Baconlightning Skrevet 5. oktober 2013 Del Skrevet 5. oktober 2013 Oppfylt, nå glemmer alle bursdagen din fordi det er nasjonaldag. Jeg ønsker å bli milliarder. Lenke til kommentar
tomatotomato Skrevet 6. oktober 2013 Del Skrevet 6. oktober 2013 Oppfylt, men dagen etter blir landet rammet av hyperinflasjon, og en hubba-bubba koster nå 3 mrd kroner. Jeg ønsker at jeg hadde en ps4 i hendene nå. Lenke til kommentar
Baconlightning Skrevet 6. oktober 2013 Del Skrevet 6. oktober 2013 Oppfylt, den er stjelt og politiet jakter på deg. Jeg ønsker meg et hus. Lenke til kommentar
ErikAuranaune Skrevet 7. oktober 2013 Del Skrevet 7. oktober 2013 (endret) Oppfylt, den er stjelt og politiet jakter på deg. Jeg ønsker meg et hus. Done! men dagen etter kommer det en tornado og tar det med seg. Jeg ønsker meg all verdens penger. Endret 7. oktober 2013 av ErikAuranaune Lenke til kommentar
Naiits Skrevet 7. oktober 2013 Del Skrevet 7. oktober 2013 oppfylt, men verdenssamfunnet har nå gått vekk fra å bruke det gamle, utdaterte pengesystemet. Penger er nå verdiløst. Jeg ønsker å endelig være ferdig med økonomiutdannelsen. Lenke til kommentar
Myst Skrevet 7. oktober 2013 Del Skrevet 7. oktober 2013 Gratulerer, men økonomien kollapset helt og alle økonomer er blitt arbeidsløse. Jeg ønsker å finne drømmejenta. Lenke til kommentar
tomatotomato Skrevet 7. oktober 2013 Del Skrevet 7. oktober 2013 Oppfylt, men så våkner du Jeg ønsker at jeg fant den forbanna USB-laderen til mobilen min. Lenke til kommentar
RqO Skrevet 7. oktober 2013 Del Skrevet 7. oktober 2013 (endret) Du finner den, men uheldigvis går batteriet i lufta under lading. Jeg ønsker at du skal få ett flott liv. Endret 7. oktober 2013 av RqO Lenke til kommentar
ErikAuranaune Skrevet 29. oktober 2013 Del Skrevet 29. oktober 2013 Oppfylt, men så kommer virkeligheten. Jeg ønsker at Internett var gratis. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 4. november 2013 Del Skrevet 4. november 2013 Det ble gratis, men grunnet mangel på penger til å drive, ble alle serverne stoppet og internettet ble meningsløst. Ønsker meg en blid mor... Lenke til kommentar
martin1d Skrevet 4. november 2013 Del Skrevet 4. november 2013 Det får du, men dagen etterpå får hun mensen Jeg ønsker meg en jobb Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 4. november 2013 Del Skrevet 4. november 2013 Du får jobben, men selskaøet går konkurs og du får et dårlig rykte. Jeg ønsker meg at godteri er sunt. Lenke til kommentar
Naiits Skrevet 5. november 2013 Del Skrevet 5. november 2013 Snop er nå sunt, men smaker også deretter. Jeg ønsker meg en ukjent onkel som jeg plutselig arver luksusvillaen til. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 5. november 2013 Del Skrevet 5. november 2013 Du får vilaen din, den er svær og akkurat perfekt på alle måter. Du elsker den. Dessverre kom en sharknado og ødela hele. Jeg ønsker at jeg kan være hjemme i helga. Lenke til kommentar
Myst Skrevet 5. november 2013 Del Skrevet 5. november 2013 Kos deg hjemme du. Bare vær hyggelig mot alle de Jehovas vitnene og misjonsfolkene som kommer hele tida og får deg opp av sofaen. Jeg ønsker at jeg kunne vinne i Lotto. Lenke til kommentar
EvilSeagull Skrevet 5. november 2013 Del Skrevet 5. november 2013 Kos deg hjemme du. Bare vær hyggelig mot alle de Jehovas vitnene og misjonsfolkene som kommer hele tida og får deg opp av sofaen. Jeg ønsker at jeg kunne vinne i Lotto. Men det kan du ikke for hver gang du vinner løper det inn en dverg og stjeler kupongen din. Jeg skulle ønske at jeg klarer å spare opp nok penger til å reise til afrika Lenke til kommentar
Lars1998 Skrevet 5. november 2013 Del Skrevet 5. november 2013 Det klarer du til slutt, men dagen etterpå finner Norsk Tipping og Politiet ut at du har stjålet 500 flaxlodd fra en butikk i nærheten av deg Jeg skulle ønske at jeg kunne vunnet i storpremie i flaxlodd, vinner bare 20, 50 og 100 kr av og til -.- Lenke til kommentar
B.Jarne Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 Det klarer du til slutt, men dagen etterpå finner Norsk Tipping og Politiet ut at du har stjålet 500 flaxlodd fra en butikk i nærheten av deg Jeg skulle ønske at jeg kunne vunnet i storpremie i flaxlodd, vinner bare 20, 50 og 100 kr av og til -.- Oppfylt, du vinner 1 million på flaxlodd men på en eller annen måte blir disse overført i til kontoen din i form av øre, ikke kroner så da sitter du med 1 000 000 øre på kontoen. Jeg ønsker meg en supermanndrakt. Lenke til kommentar
ErikAuranaune Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 (endret) Oppfylt, men drakten hadde ingen krefter med seg.. Jeg skulle ønske jeg hadde en stor kosebamse! Endret 6. november 2013 av ErikAuranaune Lenke til kommentar
Daniboy89 Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 Oppfylt, kosebamsen spiser deg t kveldsmat. Ønsker meg en yamaha r1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå