smarties1 Skrevet 9. desember 2013 Del Skrevet 9. desember 2013 Oppfyllt, men de slutter å virke etter 1 time. Jeg ønsker meg noen gode sanger. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 9. desember 2013 Del Skrevet 9. desember 2013 Oppfyllt, men du må høre musikken på en billig kassettspiller. Jeg ønsker meg en boks makrell i tomat. Lenke til kommentar
Gravitass Skrevet 9. desember 2013 Del Skrevet 9. desember 2013 Oppfyllt, men du må høre musikken på en billig kassettspiller. Jeg ønsker meg en boks makrell i tomat. Oppfyllt, men katta spiste alt før du fikk :/ Jeg ønsker meg en villa Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 9. desember 2013 Del Skrevet 9. desember 2013 Jeg ønsker meg en villa Vær så god: Jeg vil ha en kopp rykende varm, deilig te. Lenke til kommentar
smarties1 Skrevet 10. desember 2013 Del Skrevet 10. desember 2013 Oppfylt, men du søler alt på gulvet. Jeg ønsker meg ordentlig snø og ikke sølesnø. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 10. desember 2013 Del Skrevet 10. desember 2013 Du får så mye snø at du ikkje klarer å åpne ytterdøren. Etterhvert må maten fires med tau ned pipa for at du ikke skal sulte i hjel. Du får kun hermetisk sylteagurk, fordi det er den eneste hermetikkboksen det er plass til i den trange skorsteinen. Du slipper ikke ut før til våren når all snøen er smeltet. Da er vintersportsutstyret ødelagt av tonnevis med snø. Jeg ønsker meg en pølse med sennep og sprøsteikt løk. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 10. desember 2013 Del Skrevet 10. desember 2013 Du får så mye snø at du ikkje klarer å åpne ytterdøren. Etterhvert må maten fires med tau ned pipa for at du ikke skal sulte i hjel. Du får kun hermetisk sylteagurk, fordi det er den eneste hermetikkboksen det er plass til i den trange skorsteinen. Du slipper ikke ut før til våren når all snøen er smeltet. Da er vintersportsutstyret ødelagt av tonnevis med snø. Jeg ønsker meg en pølse med sennep og sprøsteikt løk. Oppfylt men det er ikke sennep som er på pølsa men noe helt annet... Jeg ønsker meg rikdom Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 10. desember 2013 Del Skrevet 10. desember 2013 (endret) Ketchup, kanskje? Det er ikke ille det heller. Ja takk begge deler. Du får rikdom. Milliarder av tyske mark. Fra 1923. Eg skal ha ein baot-is. Endret 11. desember 2013 av Mannen med ljåen Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 14. desember 2013 Del Skrevet 14. desember 2013 Oppfylt men båten synker Jeg ønsker meg scarlett johansen, katy perry, taylor swift, selena gomez og demi lovatio i en gruppe sex for en natt:) Lenke til kommentar
Ytid Skrevet 14. desember 2013 Del Skrevet 14. desember 2013 Oppfylt, men du fant ut at du var homo så du hadde ikke lyst allikevel. Jeg ønsker meg en gitar. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 14. desember 2013 Del Skrevet 14. desember 2013 Oppfylt, men du fant ut at du var homo så du hadde ikke lyst allikevel. Jeg ønsker meg en gitar. Måtte være bifil isåfall Oppfylt men gitaren mangler en g streng Jeg ønsker meg en sjekk på 100000000 Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 14. desember 2013 Del Skrevet 14. desember 2013 Sjekken mangler en signatur, og er dermed ugyldig. Jeg ønsker meg en marsipangris. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 15. desember 2013 Del Skrevet 15. desember 2013 oppfylt, men den var utgått på dato for mange år siden jeg ønsker meg et flygel Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 15. desember 2013 Del Skrevet 15. desember 2013 Det skjer et uhell når du kjører hjem med flygelet, og lastebilen din triller ned en skråning. Dette er deg etterpå: Jeg ønsker meg en ny motorisert gressklipper. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 15. desember 2013 Del Skrevet 15. desember 2013 Oppfylt, men du ble psykotisk og forvekslet den med barbermaskinen din. jeg ønsker meg en ny bærbar pc Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 15. desember 2013 Del Skrevet 15. desember 2013 Bestemoren din gir deg en laptop, og du må si "ja takk" for å ikke virke uhøflig. Jeg vil ha middag. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 15. desember 2013 Del Skrevet 15. desember 2013 Oppfylt men middagen er utgått på dato Jeg ønsker å møte tom og jerry på ekte Det skjer et uhell når du kjører hjem med flygelet, og lastebilen din triller ned en skråning. Dette er deg etterpå: Jeg ønsker meg en ny motorisert gressklipper. Haha, konge bilde, dette må jeg poste i gif tråden:) Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 15. desember 2013 Del Skrevet 15. desember 2013 Det er Sylvester på bildet, ikke fra Tom og Jerry... Du får et møte med Tom og Jerry, men de holder på å slåss. Tom skal slippe en bowlingkule på Jerry, men treffer deg i hodet i stedet. Jeg ønsker en amerikansk julegenser. Den har masse nisser, reinsdyr, presanger, og et neonskilt med Merry X-mas på. Jeg skal bruke den på et bad taste-party i august. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 15. desember 2013 Del Skrevet 15. desember 2013 oppfylt, men du søler hele den utgåtte middagen din på den rett før du skal dra (ekstra bad taste da ) jeg ønsker meg en ny vinterjakke Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 15. desember 2013 Del Skrevet 15. desember 2013 Ny vinterjakke skal bli: Jeg ønsker meg en mørk sjokolade. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå