Rolf_X Skrevet 15. desember 2013 Del Skrevet 15. desember 2013 det skal du få, men den er gammel og med mark Ønsker meg stort sett lite, men litt snø hadde ikke skadet Lenke til kommentar
Grøgger Skrevet 15. desember 2013 Del Skrevet 15. desember 2013 Here you go! Jeg vil ha en ny, dyr kontorstol. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 15. desember 2013 Del Skrevet 15. desember 2013 (endret) Du fikk kontorstolen din, men kontorarbeidet gikk ikke noe bedre av den grunn, så du ble konkurs og måtte selge den for halv pris. Jeg ønsker meg vaskehjelp Endret 15. desember 2013 av Gjest Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 15. desember 2013 Del Skrevet 15. desember 2013 Vaskehjelpen stjeler når du ikke er til stede. Dessuten tar hun oppvasken med dokosten, og spiser fra kjøleskapet ditt. Jeg vil ha en boks med lapskaus. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 15. desember 2013 Del Skrevet 15. desember 2013 Fengselsbetjenten sa at han kunne fikse det (last meal) Jeg vil reise til et annet kontinent, på ferie Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 15. desember 2013 Del Skrevet 15. desember 2013 Det er Sylvester på bildet, ikke fra Tom og Jerry... Du får et møte med Tom og Jerry, men de holder på å slåss. Tom skal slippe en bowlingkule på Jerry, men treffer deg i hodet i stedet. Jeg ønsker en amerikansk julegenser. Den har masse nisser, reinsdyr, presanger, og et neonskilt med Merry X-mas på. Jeg skal bruke den på et bad taste-party i august. Herregud jeg vet det da, hva jeg ønsket meg hadde ingenting med sylvester å gjøre;) Fengselsbetjenten sa at han kunne fikse det (last meal) Jeg vil reise til et annet kontinent, på ferie Oppfylt men flyet blir kanselert Jeg ønsker meg LOST tilbake på skjermen med ny sesong Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 15. desember 2013 Del Skrevet 15. desember 2013 De lager en ny sesong av LOST, regissert av M. Night Shyamalan. Jeg vil ha et speilegg. Lenke til kommentar
Tkse Skrevet 15. desember 2013 Del Skrevet 15. desember 2013 Done. Men egget inneholder en kylling. Jeg vil ha nye klær. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-182691 Skrevet 15. desember 2013 Del Skrevet 15. desember 2013 Du får nye klær fra klesskapet til ei avdød jente siden du ikke har råd til å kjøpe egne. Jeg ønsker å stå på matteeksamen! Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 15. desember 2013 Del Skrevet 15. desember 2013 De lager en ny sesong av LOST, regissert av M. Night Shyamalan. Jeg vil ha et speilegg. Aldri hørt om hun/han man hadde ikke gjort meg noe Du får nye klær fra klesskapet til ei avdød jente siden du ikke har råd til å kjøpe egne. Jeg ønsker å stå på matteeksamen! Oppfylt men du får bare 3 Jeg ønsker meg en rolig verden Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 16. desember 2013 Del Skrevet 16. desember 2013 Det ble en rolig verden for deg, men du våknet opp en dag og fant ut at du bare har ligget i koma. Skulle ønske magi fantes Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 16. desember 2013 Del Skrevet 16. desember 2013 Magi blir virkelighet, men det er kun dine fiender som får magiske evner. Skatteoppkreveren og lensmannen blir i stand til å se alt du gjør. Jeg vil ha en skive grovbrød med brunost, og et litt mer originalt problem enn at maten er gått ut på dato... Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 17. desember 2013 Del Skrevet 17. desember 2013 oppfylt, men du så feil på datostemplingen etter et tygg, og hev maten i søppelbøtta fordi du trodde den hadde gått ut på dato. jeg vil ha ny mobil Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 17. desember 2013 Del Skrevet 17. desember 2013 Du får en Doro. Jeg ønsker spaghetti til middag., Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 17. desember 2013 Del Skrevet 17. desember 2013 Oppfylt men spaghettien er overkokt Jeg ønsker å joine home and away serien Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 17. januar 2015 Del Skrevet 17. januar 2015 Oppfylt, men du får en rolle hvor du skal spille en nudist Jeg skulle ønske jeg kunne fly Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 18. januar 2015 Del Skrevet 18. januar 2015 Du lærer å fly, men ikke å svinge eller lande. Du er kun i stand til å fly nordover. Du blir til en isklump, og kræsjlander på nordpolen. Jeg ønsker meg en bedre middag. Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 18. januar 2015 Del Skrevet 18. januar 2015 Du får en bedre middag, men den blir ødelagt fordi halvparten av ingrediensene er ting du ikke liker. Jeg ønsker meg ny bil. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 18. januar 2015 Del Skrevet 18. januar 2015 Du får en helt ny Porsche, men du må betale alle skatter og avgifter selv. Du tar opp lån med pant i bilen, men klarer ikke å betale tilbake. Banken tar bilen. I desperasjon begår du et bankran, men blir tatt. Jeg ønsker håndfast bevis på at Loch Ness-vesenet finnes. Lenke til kommentar
Maurits91 Skrevet 20. januar 2015 Del Skrevet 20. januar 2015 Du fikk en video, men du mistet iPhonen i vannet, så den opplevde vannskade og alt innhold er borte... og du sikkerhetskopierte videoen ikke. Beklager Jeg vil ha en dyr, flott sykkel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå