B.Jarne Skrevet 8. november 2013 Del Skrevet 8. november 2013 Oppfylt. Du får den gratis. I det du "pakker" opp oppdager du at den ikke er montert på grunn av at den ikke har skruer / muttere.Jeg ønsker meg to håndklær. Lenke til kommentar
Daniboy89 Skrevet 8. november 2013 Del Skrevet 8. november 2013 Oppfylt, de kosta bare 2 mill så nå er du konk Ønsker meg at den brukeren som kommer med neste innlegg lever et langt og lykkelig liv Lenke til kommentar
B.Jarne Skrevet 8. november 2013 Del Skrevet 8. november 2013 Oppfylt, de kosta bare 2 mill så nå er du konk Du kunne ikke kommet på noe litt mer kreativt? Oppfylt. Men han får dessverre en brusk skade i kneet så han må slutte i jobben som snekker. Dette fører til at han havner på trygd og sitter hjemme store deler av dagen. Jeg ønsker meg en bit. (som i bit, byte, mega byte osv.) Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 16. november 2013 Del Skrevet 16. november 2013 Du får det men jeg har tatt en bit av det:) Jeg ønsker meg sex med scarlett johansen Lenke til kommentar
ErikAuranaune Skrevet 19. november 2013 Del Skrevet 19. november 2013 (endret) Oppfyllt! Men du oppdager at hun har mannetiss! Jeg ønsker meg en stor kosebamse Endret 19. november 2013 av ErikAuranaune 1 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 19. november 2013 Del Skrevet 19. november 2013 Oppfyllt! Men du oppdager at hun har mannetiss! Jeg ønsker meg en stor kosebamse Hadde nok fortsatt med henne uansett:) muggenes henne veier opp for en eventuell mannetiss Du får en stor kosebamse men alt ullet på innsiden er vekk Jeg ønsker meg en flyvende scooter Lenke til kommentar
Daniboy89 Skrevet 19. november 2013 Del Skrevet 19. november 2013 Hadde nok fortsatt med henne uansett:) muggenes henne veier opp for en eventuell mannetiss Du får en stor kosebamse men alt ullet på innsiden er vekk Jeg ønsker meg en flyvende scooter Du får en flyvende scooter til jul, mrn tanken er så liten at du må fylle bensin hver 15. meter Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 20. november 2013 Del Skrevet 20. november 2013 Du får en flyvende scooter til jul, mrn tanken er så liten at du må fylle bensin hver 15. meter Du glemte å si hva du ønsker deg Lenke til kommentar
Daniboy89 Skrevet 20. november 2013 Del Skrevet 20. november 2013 Du glemte å si hva du ønsker deg Ønsker meg tur til månen Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 20. november 2013 Del Skrevet 20. november 2013 Ønsker meg tur til månen Du får en tur til månen men romskipet lander feil og lander på solen istedenfor og du brenner opp Jeg ønsker meg å vinne i lotto Lenke til kommentar
ErikAuranaune Skrevet 25. november 2013 Del Skrevet 25. november 2013 Du får en tur til månen men romskipet lander feil og lander på solen istedenfor og du brenner opp Jeg ønsker meg å vinne i lotto Det gjør du! Bare synd at premien lå på 12 kr. Jeg ønsker meg en saks med kniv, gaffel, og en stekespade i. Lenke til kommentar
Entity extraction Skrevet 25. november 2013 Del Skrevet 25. november 2013 (endret) Done. Du får en swizz armyknife til jul, men mister den utenfor prekestolen og en basehopper får revet i stykker sin skjerm som samtidlig setter verdensrekord i høydestupJeg ønsker meg 48 timer i døgnet Endret 25. november 2013 av indomitable Lenke til kommentar
B.Jarne Skrevet 25. november 2013 Del Skrevet 25. november 2013 Done. Du får en swizz armyknife og en god brukt stekespade i julegave.Jeg ønsker meg 48 timer i døgnet Du får 48 timer i døgnet men hele verden fortsetter å følge 24-timers syklusen. Dette gjør at du (ifølge vår syklus) er våken dag, natt, dag for så å legge deg til å sove nesten tilsvarende.Jeg ønsker meg en katt. Med fem bein. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 25. november 2013 Del Skrevet 25. november 2013 Det gjør du! Bare synd at premien lå på 12 kr. Jeg ønsker meg en saks med kniv, gaffel, og en stekespade i. 12 kroner er bedre enn ingenting Du får 48 timer i døgnet men hele verden fortsetter å følge 24-timers syklusen. Dette gjør at du (ifølge vår syklus) er våken dag, natt, dag for så å legge deg til å sove nesten tilsvarende. Jeg ønsker meg en katt. Med fem bein. Du får det men katten forstuer ene beinet sitt Jeg ønsker meg en svevende scooter Lenke til kommentar
Entity extraction Skrevet 26. november 2013 Del Skrevet 26. november 2013 Jeg ønsker meg en svevende scooter Det får du. I ren Marty McFly stil suser du nedover gatene. Luftfartstilsynet sender deg et brev og ber deg betale en bot på 125000 fordi du har laget kaos i trafikken. Samtidig anmelder vegvesenet deg og du ender opp i fengsel hvor du tilbringer dine dager med Bubba som kaller deg "pus" Jeg ønsker meg mye snø. Lenke til kommentar
smarties1 Skrevet 1. desember 2013 Del Skrevet 1. desember 2013 Oppfylt, men snøen består av radioaktivt avfall så masse blir ødelagt. Jeg ønsker meg bedre batteritid på mobilen. Lenke til kommentar
ErikAuranaune Skrevet 2. desember 2013 Del Skrevet 2. desember 2013 Oppfylt, men snøen består av radioaktivt avfall så masse blir ødelagt. Jeg ønsker meg bedre batteritid på mobilen. Oppfylt, men telefonen slår seg av 1 time etter bruk. Jeg ønsker meg sol og sommer! Lenke til kommentar
smarties1 Skrevet 3. desember 2013 Del Skrevet 3. desember 2013 Oppfylt, men alt i solen smelter :O Jeg ønsker meg valgfri musikk på radioen Lenke til kommentar
minnie! Skrevet 8. desember 2013 Del Skrevet 8. desember 2013 Oppfylt, men du får bare høre 1 sang til dagen :o Jeg ønsker meg en perfekt kjærest Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 8. desember 2013 Del Skrevet 8. desember 2013 Oppfylt, men du får bare høre 1 sang til dagen :o Jeg ønsker meg en perfekt kjærest Oppfylt men hun får kreft Jeg ønsker meg superkrefter slik som clark kent i smallville Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå