ohboi Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 (endret) Oppfylt men... det roller bare ut en gang? Ønsker meg immunitet mot forkjølelse. Endret 4. februar 2009 av tine_yoghurt Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Oppfylles det, gutten min, men du har dessverre HIV nå. Jeg ønsker meg en ny pute. Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Oppfylles, men den er fylt med kaktusnåler istedet for dun/fjær. Jeg ønsker at det er helg imorgen! Nesumar Lenke til kommentar
ohboi Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Oppfylles, men den er fylt med kaktusnåler istedet for dun/fjær. Jeg ønsker at det er helg imorgen! Nesumar Det er helg i morgen, men bare for alle andre enn deg. Ønsker meg en kur for HIV! plzzz! Lenke til kommentar
J0den Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Oppfylles, men den er fylt med kaktusnåler istedet for dun/fjær. Jeg ønsker at det er helg imorgen! Nesumar Det er helg i morgen, men bare for alle andre enn deg. Ønsker meg en kur for HIV! plzzz! oppfylt, men den gjør deg steril og gir deg hjerneskade. Jeg ønsker en Blowjob mens jeg kjører bil Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Oppfylt, men den får du av en gammel man. Jeg ønsker at bil-lappen var gratis å skaffe seg. Nesumar Lenke til kommentar
Materie Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 (endret) Det skal bli, men biler blir forbudt. Jeg ønsker meg et langt, koselig opphold på Bora Bora. Endret 4. februar 2009 av Materie Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 (endret) Oppfylt, men alle kvinnene der er forkledde menn. Jeg ønsker meg et deilig biff-måltid. Endret 4. februar 2009 av Nikolai Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Du får ønsket oppfylt, men du må skjære biffen ut av en levende okse. Jeg ønsker Gamer.no lykke til videre! Lenke til kommentar
DaKurlzz Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Gamer.no får lykke til videre, men du blir bannet. Jeg ønsker meg å kunne soooove. <3 Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Du skal selvsagt få sove... du kommer dessverre ikke til å våkne. Jeg ønsker meg høyere lønn. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Du får høyere lønn men firmaet går konkurs. Jeg ønsker det var sommer Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Det er sommer, men du blir stengt ned i en kjeller i hele ferien Jeg skulle ønske militæret tok inn 17-åringer Nesumar Lenke til kommentar
anolop_InnleggNO Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Oppfylt, men bare hotte 17-årige jenter Jeg ønsker meg en iskald pils akkurat nå! Lenke til kommentar
DaKurlzz Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Oppfylt, men jeg tar den og drikker den opp foran deg. Jeg ønsker mere stjernekrig! Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Oppfylt, men du blir skutt i de første minuttene av krigen. Jeg ønsker at man ikke trengte å sove Nesumar Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Oppfylt, men du blir skutt i de første minuttene av krigen. Jeg ønsker at man ikke trengte å sove Nesumar oppfylt men du ser forjæ*** ut i ansiktet etter for lite søvn! Skulle ønske jeg kunne fly! Lenke til kommentar
DaKurlzz Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Oppfylt men så kom det en X-Wing og skjøt deg ned. Jeg skulle ønske denne tråden var bedre. Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Oppfylt men så kom det en X-Wing og skjøt deg ned. Jeg skulle ønske denne tråden var bedre. Er allerede oppfylt men bare du som driver å ødelegger den hele tiden;-) Ønsker meg et velfylt bankkort med pinkode!! Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 (endret) Oppfylt, men så kom dama å tok det, hvor hun også klarte å lirke ut pinkoden etter at du hadde fått i deg en halv øl og en shot hot`n`Sweet Jeg skulle ønske ting kunne vært billigere Nesumar Endret 5. februar 2009 av Nesumar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå