel Lada. Lenke til kommentar
DaKurlzz Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Oppfylt, og den får du beholde. Jeg ønsker meg briller. Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Oppfylt men du må innlede et forhold med elton jhon for å få dem!! Ønsker meg en liten sjokolade som jeg kan nyte fult ut nå!! Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 oppfylt Jeg ønsker meg en evighet i helvete. Lenke til kommentar
Robopope Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 (endret) Dope, for sein Du får en tur til helvete, men Satan fant deg ikke verdig nok, så du ble sendt opp igjen. Jeg ønsker meg en ny motor til Ladaen. Endret 5. februar 2009 av Qvistha Lenke til kommentar
codex83 Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 (endret) Du får en sleten moped motor som faktisk øker ytelsen til lada'en din med 3 hest! Men da detter selvfølgelig karosseriet fra hverandre, er ikke skapt for slike krefter! Jeg ønsker meg 4 kasser øl å ei pølse! Endret 5. februar 2009 av CodeX Lenke til kommentar
Robopope Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Og det får du min gode mann. Men dessvere var ølen fylt med rottepiss og pølsa inneholdt et smittefarlig virus og det spredde seg over hele verden, du har drept alle. Jeg ønsker meg et nytt Lada kassori.... Lenke til kommentar
anolop_InnleggNO Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Oppfylt, men det er i drømmene dine siden alle i verden er døde.. Jeg ønsker at alle i verden levde opp igjen! Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 (endret) Edit: Awwwvvv to late man!! Ønsket ditt er oppfylt men alle hater deg fordi dem trodde det var din feil at alle døde!! Ønsker meg god mat jeg:-) Endret 6. februar 2009 av Nøtte Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Du spiser noe med peanøttsmør, får salmonella, og dør en treg og ensom død. Jeg vil at den eksterne harddisken min skal fungere feilfritt for alltid. Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Den eksterne harddisken din fungerer feilfritt for alltid men den er bare på 1,5mb og treig som F. Jeg ønsker at jeg var ond udødelig hersker over galaksen med min egen innterplanetarisk lojale millitærstyrke og hemmelige agenter! Og jeg er lykkelig og fornøyd. Lenke til kommentar
DaKurlzz Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Oppfylt, men det er bare i drømmene dine. Jeg ønsker meg ingenting. Lenke til kommentar
shabador Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Oppfylt. Du får denne Jeg ønsker meg alt for små sko. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå