Alliha Skrevet 8. september 2013 Del Skrevet 8. september 2013 Du får det, men den har kun ein usb-port som har akkurat nok volt til å kun drive ein enhet. Eg vil gjerne ha ein fin bustad til studentida i Trondheim. Lenke til kommentar
Ezmeralda Skrevet 8. september 2013 Del Skrevet 8. september 2013 Oppfylt, du får en fin leilighet i midt i sentrum. Minus er at du må dele seng med en 76 år gammel, homofil mann som elsker å danse halling og spille fiolin til klokka tre på natta. Jeg ønsker meg en hund 1 Lenke til kommentar
Kewkew Skrevet 9. september 2013 Del Skrevet 9. september 2013 Oppfylt, men hunden har rabies. Jeg ønsker meg uhelbredelig kreft. Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 9. september 2013 Del Skrevet 9. september 2013 Det skal du få, men du dør i en bilulykke før du har funnet ut at du har kreft og får derfor ikke nyte årevis med cellegift og det som verre er. Innvollene dine blir forresten donert til en stakkars liten unge som nå sitter med uhelbredelig kreft bare på grunn av at du skulle være med på en teit lek på et forum. Jeg skulle gjerne hatt en ønskeliste jeg kan dele ut siden jeg snart har bursdag. Lenke til kommentar
tomatotomato Skrevet 9. september 2013 Del Skrevet 9. september 2013 Oppfylt, men du er født i et skuddår, og da er ikke listen lenger relevant. Jeg ønsker at bussen gikk oftere herfra Lenke til kommentar
Kewkew Skrevet 9. september 2013 Del Skrevet 9. september 2013 Oppfylt, men bussjåføren har narkolepsi. Jeg ønsker at jeg vant 100 millioner kroner i lotto. Lenke til kommentar
tomatotomato Skrevet 10. september 2013 Del Skrevet 10. september 2013 Oppfylt, men Rødt kommer til makten og krever 100% skatt på pengene. Jeg ønsker at det er middag snart Lenke til kommentar
Nickless Skrevet 10. september 2013 Del Skrevet 10. september 2013 Oppfylt, men du blir matforgiftet. Jeg ønsker at det er snø på julaften. 1 Lenke til kommentar
tomatotomato Skrevet 11. september 2013 Del Skrevet 11. september 2013 Oppfylt, men snøen rekker 15 meter opp, den inneholder radioaktivt nedfall, og julenissen finner ingen egnede landingsstriper. God jul. Jeg ønsker at jeg fortsatt kunne sove 1 Lenke til kommentar
PolarCow Skrevet 11. september 2013 Del Skrevet 11. september 2013 Oppfylt, men søvnen blir fylt med mareritt og hodepine når du våkner. Jeg ønsker meg fred i verden! Lenke til kommentar
Reconzile Skrevet 11. september 2013 Del Skrevet 11. september 2013 (endret) Oppfylt, men du er den eneste igjenn i verden... Ønsker meg eit ønske som faktisk skjer. Endret 11. september 2013 av Reconzile Lenke til kommentar
tomatotomato Skrevet 11. september 2013 Del Skrevet 11. september 2013 Oppfylt, men ønsket som blir oppfylt er Hitler sitt lebensraum, ikke ditt eget. Jeg ønsker at batteriet på pcen varte lengre Lenke til kommentar
Nickless Skrevet 11. september 2013 Del Skrevet 11. september 2013 Oppfylt, men batteriet blir så varmt at pcèn eksploderer. Jeg ønsker at jeg slipper mas i morgen. Lenke til kommentar
tomatotomato Skrevet 11. september 2013 Del Skrevet 11. september 2013 Oppfylt, men du kjeder livet av deg, og havner på psykiatrisk for tvangslidelser. Jeg ønsker at narurfagsprøva i morgen går bra Lenke til kommentar
Gjest Bruker-182691 Skrevet 11. september 2013 Del Skrevet 11. september 2013 Oppfylt, men en brann fører til at dere må ta prøven på nytt. Jeg ønsker at jeg våkner opp uthvilt i morgen. Lenke til kommentar
Kewkew Skrevet 11. september 2013 Del Skrevet 11. september 2013 Oppfylt, men i morgen er det dommedag, forsåvidt så får du bare med deg flere grusomheter nå som du er uthvilt. Jeg ønsker at jeg hadde flere innlegg på forumet her, og derfor ikke føler meg som en nybegynner. Lenke til kommentar
tomatotomato Skrevet 11. september 2013 Del Skrevet 11. september 2013 Oppfylt, men i morgen er det dommedag, forsåvidt så får du bare med deg flere grusomheter nå som du er uthvilt. Jeg ønsker at jeg hadde flere innlegg på forumet her, og derfor ikke føler meg som en nybegynner. Oppfylt, men alle innleggene er trolling i politikk-forumet og i Apple vs Android-trådene, så ingen tar deg seriøst lenger. Jeg ønsker at dagene kunne ha vart litt lengre 1 Lenke til kommentar
gulpetter Skrevet 22. september 2013 Del Skrevet 22. september 2013 Oppfylt, ein dag varar no i 25 timar, men natta varar i 6 månader. Eg ynskjer at alle i Noreg både likar og brukar nynorsk. Lenke til kommentar
Reconzile Skrevet 23. september 2013 Del Skrevet 23. september 2013 Oppfylt, ein dag varar no i 25 timar, men natta varar i 6 månader. Eg ynskjer at alle i Noreg både likar og brukar nynorsk. Oppfyllt, men alle har skrivefeil overallt. Eg ønsker at det plutselig regnet kjøttboller.... Lenke til kommentar
Ssnerk Skrevet 26. september 2013 Del Skrevet 26. september 2013 Oppfylt, men du blir truffet i hodet av en megakjøttbolle og dør. Jeg ønsker at nasjonaldagen blir forflyttet til bursdagen min. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå